Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

roppant feszült lehetsz a külhoni munkán,ha itthon csak így tudod levezetni a gondokat.
Szeki.............vétel
csak el viszik végre
Motor érdeklődés kezdődik. Apa kezdődik apa kezdődik!
ezt buzeráltam ma,de az uj szimering is kicsi egy számal
Biztosítja magát, hogy legyen később is munkája.
nem neked annak a baromnak aki igy rakta össze..........ja,és autó szerelő
Nekem?
Az isten barma.
képes volt az ökör bele köszörülni a vastagabb szimeringet
meg dicsértem a keze munkáját
én is csöveztem ma
Hááá vagy kályha
mi csü? Bódisz?
Csűűű
én azt hiszem did volt bele írva de lehet be néztem lényegtelen már

Nem D.I.D volt rajta!EK,még azt hiszem gyári lánc volt rajta!Én nem cseréltem,csak egyszer az első lánckereket...
hivtalak Szeki.........de tuloldalnon nincsen senki
uuuuu bakker,akkor jó szar e te
Mert az utóbbi hétben többször le lett írva
Érdemes a C1 modelltől vásárolni, könnyebb, agilisebb, sbtstbstb és a B modellnél előfordul a gátrepedés.
A C-nél nincs semmi extra, de a váltó gyenge pontja az E és F évjáratokhoz képest. Ha szétesne, akkor lehet cserélni kis ügyeskedéssel az E évjáratúéra vagy akár a Z1000-ére is.
A hatdugós fékes modelleknél (C-E) törődni kell a fékkel, mert hajlamos szivacsosságra...ilyenkor meg kell nézni milyen állapotúak a karmantyúk és a porvédők a nyeregben (cserélni nem két fillér gyári alkatrészekből, akár 50-60e ft is lehet, utángyártottból fillérek, de kérdés meddig tart), illetve a felső részt is érdemes felújítókészlettel kezelésbe venni (10-12e ft).
Ezen kívül csak kopó-fogyó, ha karban volt tartva. Esetleg vezérműlánc-feszítő ami még szeret zörögni. A gyári nem olcsó ebből sem, de melyik japánnál az? (egyes Hondáknál lehet 15e km-enként cserélni a vezláncfeszítőt ).
Mindent összevetve az F a legjobb (jobb fék, kicsit erősebb stbstb).
Egyébként meg szem előtt kell tartani, hogy a legfiatalabb is 11 éves ezekből, tehát biztosan kell karbantartásra költeni, hogy mást ne mondjak, 10 idős motor közül kb. egynek törődtek a hátsó rugóstagjának felújításával (könyv sem írja, hogy kéne, pedig kell) és lesznek idegesítő apróságok (kiült ülés - elég ha ránézel és látod, hogy U alakú egy kicsit és az oldala is ívesebben hajlik lefele), hacsak nem vagy olyan gondos gazda, mint itt páran. Máskülönben megbízhatóak...
mazsola felkelti kabát az tuti
nem. csak épp egy akra dobbal voltam elfoglalva.
Hat szerintem kifejezet tipus hiba nincs vetelkor meg kel kergetni hogy a valto franko e altalaban az szokot ki hullani belole tobbi dolog altalanos es en C szeriatt ajalanam
Köszönöm,

Már többször kérdeztem itt a tagságot, de nem válaszoltak. Van ezeknek valami speckó sajátosságuk/hibájuk amire figyelni kell vételnél?
úgy ahogy írtad B széria az első ezt 97-ig gyártották utána C1 98 C2 99 E1 2000 E2 01 F1 02 F2 03