Igen, igen, ezzel lentebb is tudtam hozni kicsit, de most tul alacsony lett es ha ketten ugralunk rajta,akkor bele er a kerek. A rudot mennyire feszithetem,hogy ne csinaljak bajt? Most meghuztam ameddig ment tehermentesitve,de igy sem lett annyira kemeny, teljesen hasznalhato. Tulfesziteni tudom, vagy az amugy sem lehetseges?
Azért van köze hozzá. Amikor sag-et állítasz, akkor azt az előfeszítés csavargatásával teszed. Oké, hogy keményíted vagy lágyítod, de pontosan ezért van köze hozzá, hiszen meghatározza, hogy mennyire ül össze a rugó szabadon a motor saját tömegétől (amikor nincs rajta a segged), és amikor rajta ülsz. Tehát azért némi köze van hozzá. Tény, hogy amit ő akar, azt pusztán csavargatással nem fogja tudni megoldani.
a rugóval előfeszítheted az az bekeményítheted, vagy lazíthatod. az ülés magassághoz nincs köze. úgy mint az ETZ-n, ha előfeszítetted akkor 2 személlyel is bírta a tempót.
Igen, most pont ezen vagyok. 185 mm volt a furat kozep, most 210 esem van, de igy nagyon alacsony. Viszont regen kivettem a telo felso felfogatasa alol a hezagolot, most arra gondoltam, hogy ezt vissza alatetezem. A rugot meddig lehet fesziteni?
Nagyon jo az ar, kell nekem..:) Lentebb engedem a motort, hogy rendesen le erjen a labam rola es igy nem lehet rendesen letamasztani, ezert gondoltam,hogy kivagok belole egy kis darabot es ossze hegesztem, igy igazabol latszani sem fog rajta es marad egy eredetim is, hogy vissza tudjam emelni barmikor. Szerinted van vmi olyan dolog, ami miatt az `ultetes` nem, vagy nem jol mukodhet?
hegeszthető, de kemény anyag. ha eltörik akkor csak idomot kell javítani festeni meg tükört venni, kompletten 3 e ft, ha csak a támasz kell 2 e ft. remélem nem vertem az egekbe a
tegnap rabócsin beindítottak egy gixer abban meg csörgött a vezérmű, érdekes a kawában meg 70-80 e km -ig jó, nekem az nem kéne
a burgonyáról meg nem beszélek..........................
a burgonyáról meg nem beszélek..........................
De legalább hülyeségeket ne írjál