vegyétek nyugodtan a dízelt nekem jó a nagy köbcentis benzines is ebbe se kettős tömegű lendkerék se nagy nyomású szivatyú és a befecskendező is bírja sokáig
a következő kisvárosban volt olyan aki össze benzinezett egy kpl családi házat, tehát folyamatosan úton volt vw passattal. kintről hozta őket eredeti állapotban, jobban fogyasztott a 2.0 motorral hajtott mint az 1.8-as, rácsos elejű pasztáról beszélek. 6- 6.5 L ivott a 2.0-ás 7.5L az 1.8-as, ugye ott számított hogy mennyi maradt a tankba amit el lehetett adni.
a cimbora 523i -je 14L rötyögött el városban klíma nélkül, országúton 8L 120-NÁL, tojás a talp alatt jelszóval.
a legjobban az piszkálja a csőröm a hogy a GÍNO kategórikausan kijelentette hogy a benzinesek a faszák, a diesel egy semmi. te ártány te 5L 10L között pont dupla fogyasztás az áhitott benzines javára. a DTM futamain meg látható hogy a diesel seátok füst nélkül lépik le a benzines mezőnyt.
Sajnos ez az autó ilyen. Nekünk van egy jettánk, ugyanezzel az 1.6os motorral. Túl nagy neki a kasztni és csak szenved. Nem is szeretem vezetni. Tényleg jobbak a dízelek.
A városi fogyasztás elég soknak tűnik. Nem is beszélve arról, hogy 100 lovat manapság 1.2-1.3 motorokból játszi könnyedséggel előcsalogatnak Az országúti 140/8 az okés lehet
Akinek ilyen gépe van aszt javaslom ne használjha városba
10-12x 340 úúúú atyám , nulláz is rendesen
azokba csak alapjárat szabályzó motor lambda szonda kell marikszám
az isuzu 5L Klímával.
a cimbora 523i -je 14L rötyögött el városban klíma nélkül, országúton 8L 120-NÁL, tojás a talp alatt jelszóval.
a legjobban az piszkálja a csőröm a hogy a GÍNO kategórikausan kijelentette hogy a benzinesek a faszák, a diesel egy semmi. te ártány te 5L 10L között pont dupla fogyasztás az áhitott benzines javára. a DTM futamain meg látható hogy a diesel seátok füst nélkül lépik le a benzines mezőnyt.
Akinek ilyen gépe van aszt javaslom ne használjha városba