Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1

Na erre a cikkre írta valaki ezt a kommentet Én gyakorlatilag erről a témáról nagyjából ezt írtam, talán kevésbé cizellált formában


"Valószínűleg a számmisztika az oka, hogy a külföldről származó használt kétkerekűek rendre 30-40 ezer kilométert futottak, míg a külhoni kocsik éppen egy százassal többet - 130-140 ezerrel az órájukban kelletik magukat a kereskedésekben. A hazánkba a behozott nagy motorok túlnyomó többsége 1995 és 2004 közötti évjáratú, s ez azt jelenti, hogy a 750-es vagy ezres gépet a tulajdonosa csak havi 1-200 kilométert használta, ami napi 3-6 kilométeres átlagot jelent."

Kár hogy csak ilyen "beragadt" cikk sikeredett ide...

Nekem zsinórban sikerült 5-6 olyan koros motort vennem, amikben előrehaladott koruk ellenére sem volt ennél több km. Azt érzem, minél többet írják le ezt az olcsó elcsépelt közhelyet, annál jobban degradálja a Magyar piacot. Nem hiszem hogy ez lenne a célravezető megoldás.

(Èn már személy szerint hányok ezektől a számoljuk vissza évre a futásteljesítményt, valószínűleg azért ez jön ki mert az írók saját magukból indulnak ki...de hogy vannak olyan tulajdonosok akik kapuzárási, vagy birtoklási vágyból betáraztak egy , de akár több motort is, és mivel nem kenyérre kellett, hát nem volt baj, ha 2 évente csak műszakira gurult el vele, vagy még arra sem. Van olyan akinek, mert több motorja, van évente csak egy, vagy két gépet állít forgalomba, addig a többi pihen, restaurálja, felújítja, vagy csak virágot tart benne. Nincs mindenkinek annyira mehetnékje , mint itt oly sokaknak. Meg ha mondjuk befordul a trónörökös az utcába, nem kell mindjárt a szeretett darabot pénzé tenni, hogy kiságy, meg babkocsi , meg családi autó legyen belőle...el fér az 5-10 évet, úgy hogy közben nem bántja senki.)

Jobban szeretném már végre olvasni olyan írók cikkeit , akik motorvásárlás közben igen is igazi kincseket találnak, és elégedettem kattintják eset a garázsra a TUTO lakatot, és fénylő arccal néznek a jövőbe. "
Na Szeki erről beszéltem mikor itt voltál.
Sokalja a 84 ezer km-ert a 9-esembe, akkor vegyen egy 30 ezrest. Az biztos jobb állapotban van. Vicc némelyik vevő...

http://www.sportmotor.hu/motor...
elhiheted hogy mit ér a shox , egy kalap kakit
ha teheted louis vagy hein gerike . vagy más helyről vásárolj ott mindig van akciós cucc, vagy olaszország ott is olcsó a kifutó cucc.
Áhh ne hidd, ennél elvileg azért csökkentették a héj méretét hogy éppen csak a koponyát védje. A légellenállás céljából, meg hogy ne süvítsen. Ez nagyon hightech cuc! De annyit nem ér
na ez is tuti süvit,meg fütyöl
A legújabb, legcsúcsabb AGV sisak nagyon tetszik Isten király ahogy kinéz. De ki a tököm ad érte több mint 300 kilót!
az enyimmel is meg szopattak annó 120ezres sisakot,meg vettem ákcióba és törzs segtörlő kártyával 85-ért............2hét mulva 65 lett .......most megint 80 ezer
Áhhhh A pesti Shox áruházba olyan akció van mint állat. 80 etres AGV sisak le van akciózva 50 be. Én meg nem tudok elmenni mert dolgozom.
Válasz! Gyorsvagyok E!
Hááá mííír?!
te kawasaki boys
Oke ha vegeztem a muszakal irok
azt akarja mondani teszteldle neki
Csimbi a faludban árulják a kék 9est,ismered a tulajt?Ha igen írjál 1pár betűt rolók.
Koszi lacko
igen!a melegoldali viszkozitása magasabb,kevésbé vékonyodik el
Kellene kicsi segitseg a 10-50 olaj felso ponton surubb marad mint a 10-40 ?