Mert az utóbbi hétben többször le lett írva
Érdemes a C1 modelltől vásárolni, könnyebb, agilisebb, sbtstbstb és a B modellnél előfordul a gátrepedés.
A C-nél nincs semmi extra, de a váltó gyenge pontja az E és F évjáratokhoz képest. Ha szétesne, akkor lehet cserélni kis ügyeskedéssel az E évjáratúéra vagy akár a Z1000-ére is.
A hatdugós fékes modelleknél (C-E) törődni kell a fékkel, mert hajlamos szivacsosságra...ilyenkor meg kell nézni milyen állapotúak a karmantyúk és a porvédők a nyeregben (cserélni nem két fillér gyári alkatrészekből, akár 50-60e ft is lehet, utángyártottból fillérek, de kérdés meddig tart), illetve a felső részt is érdemes felújítókészlettel kezelésbe venni (10-12e ft).
Ezen kívül csak kopó-fogyó, ha karban volt tartva. Esetleg vezérműlánc-feszítő ami még szeret zörögni. A gyári nem olcsó ebből sem, de melyik japánnál az? (egyes Hondáknál lehet 15e km-enként cserélni a vezláncfeszítőt ).
Mindent összevetve az F a legjobb (jobb fék, kicsit erősebb stbstb).
Egyébként meg szem előtt kell tartani, hogy a legfiatalabb is 11 éves ezekből, tehát biztosan kell karbantartásra költeni, hogy mást ne mondjak, 10 idős motor közül kb. egynek törődtek a hátsó rugóstagjának felújításával (könyv sem írja, hogy kéne, pedig kell) és lesznek idegesítő apróságok (kiült ülés - elég ha ránézel és látod, hogy U alakú egy kicsit és az oldala is ívesebben hajlik lefele), hacsak nem vagy olyan gondos gazda, mint itt páran. Máskülönben megbízhatóak...
Hat szerintem kifejezet tipus hiba nincs vetelkor meg kel kergetni hogy a valto franko e altalaban az szokot ki hullani belole tobbi dolog altalanos es en C szeriatt ajalanam
Nem D.I.D volt rajta!EK,még azt hiszem gyári lánc volt rajta!Én nem cseréltem,csak egyszer az első lánckereket...
Érdemes a C1 modelltől vásárolni, könnyebb, agilisebb, sbtstbstb és a B modellnél előfordul a gátrepedés.
A C-nél nincs semmi extra, de a váltó gyenge pontja az E és F évjáratokhoz képest. Ha szétesne, akkor lehet cserélni kis ügyeskedéssel az E évjáratúéra vagy akár a Z1000-ére is.
A hatdugós fékes modelleknél (C-E) törődni kell a fékkel, mert hajlamos szivacsosságra...ilyenkor meg kell nézni milyen állapotúak a karmantyúk és a porvédők a nyeregben (cserélni nem két fillér gyári alkatrészekből, akár 50-60e ft is lehet, utángyártottból fillérek, de kérdés meddig tart), illetve a felső részt is érdemes felújítókészlettel kezelésbe venni (10-12e ft).
Ezen kívül csak kopó-fogyó, ha karban volt tartva. Esetleg vezérműlánc-feszítő ami még szeret zörögni. A gyári nem olcsó ebből sem, de melyik japánnál az? (egyes Hondáknál lehet 15e km-enként cserélni a vezláncfeszítőt ).
Mindent összevetve az F a legjobb (jobb fék, kicsit erősebb stbstb).
Egyébként meg szem előtt kell tartani, hogy a legfiatalabb is 11 éves ezekből, tehát biztosan kell karbantartásra költeni, hogy mást ne mondjak, 10 idős motor közül kb. egynek törődtek a hátsó rugóstagjának felújításával (könyv sem írja, hogy kéne, pedig kell) és lesznek idegesítő apróságok (kiült ülés - elég ha ránézel és látod, hogy U alakú egy kicsit és az oldala is ívesebben hajlik lefele), hacsak nem vagy olyan gondos gazda, mint itt páran. Máskülönben megbízhatóak...
Már többször kérdeztem itt a tagságot, de nem válaszoltak. Van ezeknek valami speckó sajátosságuk/hibájuk amire figyelni kell vételnél?