vissza tettem a gyári dobot
amit balázsnak készítettek dobot használtam pár napig, csak 2-3 fokozatban 7-8 e -nél vissza engedve a tüzet, olyat dúrrogott hogy nem is akartam feljebb kapcsolni de nem zavarom a környéket elég is volt belőle, amint láttad be is költözött a nyomorult tőlünk kb 500m -re az utcába, de majd segítek neki hogy maradandó élményei legyenek
hmmm, most kellene használnom a huhukit, ilyen hétvégékre szántam mikor már a sport bringa hideg. egy kis motorolás, bámészkodás kis túra a zemplénben vagy halászlé csegén. ha beindúlna de hát ami szar az szar, letámasztom azt a szarkupacot és elő a régi karburátoros kakawaszaki és góóóóóóóóóóóó.
Kérem szépen én meg bemutatnám a ZX-9 túringverzsönt Az elkövető egy PAOLO TAROZZI HIGH RISE CLIP ON. Szóval ez lett belőle. A fő jóság, hogy négyféle állásban lehet, felszerelni a villához képest a komponensek átforgatásával. Továbbá a csutkák állásszögét fokozatmentesen lehet állítani, természetesen amennyire a körülmények megengedik. Ilyen hardkór állásban sem volt szükség semelyik kábel, vezeték cseréjére. (Kivéve a tükörtartó-H és ezzel együtt a műszerfaltartó F modellére való helyettesítésére. De ez SBK kormánynál is egyből megy a gajdeszbe. SBK kormány nekem stílusidegen a motorra, na meg 350 EUR lett volna egy komplett szett (ABM) A felfogatást kellett enyhén megmunkálni, hogy ne verjen bele a tankban, most van vagy 3mm biztonsági rés
Esetleg ha valakinek kedve támadna hozzá van egy csontúj szettem. Éljenek a behaluzott hollandok 134 EUR volt postával, 30k HUF -ért elvihető.
Tesztelve volt, sehr gut. Értelemszerűen kicsit idegesebb lett a gép eleje, a túrásabb üléspozíció miatt. De valamit, valamiért ugyibár. Viszont a kuplungbowden már nem lóg bele a km-órába, big deal
neked nem suzukid van hanem egy szarcsomód de most azonnal elmegyek és veszek egy lepukkant kakazacsit aminek a bele is kivan ontva és fotós baszogatós hadjáratot inditok
amit balázsnak készítettek dobot használtam pár napig, csak 2-3 fokozatban 7-8 e -nél vissza engedve a tüzet, olyat dúrrogott hogy nem is akartam feljebb kapcsolni de nem zavarom a környéket elég is volt belőle, amint láttad be is költözött a nyomorult tőlünk kb 500m -re az utcába, de majd segítek neki hogy maradandó élményei legyenek
Kérem szépen én meg bemutatnám a ZX-9 túringverzsönt Az elkövető egy PAOLO TAROZZI HIGH RISE CLIP ON. Szóval ez lett belőle. A fő jóság, hogy négyféle állásban lehet, felszerelni a villához képest a komponensek átforgatásával. Továbbá a csutkák állásszögét fokozatmentesen lehet állítani, természetesen amennyire a körülmények megengedik. Ilyen hardkór állásban sem volt szükség semelyik kábel, vezeték cseréjére. (Kivéve a tükörtartó-H és ezzel együtt a műszerfaltartó F modellére való helyettesítésére. De ez SBK kormánynál is egyből megy a gajdeszbe. SBK kormány nekem stílusidegen a motorra, na meg 350 EUR lett volna egy komplett szett (ABM) A felfogatást kellett enyhén megmunkálni, hogy ne verjen bele a tankban, most van vagy 3mm biztonsági rés
Esetleg ha valakinek kedve támadna hozzá van egy csontúj szettem. Éljenek a behaluzott hollandok 134 EUR volt postával, 30k HUF -ért elvihető.
Tesztelve volt, sehr gut. Értelemszerűen kicsit idegesebb lett a gép eleje, a túrásabb üléspozíció miatt. De valamit, valamiért ugyibár. Viszont a kuplungbowden már nem lóg bele a km-órába, big deal
Kicsit megkésve, de bemutatom nektek a frissen vásárolt, 2. zx9r-t ami megint ződ-lila..
Asszem, hogy ez is jó állapotban van..
Forgalomba csak úgy lesz, ha a másikról átrakom a rendszámot és csőő