kettőn között annyi a különbség hogy én élőben is láttam tatabányán ezt a motort
írhatnám hogy nem igaz a km-er, de ha az emlékeim nem csalnak ez egy mo.-i motor volt amivel egy balfék ETZ-st csapott szét a pilóta a hungaroring célegyenes végén. inkább azt írom hogy sok évig felé sem néztek majd hoztak rá egy komplett motort ámerikából. a vázát szinterezték, egész szép munka, az extrák meg felkerültek a mo.-i motorra. tényleg akra rendszer van rajta, festették, meg ha jól tudom sport szűrő dynojet, vezérmű tengely módosítás van benne, szal nem jár rosszul na aki megveszi. egy gsxr tulajjal motorozott az a csákó akinél én láttam, nagyon ritkán használta nagyon intenzíven. alig maradt el a gixertől, de zx10r-t akart venni helyette hogy ne csak hátulról nézegesse a gixert. bár a pali garázsát nézve lehet hogy évente egyszer használta.
De nem eladó! Hátha lesz még 9 -em
írhatnám hogy nem igaz a km-er, de ha az emlékeim nem csalnak ez egy mo.-i motor volt amivel egy balfék ETZ-st csapott szét a pilóta a hungaroring célegyenes végén. inkább azt írom hogy sok évig felé sem néztek majd hoztak rá egy komplett motort ámerikából. a vázát szinterezték, egész szép munka, az extrák meg felkerültek a mo.-i motorra. tényleg akra rendszer van rajta, festették, meg ha jól tudom sport szűrő dynojet, vezérmű tengely módosítás van benne, szal nem jár rosszul na aki megveszi. egy gsxr tulajjal motorozott az a csákó akinél én láttam, nagyon ritkán használta nagyon intenzíven. alig maradt el a gixertől, de zx10r-t akart venni helyette hogy ne csak hátulról nézegesse a gixert. bár a pali garázsát nézve lehet hogy évente egyszer használta.