Na baz leamortizálta a klükopszot
Szerintem azzal nem megy földvárra
Holnap rácsörgök, ma már túl későn van Nem tűnik nagy balesetnek, szerintem semmi baja Rossz pénz nem vész el
Ah, értem, hasonló árban ment mint az R1, talán még drágább is volt, de most erre nem merek megesküdni...majd elolvasom megint a cikket, ha megtalálom.
Amúgy 98-ban kereken 10 000 dollárt kértek érte az USA-ban. 2000-ben 10 199 dollárba került, 2002-től pedig 9499 dollár volt végig. Ez persze listaár, a végén már akcióba nyomatták...
Jajajaj...tudtam
Nagyon függ a hőmérséklettől és a beállításoktól. Nekem 25-30 fokig nekem is indul pöccre bármikor, de felette, ha állt 15-20 percet, akkor néha igényli a kis gázt. (Jellemzően a 35-40 fokban pályázás után) Ha ennél tovább áll és visszahűl picit jobban, akkor megint indul. Ha nem állt, csak pár percet, elég csak ránézni az önindítóra és már röfög.
hehe teljesen igazad van!nagyon sokszor jártam így ,hogy inkább járattam a motort sorompónál minthogy köszörültessem az indítót...De ugylátszik ezek ilyenek nem kell vele foglalkozni nem hibárol van szó.
ja ja nekem elég volt egy vasúti átjárós piros, ha hosszú volt a szerelvény akkor köszörülgetni kellett egy kicsit + húzni a gázt.
Ilyenkor mindíg irígyeltem az injektoros járgányokat
Szerintem azzal nem megy földvárra
Holnap rácsörgök, ma már túl későn van Nem tűnik nagy balesetnek, szerintem semmi baja Rossz pénz nem vész el
Hát ezzel meg mi a fasz történt?
http://www.kepesmotor.hu/honda...
és mennyit ért...
Szeretnek érdeklődni, hogy a 9-esnek mennyi volt az újkori ára??
Nagyon függ a hőmérséklettől és a beállításoktól. Nekem 25-30 fokig nekem is indul pöccre bármikor, de felette, ha állt 15-20 percet, akkor néha igényli a kis gázt. (Jellemzően a 35-40 fokban pályázás után) Ha ennél tovább áll és visszahűl picit jobban, akkor megint indul. Ha nem állt, csak pár percet, elég csak ránézni az önindítóra és már röfög.
Ilyenkor mindíg irígyeltem az injektoros járgányokat