Sajnos amíg a bankszámlámon nem látom a megbeszélt összeget addig nem adhatok információt. De könnyítés képen annyit elárulok hogy egyik se rendelkezik igazi motorkerékpárral.
No ömberek. A mai nap folyamán volt lehetőségem két videót kielemezni kedves motoros és volt motoros fórum társunkról. A rövid és velős véleményem ezekről a személyekről a videók körültekintő átnézése után ,rájöttem hogy ezek az emberek IDIÓTÁK vagy marslakók. De viszont most már két videóval rendelkezem amit némi anyagi dolgokért cserébe szívesen átadom akár a videón szereplő személyek is kivásárolhatják hogy ne jusson a közmédia birtokába.
kawasaki zx9R első fém fékcsövek használtan bontottan 75 cm hosszban, gyári fittingekkel, goodridge márka. 15 000 ft a pár+ posta utalásnál 1 e ft. aki hamarabb jelez itt azé a cucc.
eladók még a féknyergekből a porvédők és gumigyűrűk.
Köszi.
Közben megnéztem a szelephézagokat is, 7 volt határon kívül, érdekes, hogy nagyok voltak a hézagok. Az egyik szívónál 0.39 mm
Gratulálok az előttem szerelőnek
Már értem miért is volt kicsit "vezérléshangos" a motor.
Csak 3 lapkát kellett vennem, a többit össze tudtam cserélgetni. Holnapután megérkeznek, aztán mehet az összeszerelés.
A vez.láncot megmértük ahogy írja a nagykönyv, a normál értéket már túllépte, de még a 20 szemen 1,5 mm-t nyúlhat a cseréig. Így ez marad benne.
Érdekesség, hogy mindkét vez.tengely bütykeinek mérete a gyári értéken van .
A motor órája 49 ezret mutat.
Kompressziót is mértem, mind a négy hengerben 13,5 bar volt.
A normál érték 10,7-16,2 bar.
Szerintem vállalható ennyi futás után.
Új fékbetéteket is kap, de észrevettem, hogy a porvédő gumik ki vannak nyomódva a dugattyú mellett, így "visszarugózik" nem keveset. Ismét rájöttem valamire, hogy a radiális fékmunkahengeremet mért tudom szinte koppra behúzni..,mert sok fékfolyadékot kell pumpálni a dugattyúkhoz, hogy legyen fékhatás..
Sajna meg kellett vennem hozzá a felújítókészletet akciósan 17 ropiért.
Persze volt ilyen is , de legalább már patent a blokk és ha elakarom adni akkor nyugodtan elmondhatom hogy karban van tartva és nem kell hazudnom hogy pályát nem látott és évi ezer km mentem. Ez is karbantartás volt csak beütött a gixer (szétesikszer :) )
Van ilyen, de megfizettem a tanuló pénzt. De most már tudok minden szart amit tudni kell. PL poros úton nem stopizunk . De én legalább a saját motoromon kísérletezem nem úgy mint mások. Ja és nem szakadt el csak bénáztam.
eladók még a féknyergekből a porvédők és gumigyűrűk.
Nem gyorsabb
és nem is bírsz közbe pálinkát inni, úgyhogy ez nem a jövő legfeljebb egy rossz alternatíva
Közben megnéztem a szelephézagokat is, 7 volt határon kívül, érdekes, hogy nagyok voltak a hézagok. Az egyik szívónál 0.39 mm
Gratulálok az előttem szerelőnek
Már értem miért is volt kicsit "vezérléshangos" a motor.
Csak 3 lapkát kellett vennem, a többit össze tudtam cserélgetni. Holnapután megérkeznek, aztán mehet az összeszerelés.
A vez.láncot megmértük ahogy írja a nagykönyv, a normál értéket már túllépte, de még a 20 szemen 1,5 mm-t nyúlhat a cseréig. Így ez marad benne.
Érdekesség, hogy mindkét vez.tengely bütykeinek mérete a gyári értéken van .
A motor órája 49 ezret mutat.
Kompressziót is mértem, mind a négy hengerben 13,5 bar volt.
A normál érték 10,7-16,2 bar.
Szerintem vállalható ennyi futás után.
Új fékbetéteket is kap, de észrevettem, hogy a porvédő gumik ki vannak nyomódva a dugattyú mellett, így "visszarugózik" nem keveset. Ismét rájöttem valamire, hogy a radiális fékmunkahengeremet mért tudom szinte koppra behúzni..,mert sok fékfolyadékot kell pumpálni a dugattyúkhoz, hogy legyen fékhatás..
Sajna meg kellett vennem hozzá a felújítókészletet akciósan 17 ropiért.