ha letesztelted vagy kiszerelted akkor rendelj ha már tudod mi a hiba, relé és érintkező pár is kapható hozzá. kínai pumpát NE rendelj az ebay-ról. az pár hónap és folyni fog
csodálkozom hogy milyen áron kínálják őket, + hogy miként sikerül egy dob cserével +15LE kicsikarni egy amúgy sem pörgős olajkályhából. azért 4-500 e ft között már injektoros sradokat árulnak amik keresztbe lenyelik ezeket a motorokat. ok. hogy van aki keresi a régi retró motorokat de ilyen áron jobbat is vásárolhat.
ha már huhuki: a hétvégén rabócsi fele jártam és igen meglepett 2 motor, egy sv 1000 és egy vtr 1000, természetesen nem gyári állapotban, de piszok jól néztek ki az sv 1000+hangorkánt is nyomott a BÓDIS dobon keresztül. a vtr gazdája meg félelmetesen ment is vele. így megépítve már tetszett az sv és a vtr is, gyári állapotában nem van pár videóm de valami mtp devic kellene telepítenem hogy feltegyem ide, úgyhogy majd ecce.
vagy:
üza. tank levesz
karburátorokra menő cső a pumpától széthúz
gyújtást ráad
váltó sebességbe pattint
kuplung kiengedve/ műszerfalon csak az olajny. visszajelző világít
önindító gomb megnyom.
ha berreg a pumpa akkor ok. ha nem akkor lehet benzinpumpa relé is hibás, vagy más elektromos hiba.
ha már lemerítetted az aksit akkor érdemes bika kábellel indítani ugyanis 10v alatt nem ad szikrát a cucc.
széthúzod a benzinpumpa utáni csövet ami a karbikra megy, adsz 12v ot a benzinpumpa csatlakozójára, ha megállás nélkül berreg akkor jó, ha hallgat akkor a benzin pumpa végén a kis fekete műanyag lebont, érintkezőt megsasol, ha össze van égve vagy elhalott akkor elég azt cserélni.
Sziasztok következő a problémám egyik pillanatról a másikra megállt a motorom és azóta nem hajlandó beindulni tolásra sem. Önindító teker néha egyet egyet pöffen de semmi egyéb. Én az üzemanyag pumpára gyanakszom és az lenne a kérdésem hogy hogyan tudnák beazonosítani a hibás alkatrészt. Nem vagyok még otthon a motorszerelésben. A vas egyébként egy 96 os zx6r. Válaszokat előre is köszönöm.
ha már huhuki: a hétvégén rabócsi fele jártam és igen meglepett 2 motor, egy sv 1000 és egy vtr 1000, természetesen nem gyári állapotban, de piszok jól néztek ki az sv 1000+hangorkánt is nyomott a BÓDIS dobon keresztül. a vtr gazdája meg félelmetesen ment is vele. így megépítve már tetszett az sv és a vtr is, gyári állapotában nem van pár videóm de valami mtp devic kellene telepítenem hogy feltegyem ide, úgyhogy majd ecce.
üza. tank levesz
karburátorokra menő cső a pumpától széthúz
gyújtást ráad
váltó sebességbe pattint
kuplung kiengedve/ műszerfalon csak az olajny. visszajelző világít
önindító gomb megnyom.
ha berreg a pumpa akkor ok. ha nem akkor lehet benzinpumpa relé is hibás, vagy más elektromos hiba.
ha már lemerítetted az aksit akkor érdemes bika kábellel indítani ugyanis 10v alatt nem ad szikrát a cucc.