már csak azért van fenn hátha adnak érte egy dieselt, idomok lámpa begyűjtve. gyári dob műszerfal tartókonzol duda első sárvédő lábtartók ülés megvan. a bajai 450e -ért eladó, de biztos lesz 400-ért is komplett csak várd ki. voltam egy helyen....... az összes naked motort eladták, már az idomos 600-asok is elfogytak. csak azokat keresik meg a bmw-t. leáldozott a sport bringáknak, én attól még bírom és hajtani is fogom őket. amíg át nem költözöm az ország másik szegletébe....
-nem gondoltam volna!
a B-s kivételével bármelyik zűd kawát oda adom neki egy menetre, de 2-re is. az se baj ha össze töri, annyit megér hogy megnevettetett. vajon a mad max menne neki vagy majd a kis levente jobban fogja nyomni.
mennek rá az idomok és friss vizsga, megelégeltem a sok .............. aki csak károg. forgalmi törzskönyv itt lapul. 3490ft az nkh-s vizsga, egy pár guma bekészítve, és lesz kapsz.
sajnos a cnc-s emberem bedobta a törölközőt így mást kell keressek a konzol ügyében, amint kész a minta darab tied az eredeti.
kedden küldöm a pakkot ha nem vagy akkor amikor leszel.
valamiért jobban veszi a lapot az a C-s modell, váltója pöpec. az hogy mennyi olaj víz kell bele majd a hortobágyi egyenesek kiválogatják, főleg hogy tiszafüred után új az aszfaltcsík. a gyári mellé van egy leo vinci dob hozzá az benne lesz az árban. ha még belefér megpolírozom a vázat amiben beismerem nem vagyok járatos de had csillogjon. a tank egyedi lesz, föstésileg is. már csak a fejidom festése hiányzik meg pár rögzítő fül a lámpához.
ez jól megy ram air nélkül is, 120 -nál nem torpan csak húz.
ez így igaz! de egy gázolajost 500e az órájában is megvesznek.
egy benzinest.............. nem
a gázolajos A4-6 blokk 1.9 tdi 150-250d ft
ugyan ez bengásba 50e ft irányár
a dieselét nem láttam 225-nél az annyit ment.
de az unoka öcsém 522-es E - tudja a tököm mék verziója, 235-nél az m3-on mikor már kockásan vettem a kanyarokat- mert motorral még megy is de ótótval- szal ott 16-18l között pumpált az átfolyás mérő vacak ott a ford mérő alatt. hmm , és ótómata volt a geci mert a bal lábam a padlólemezre kellett szorítanom mert különben kifejeljük a szélvédőt, ezt károgta folyamatosan.
vagy ha ültem akkor be voltam baszva de tök mindegy benzines többet eszik kevesebb problémával lambda szonda tönkre megy egye fene 50 ezer egy ketős tömegű lendkerék 300 ezer és az tuti meg fog halni 200 ezrenként egy jobb diselbe nagy nyomású szivatyú fél mila ha magyar országon tankolod tuti tönkre megy
mék? a volt tulaj?
-te ez így fog végig menni ilyen tempóval ?
- tiiiiiiiiiii tiiiiiiiiiiiiiiiii tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
a honda 2.0 accord motor 5.6L fogyaszt állítólag -egy hondás kereskedő mondta- épp akkor rúgta össze a port a rover meg a honda, kvázi a honda az új fejlesztésű motort nem adta oda a rovernek, az 5.2 kajeszolt.
a B-s kivételével bármelyik zűd kawát oda adom neki egy menetre, de 2-re is. az se baj ha össze töri, annyit megér hogy megnevettetett. vajon a mad max menne neki vagy majd a kis levente jobban fogja nyomni.
sajnos a cnc-s emberem bedobta a törölközőt így mást kell keressek a konzol ügyében, amint kész a minta darab tied az eredeti.
kedden küldöm a pakkot ha nem vagy akkor amikor leszel.
valamiért jobban veszi a lapot az a C-s modell, váltója pöpec. az hogy mennyi olaj víz kell bele majd a hortobágyi egyenesek kiválogatják, főleg hogy tiszafüred után új az aszfaltcsík. a gyári mellé van egy leo vinci dob hozzá az benne lesz az árban. ha még belefér megpolírozom a vázat amiben beismerem nem vagyok járatos de had csillogjon. a tank egyedi lesz, föstésileg is. már csak a fejidom festése hiányzik meg pár rögzítő fül a lámpához.
ez jól megy ram air nélkül is, 120 -nál nem torpan csak húz.
öcséém,,,hullik ki a kezedből minden!
egy benzinest.............. nem
a gázolajos A4-6 blokk 1.9 tdi 150-250d ft
ugyan ez bengásba 50e ft irányár
de az unoka öcsém 522-es E - tudja a tököm mék verziója, 235-nél az m3-on mikor már kockásan vettem a kanyarokat- mert motorral még megy is de ótótval- szal ott 16-18l között pumpált az átfolyás mérő vacak ott a ford mérő alatt. hmm , és ótómata volt a geci mert a bal lábam a padlólemezre kellett szorítanom mert különben kifejeljük a szélvédőt, ezt károgta folyamatosan.
-te ez így fog végig menni ilyen tempóval ?
- tiiiiiiiiiii tiiiiiiiiiiiiiiiii tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
és még mindig nem sikerült.............
DIESEL ÓTÓ CSERE IS ÉRDEKEL. szal tűzókádó bahátom milyen koromról is beszélgetünk