Szia.Nekem a 2001-es zx6-os volt ilyen.hidegen gaz nélkül szivatóval melegen kellett neki egy pici gáz...de az is csak akkor ha mondjuk 10 percet állt.Ha leállitottam melegen csak pár percre,akkor még nem kellett gázt húzni neki indult faszául.
igen ezt a jeelnséget szokták azzal magyarázni, hogy a ram air csövön keresztül elpárolog a benzin. fasz tugggyja még így is lehet.
Zsigulik indultak. Néha viszont előfordult, hogy begázasodott a benga aszt megmakacsolta magát Akkor sokat kellett tekertetni, de ez viszonylag ritka volt.
Az érdekes, mivel ha letekered, akkor kevesebb levegőt kap, ha meg húzod a gázt, akkor meg éppen hogy plusz levegőt adsz neki. Nincs rendesen beállítva a dobhoz...
Akkor nem nagyon foglalkozom vele! Amugy ha letekerem az alapjaratot 1000-re akkor nekem is elkapja de nehezen! Nagy az oblitese a nyitott dobnak es nincs meg az a bizonyos visszafolytas ami kell en erre tudok gondolni de nem akarok rakoltogetni feleslegesen mar!
Amúgy attól függetlenül, hogy nekem is ez volt a tapasztalatom, nem értem, mi köze a kipufogónak ehhez, mert a nyitott dobok éppen hogy szegényítik a keveréket. Ha pedig gázt kell húzni, akkor amiatt van, mert túl dús a keverék. Én inkább arra tippelek, hogy az úszóházban felmelegedett benzin párolog, a benzingőz pedig szokott ilyen gondot okozni. Igaz, ezt a problémát a Ladánál is kiküszöbölték (igaz, ott rá kell lépni a gázra indítás előtt), de hát az tök más karbi, mint ami a sportmotorokban van, nem tudom ott ez elő tud-e fordulni.
Nekem is ezt csinálja. Pontosabban elindul melegen is gáz nélkül, csak kicsit tovább kell tekerni. Még pontosabban: a gyári dobban könnyebben indult melegen, a nyitottal nekem is nehezebben kapja el, de én nem mentem utána a karbi beállításokkal. Ha neked nem indul melegen gáz nélkül egyáltalán, akkor még kéne a karbin tekergetni (nem a szinkronon, mert nem az a hiba).
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem!
Egy 2000-es évj. Zx9r olyan jelenséget produkál hogy melegen csak gázra indul!Hidegen minden rendben szivatóval szépen indul, nélküle nem természetesen viszont üzemmelegen csak kis gázzal. Karbim fel van újítva gyári főfúvókák, gyári alapjárati fúvókák, tűszelepek is újak benne. Karbiszinkron elvégezve rajta, pillangószelepek zárnak, alapjáratom kissé ingadozik de egy teljesen nyitott dob van rajta összekötő csővel gyári levegőszűrővel. Alapjáratom 1300-1400, fogyasztásom 5-6liter közt, olajat nem eszi, a kipszim vége minimálisan kormos az öblítés miatt. Valakinek volt már ilyen tapasztalata esetleg, vagy valami ötlet hogy mi lehet a gond? Gyári dobom meg van hozzá azzal még nem próbáltam hogy mutatkozik e ez a tünet. Kérlek titeket segítsetek mert lövésem nincs hogymi okozhatja ezt!
nem teljesen de 1re kevesebb az ilyen .2éve a sógor viszi a kocsit vizsgára az autó gázos+benzin na papírok szerint nincs benne gáz de az mester szerint ez 1gyári beszerelés.na hívom az ismerőst gond megoldva .következő műszaki +vonohorog ugyan ott,hogy a retkes pöcsbe lett ez le papírozva hiszen ti csináltátok ja.akkor1 2 3 minden.hepy.de a végén oda súgja ad el a kocsit.????.a válasz 1Belgium a kocsi kijöt a gyárból,2Olaszország a kocsi él,3Ukrajna van kocsi.És azóta nem találja a rendszer.
Hát pont egy évvel ezelőtti kécskei fórumos buli előtt oltottá még szeki az ilyen-olyan műszakikkal
Elmondtam, már akkor, hogy a sufni műszakik ideje lejárt Akkor még ezt nem hitted el és kétkedve fogadtad Látom a törvény azért ha lassan is eljut az ország keleti felébe is
Néhány éve a fazi motorja a klükopsz úgy műszakizott, hogy a vizsgabiztos kérdezte, hogy ez az eredeti lámpája ennek a motornak?
Mondja a fazi, hogy nem Aszondja a vizsgabiztos, hogy ez nem frankó így mert neki le kell fényképeznie. Hát az lett a megoldás, hogy ott helyszínen kivágtak egy kartonpapírból egy eredeti lámpához hasonlító formát, rágóval a fejidomra ragasztották aszt ennyi
Na ezek megszűntek azóta
üdv! már felhívtál telefonon a lámpa miatt, akkor mondtam mennyit kérek az első lámpáért. sajnos ma már ha át van alakítva a motorod , le vannak szerelve az idomok akkor nem vagy csak nehezen tudod levizsgáztatni , ide jutott az ország. 1-2 ezer ft-ért nem tudok lámpában segíteni, érdemes a hirdetési oldalakat böngészni hátha akad egy a te pénztárcádnak megfelelő. tavaly egy hibátlan eredeti lámpát 55 000 ft-ért vásároltak meg tőlem, kb ezt vedd indulási alapnak.
Zsigulik indultak. Néha viszont előfordult, hogy begázasodott a benga aszt megmakacsolta magát Akkor sokat kellett tekertetni, de ez viszonylag ritka volt.
Segítségre lenne szükségem!
Egy 2000-es évj. Zx9r olyan jelenséget produkál hogy melegen csak gázra indul!Hidegen minden rendben szivatóval szépen indul, nélküle nem természetesen viszont üzemmelegen csak kis gázzal. Karbim fel van újítva gyári főfúvókák, gyári alapjárati fúvókák, tűszelepek is újak benne. Karbiszinkron elvégezve rajta, pillangószelepek zárnak, alapjáratom kissé ingadozik de egy teljesen nyitott dob van rajta összekötő csővel gyári levegőszűrővel. Alapjáratom 1300-1400, fogyasztásom 5-6liter közt, olajat nem eszi, a kipszim vége minimálisan kormos az öblítés miatt. Valakinek volt már ilyen tapasztalata esetleg, vagy valami ötlet hogy mi lehet a gond? Gyári dobom meg van hozzá azzal még nem próbáltam hogy mutatkozik e ez a tünet. Kérlek titeket segítsetek mert lövésem nincs hogymi okozhatja ezt!
http://youtu.be/rR3FMO_Qjqk
Elmondtam, már akkor, hogy a sufni műszakik ideje lejárt Akkor még ezt nem hitted el és kétkedve fogadtad Látom a törvény azért ha lassan is eljut az ország keleti felébe is
Néhány éve a fazi motorja a klükopsz úgy műszakizott, hogy a vizsgabiztos kérdezte, hogy ez az eredeti lámpája ennek a motornak?
Mondja a fazi, hogy nem Aszondja a vizsgabiztos, hogy ez nem frankó így mert neki le kell fényképeznie. Hát az lett a megoldás, hogy ott helyszínen kivágtak egy kartonpapírból egy eredeti lámpához hasonlító formát, rágóval a fejidomra ragasztották aszt ennyi
Na ezek megszűntek azóta