Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vissza tettem a gyári dobot
amit balázsnak készítettek dobot használtam pár napig, csak 2-3 fokozatban 7-8 e -nél vissza engedve a tüzet, olyat dúrrogott hogy nem is akartam feljebb kapcsolni de nem zavarom a környéket elég is volt belőle, amint láttad be is költözött a nyomorult tőlünk kb 500m -re az utcába, de majd segítek neki hogy maradandó élményei legyenek
akkor húzzál bele mert a Dunakanyardan már hangolnak
itt tiszta az idő
Az Szauron volt az orkokkal
1szer meg nézném közelebről.
motorolni?itt olyan köd van hogy az előbb Petőfi jött velem szembe
már itt voltam csak utam volt , + rád vártam, meg akartam nézni mit húzol a mai napra
2. Na végre. Már azt hittem sose kelsz fel, itt várakoztam, mert uncsi volt állandóan elsőnek lenni
már megint jön észak felől valami felhő baszás, oda a napsütés.
hmmm, most kellene használnom a huhukit, ilyen hétvégékre szántam mikor már a sport bringa hideg. egy kis motorolás, bámészkodás kis túra a zemplénben vagy halászlé csegén. ha beindúlna de hát ami szar az szar, letámasztom azt a szarkupacot és elő a régi karburátoros kakawaszaki és góóóóóóóóóóóó.
1.irány motorolni
az ár nem megfizethetetlen, én maradok a gyárinál.
tavasszal jó ára lesz gépnek , addig őrizgesd
Már az előző kormányod is valami állítható volt emlékeim szerint. A gyáritól magasabb volt az is.
Csőváz!

Kérem szépen én meg bemutatnám a ZX-9 túringverzsönt Az elkövető egy PAOLO TAROZZI HIGH RISE CLIP ON. Szóval ez lett belőle. A fő jóság, hogy négyféle állásban lehet, felszerelni a villához képest a komponensek átforgatásával. Továbbá a csutkák állásszögét fokozatmentesen lehet állítani, természetesen amennyire a körülmények megengedik. Ilyen hardkór állásban sem volt szükség semelyik kábel, vezeték cseréjére. (Kivéve a tükörtartó-H és ezzel együtt a műszerfaltartó F modellére való helyettesítésére. De ez SBK kormánynál is egyből megy a gajdeszbe. SBK kormány nekem stílusidegen a motorra, na meg 350 EUR lett volna egy komplett szett (ABM) A felfogatást kellett enyhén megmunkálni, hogy ne verjen bele a tankban, most van vagy 3mm biztonsági rés
Esetleg ha valakinek kedve támadna hozzá van egy csontúj szettem. Éljenek a behaluzott hollandok 134 EUR volt postával, 30k HUF -ért elvihető.
Tesztelve volt, sehr gut. Értelemszerűen kicsit idegesebb lett a gép eleje, a túrásabb üléspozíció miatt. De valamit, valamiért ugyibár. Viszont a kuplungbowden már nem lóg bele a km-órába, big deal
Szevasztok gyerekek!
Kicsit megkésve, de bemutatom nektek a frissen vásárolt, 2. zx9r-t ami megint ződ-lila..

Asszem, hogy ez is jó állapotban van..
Forgalomba csak úgy lesz, ha a másikról átrakom a rendszámot és csőő
Remélem az alattam lévő kommentcunamiból látható, hogy miért kellek én ide gyújtósnak
háááááááááááááá tényleg egy huhuki szarcsomó
neked nem suzukid van hanem egy szarcsomód de most azonnal elmegyek és veszek egy lepukkant kakazacsit aminek a bele is kivan ontva és fotós baszogatós hadjáratot inditok
nekem is van 1 db huhukim
meg is tanultam ezáltal egy közmondást: szarból nem fonsz ostort, de ha mégis nem csattogtatsz vele