A városi fogyasztás elég soknak tűnik. Nem is beszélve arról, hogy 100 lovat manapság 1.2-1.3 motorokból játszi könnyedséggel előcsalogatnak Az országúti 140/8 az okés lehet
Akinek ilyen gépe van aszt javaslom ne használjha városba
Városba megeszi a 10et, ha dinamikusan szeretsz vezetni, ha az 1.6 102lovas csodáról beszélünk. Városon kívül klímával megáll 7-7.5ből, 140es utazóval.
most ajánlottak egy 1.6 benzin a4-est a zx6-osért. nem dieselt
beszarok 10-12L kell abba a rohadék benzintemetőbe. az unoka öcsém a6 1.9 tdi-je kiírt 4.6-4.9 között városban klímával
Egyébként én tovább megyek nálad Az összes fosszilis energiahordozóval működő gépezetet betiltanám. Igazából nincs rá szükség A mai kor tudományos állása szerint ezen 50 évvel ezelőtt is elavultnak számító technikáknál, van sokkal hatékonyabb és olcsóbb A gond ott kezdődik amíg egy deci olajat rejt a föld gyomra, vagy egy köbcenti földgázt, itt nem lesz hathatós változtatás Úgyanis jelen állás szerint, a pénznél és a tulajdonjognál viszont korszerűbbet mégnem találtak még ki
be tiltatnám a tetves benzines ótók gyártását
egy komplett technikai csőd az egész benzines faszság!
ugyan azt a kasznit elhúzza egy sokkal nyomatékosabb és kétszer takarékosabb diesel motor. egy szarkupac az összes benzines csoda
én mindent csinálok épen mikkor hova küldenek álltalában alu mert kevés ember van rá de szoktam saválót meg szénacélt is csinálni és nem csak paneleket most ép metró, vonta, mercédesz, bmw, alkatrészeket hegesztek alamáriumból előző helyen pl robin wiliems koncertre csináltam kivetítő tartó álványt alu és szénacél volt előtte saváló polcokat pl
25 cent
Akkó hordjad magyarhonból kifele, mer kezd mostanság qrva sokat érni 25 cent 0,25 x 323= 80,75 ft egy hétvége buli Pityusszal, aszt símán megvanb a benga oda-vissza
Akinek ilyen gépe van aszt javaslom ne használjha városba