Az NCT Taksonyi Szerszámgépgyárba látogatott Gyutai Adrián, az olasz bajnokság National Trophy 600 kategóriájában
induló paksi gyorsasági motoros. A Dunlop gumigyártó cég élversenyzője lesz ebben az idényben a Tomracing Motorsport Team pilótája.
Főnök odahívott hozzá és bemutatott "elvetemült motor fanatikus" címen.
Jaa hogy 750 ről volt szó!?
A linket nem tudtam megnyitni!
98-ban még volt az R=! Az is 5 szelepes! (OW02) Nem sokat adtak el belőle! AArany árban adták! Ehun van e
Mint írtad is. Elkezdtek fejleszteni 5 szelep hengerenként. Aztán zsákút lett. Teljességgel fölösleges. Yamaha YZ250F nél is próbálkoztak. Nem igazán vált be a gyakorlatban. Arra tökéletes hogy még drágább a szervizelése...
1987-2006 -ig 20 szelepes az ezres hangvilla! Az FZ750 már 85-ben az volt!
Az az ötödik szelep csak "marketing" szelep! Tök felesleges! Parasztvakítás!
A haver ennek a motornak egy darabját avizta vissza a vázra s én meg addig ősze raktam a vezérlést mert szelephézag állítása volt. bocsi a yamaha ért hogy ide belinkeltem ,
induló paksi gyorsasági motoros. A Dunlop gumigyártó cég élversenyzője lesz ebben az idényben a Tomracing Motorsport Team pilótája.
Főnök odahívott hozzá és bemutatott "elvetemült motor fanatikus" címen.
A linket nem tudtam megnyitni!
98-ban még volt az R=! Az is 5 szelepes! (OW02) Nem sokat adtak el belőle! AArany árban adták!
Ehun van e
98-ban befejezték a 750-t 96-tól jött az yzf 1000 ace.
Az az ötödik szelep csak "marketing" szelep! Tök felesleges! Parasztvakítás!