Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

-nem gondoltam volna!
a B-s kivételével bármelyik zűd kawát oda adom neki egy menetre, de 2-re is. az se baj ha össze töri, annyit megér hogy megnevettetett. vajon a mad max menne neki vagy majd a kis levente jobban fogja nyomni.
800 euro februar 20 után ?
na ne basssssz! sírok a nevetéstől! akkor nem hittük volna el hogy ide jut a topic.
mennek rá az idomok és friss vizsga, megelégeltem a sok .............. aki csak károg. forgalmi törzskönyv itt lapul. 3490ft az nkh-s vizsga, egy pár guma bekészítve, és lesz kapsz.
sajnos a cnc-s emberem bedobta a törölközőt így mást kell keressek a konzol ügyében, amint kész a minta darab tied az eredeti.
kedden küldöm a pakkot ha nem vagy akkor amikor leszel.
valamiért jobban veszi a lapot az a C-s modell, váltója pöpec. az hogy mennyi olaj víz kell bele majd a hortobágyi egyenesek kiválogatják, főleg hogy tiszafüred után új az aszfaltcsík. a gyári mellé van egy leo vinci dob hozzá az benne lesz az árban. ha még belefér megpolírozom a vázat amiben beismerem nem vagyok járatos de had csillogjon. a tank egyedi lesz, föstésileg is. már csak a fejidom festése hiányzik meg pár rögzítő fül a lámpához.
ez jól megy ram air nélkül is, 120 -nál nem torpan csak húz.
http://www.sportmotor.hu/motor...
öcséém,,,hullik ki a kezedből minden!
ez így igaz! de egy gázolajost 500e az órájában is megvesznek.
egy benzinest.............. nem
a gázolajos A4-6 blokk 1.9 tdi 150-250d ft
ugyan ez bengásba 50e ft irányár
szeki ezzel a technikaval mi van ? tiéd ez vagy mit tudsz róla ? ha ide nem akarod mehet az emailomra
a dieselét nem láttam 225-nél az annyit ment.
de az unoka öcsém 522-es E - tudja a tököm mék verziója, 235-nél az m3-on mikor már kockásan vettem a kanyarokat- mert motorral még megy is de ótótval- szal ott 16-18l között pumpált az átfolyás mérő vacak ott a ford mérő alatt. hmm , és ótómata volt a geci mert a bal lábam a padlólemezre kellett szorítanom mert különben kifejeljük a szélvédőt, ezt károgta folyamatosan.
te csimbi,.........dehogy nem
vagy ha ültem akkor be voltam baszva de tök mindegy benzines többet eszik kevesebb problémával lambda szonda tönkre megy egye fene 50 ezer egy ketős tömegű lendkerék 300 ezer és az tuti meg fog halni 200 ezrenként egy jobb diselbe nagy nyomású szivatyú fél mila ha magyar országon tankolod tuti tönkre megy
te bogyó én nem ültem az omegádba
annó az Omegámra aszontad hogy elég jól megy.na az a 2,5-öt türbós motorral,ivott 7 litert
nem tudom nekem a passat 9 litert eszik 180 200 utazónál ! ennél a tempónál ugyan ezt meg esszi a disel is
már nem
még a nevén volt
jaja aggódott..........az R1gyért
mék? a volt tulaj?
-te ez így fog végig menni ilyen tempóval ?
- tiiiiiiiiiii tiiiiiiiiiiiiiiiii tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
és újra itt
és még mindig nem sikerült.............
de a Yamakás fiu beszólása a kuton nagyon tetszett
idézném az utolsó MONDATÁT
DIESEL ÓTÓ CSERE IS ÉRDEKEL. szal tűzókádó bahátom milyen koromról is beszélgetünk
látod,nekem meg monta hogy kügyem meg nyugottan az ucába,hogy látom e a külömbséget a szerviz után.....és fizetéskor nem szorzott
úh milyen szép durbincs
a honda 2.0 accord motor 5.6L fogyaszt állítólag -egy hondás kereskedő mondta- épp akkor rúgta össze a port a rover meg a honda, kvázi a honda az új fejlesztésű motort nem adta oda a rovernek, az 5.2 kajeszolt.
valami z750 -t piszkálgatott ott. tuti meg sem ismert
ide a bökőt hogy végig figyelt mennyivel megyek nem szereti a versenyzőket az utcában, nekik a munkadíj 2x szorzós