erre nekem spórolni kellene. főleg hogy ...........................................
szép ótó, és 3-500 e el is fut ha nem üldözik. a 2.5 be adagoló kell 250 e után, 1.9 az ideális. és már a károgókkal ellentétben van egytömegű kiváltó szett hozzá a 90LE takarékos és még elviszi a kasznit. egy hajó, de van hely benne. a cimbora a családdal megpakolta a passzát kombit és gyi olasz tisza .......
én nem vagyok hajlandó főzni az asszony meg nem ér rá
Bár tegnap a tésztát én főztem ki, úgyhogy tegnap sajtos tászta vót a maradékból meg eszünk diósat
A németeknél nem csak olcsóbb a gázolaj, hanem sokkal jobb minőségű is. Nálunk prémium üzemanyagban sem kapod meg azt a minőséget ami náluk alapból van. Ennek okán kevesebbet is fogyaszt vele az ótó. Sajnos nálunk az üzemanyagszabvány még nem lépett túl az akár 78 oktánszámmal is elműködő zsigulikon.
Kicsit itt el kell választani a dógokat. A dízel teknolodzsi hozzútávra tervezett használatnál jó választás. egy városi poroszkáló női bevásárlókocsinak ember és isten ellen való vétek a dízel
Talán nem is lehet hamarabb kinyírni egy ilyen gépet, mint a napi néhány km-eres használat. Nyáron sem melexik fel, télen meg állandó hidegben használod. Ráadásul akkor aszt zabál is rendesen. A benzines a kis távokat is bírja mint jóisten a szidást.
ez a gombocska a de szólásoddal élve ott "leledzik" minden ótóban
Igazából a fő funkcója a klímahasználat során van, hogy a szerencsétlen klímakompresszornak ne a kintről folyamatosan beáramló meleg levegővel keljen egyfolytában bírkóznia.
nekem d4d van, a családba másik 3-om. mind tojotáék remekműve. Mennek azok mint a qrvaisten. A céges 1,4 d4d korolla 180-as végsebességgel 10 körüli gyorsulással autómatás az a fajta van benne, ha akarom én váltok ha meg azt akarom akkor meg Ű . Bratyómnak versója van az újabb fajtábúl. ugyanakkora motorka van benne mint a hájeszomba csak már 20 pacival hosszabb. az én 120 lovasomnak sincs szégyenkezni valója szedi a talpát rendesen. De füstűl mind ha léped neki Olyan dízelt nem láttam még ami nem füstülne
1995os 520i bmw-m van, mellette egy 2.0hdi Partner. A bmw 8l-t fogyasztott átlagosan az eddig megtett 7000km alatt, továbbá egy vízpumpát, meg a hozzá tartozó gôrgôket. A peugeot 11km alatt átlag 6.5l-t fogyasztott, cserébe majd 1000 euro elment a kulonféle idegesítô javításokra. Mióta ukránba járok át tankolni, kb. ugyanannyi a 1000km-re vetített kôltségem. Pluszba nincs traktor hang, nincs rettegés a csángó furulya hangot kiadó turbótól, fosadék kormány-váltó-futómú-tôl. Az M50es blokkot elég nehéz szétutni, 4-500ezret kibírnak. A fogyasztási adat csak egy szemfényvesztés, egy szívónál a magasabb fogyasztás tekinthetô a megbízhatóságért fizetett felárnak.
2013.08.22 07:53:08
https://www.facebook.com/video...
szép ótó, és 3-500 e el is fut ha nem üldözik. a 2.5 be adagoló kell 250 e után, 1.9 az ideális. és már a károgókkal ellentétben van egytömegű kiváltó szett hozzá a 90LE takarékos és még elviszi a kasznit. egy hajó, de van hely benne. a cimbora a családdal megpakolta a passzát kombit és gyi olasz tisza .......
hanem sajnájá te átkozott
Bár tegnap a tésztát én főztem ki, úgyhogy tegnap sajtos tászta vót a maradékból meg eszünk diósat
Cserélünk
Talán nem is lehet hamarabb kinyírni egy ilyen gépet, mint a napi néhány km-eres használat. Nyáron sem melexik fel, télen meg állandó hidegben használod. Ráadásul akkor aszt zabál is rendesen. A benzines a kis távokat is bírja mint jóisten a szidást.
Igazából a fő funkcója a klímahasználat során van, hogy a szerencsétlen klímakompresszornak ne a kintről folyamatosan beáramló meleg levegővel keljen egyfolytában bírkóznia.
2013.08.22 07:53:08