Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia csináltasak neked egy pár bukó gombát ?
Húú annyit írtatok elég lesz végigolvasni. No meg a gsxr1000 topikból is kéne olvasni oda már ropogtatok egy zacsi popcornt is.
Annyukbol a faszukat esetleg
kihuzzák a kulcsot
amúgy meg közúton nem szoktam megállni még egy egér fasznyi helyem van hogy el menjek
én már rég tudom
müszakin nem nézik a motor számot,de eredet vizsgán igen,vagy KPM-es utellenőrzéskor,vagy ha berendelnek valamiért,vagy még rosszabb esetben.............biztos ki lehet találni valamit.......tudod kinél kell érdeklődnöd szerintem
én értem és nyílván a forgalmiban van számom sajna
de hátha össze lehet majd hozzni valahogy mert ez a blok nagyön pöpec
a forgalmiba?vagy a blokkba? mert nem mind1 ha a forgalmiba csak motorkód van az a jó........pl:XTE25DT........a blokkon már lehet XTE25DT 323456789 érted?
Nekem is benne van az egesz szam
többet nem is vártunk tőled
Az, hogy Jász Krisztiántól vetted a motrot jászberényből

regi forgalmi
akkorezmostmiez
azt is el árulom hogy kis csapatnál nincs fizetés,ott te fizetel hogy paripára ülhess ez is egy érdekes szabály ugye?
a 750,Szolnok környékéről került hozzám
mint mondtam nem egy országban élünk. itt a fém fékcsővel elhajtanak a forgalomba helyezésnél, miskolcon csak eredeti lámpa index lehet rajta megyarisztánban ez a felállás.
had ne kezdjem feltenni a forgalmi képeit hogy itt még van alváz és motorszám
akkor MI A FASZNAK versenyez ha nem húzhatja neki
felesleges kitölteni velük a rajtrácsot!.
inkább ezeket favorizálom itt saját bicajjal mégy a győzelemért.
olvasd át a wsbk új szabályait, gyári dugó főtengely motorház stb... egyedül a vezérlést lehet baxtatni
nekem a régi 750W-is motor kódos volt sosem cseréltek benne motort,de azt irtál a forgalmiba,3betü,3 szám......onnantól kezdve bármikor cserélheted,csak az eleje meg eggyezzen,tehát tipus azonos legyen
nekem kedvencem melandri, igaz nem világsztár de amíg a pályán van és forog a motorja addig a győzelemre hajt. talma 125 ben sikeres volt, az nem azt jelenti hogy jól is ment, akkor abban a időben ott a pályákon neki állt a zászló az ellenfelekkel szemben. mikor bajnok lett és elszállt a zászló - moto2 motogepe- nem tudott felnőni azon motorok színvonalára, látszott hogy igaz bajnokként de fényévekre van az akkori legyőzött menőkhöz képest. a 125 -ös kategória társai még mindíg húzzák a gázt a bajnokságokban, ő meg a kifogásokkal orvosolja az eredmények hiányát. paffffff. kár lett volna megépíteni a gp pályát is ,mert ma mz körözgetnének rajta vagy a szántóföldi pockok. ott van sykes esete, kívülről megtanulta a zx100R-t , 3-ból 1x bejött neki, de most tényleg bekerült a darálóba. duki április beteszi neki a kaput, + a fiatal ssp pilóták akik kiéhezve jönnek fel a kis kategóriából.
van egy motorversenyző cimborám,és el árulta mi a trükk szóval,kis csapatoknál azért nem kockáztatnak a legények,mert ha eldobod a vasat,akkor a teljes körü javittatás kölcsége a versenyzőt terheli gondolom hogy egy éves nevezési dijból sem jönne ki egy ilyen motor ára,amit ráadásul ugy kuporgatnak össze különböző szponzorokkal.......talmácsit a Mol lekoccolta,és már véget isért a pályafutása
ugy mint talmacsi anno
megy korozget koptassa a gomit,semmi kiugras vagy valami tuz,hogy latnal valami villanast hogy probalkozik kockaztat vagy valami
en hetkoznapi motoros vagyok de neha azert csak oda kenem neki vagy vagy alapon,ez xar meg az xar biztos hogy szamit,de megyek vele ugy ahogy van,ha meg nem tudjak beallitani a palya 10meterere sem akkor cserelje le az egesz bandat.
sok bena versenyzo van ott de toluk neha legalabb latsz neha valami villanast meg ha utana el is esik de legalabb latod hogy probalkozik
egy a lényeg be indítotam ma sárkányt hát volt víz bőven a karbiba meg a szivatyúba tiszta ganaj az egész de így is úgy veszi a fordulatot hogy nem csak a pitykó szeme de az enyém is gúvadt rendesen brutálul forog