Na erre a cikkre írta valaki ezt a kommentet Én gyakorlatilag erről a témáról nagyjából ezt írtam, talán kevésbé cizellált formában
"Valószínűleg a számmisztika az oka, hogy a külföldről származó használt kétkerekűek rendre 30-40 ezer kilométert futottak, míg a külhoni kocsik éppen egy százassal többet - 130-140 ezerrel az órájukban kelletik magukat a kereskedésekben. A hazánkba a behozott nagy motorok túlnyomó többsége 1995 és 2004 közötti évjáratú, s ez azt jelenti, hogy a 750-es vagy ezres gépet a tulajdonosa csak havi 1-200 kilométert használta, ami napi 3-6 kilométeres átlagot jelent."
Kár hogy csak ilyen "beragadt" cikk sikeredett ide...
Nekem zsinórban sikerült 5-6 olyan koros motort vennem, amikben előrehaladott koruk ellenére sem volt ennél több km. Azt érzem, minél többet írják le ezt az olcsó elcsépelt közhelyet, annál jobban degradálja a Magyar piacot. Nem hiszem hogy ez lenne a célravezető megoldás.
(Èn már személy szerint hányok ezektől a számoljuk vissza évre a futásteljesítményt, valószínűleg azért ez jön ki mert az írók saját magukból indulnak ki...de hogy vannak olyan tulajdonosok akik kapuzárási, vagy birtoklási vágyból betáraztak egy , de akár több motort is, és mivel nem kenyérre kellett, hát nem volt baj, ha 2 évente csak műszakira gurult el vele, vagy még arra sem. Van olyan akinek, mert több motorja, van évente csak egy, vagy két gépet állít forgalomba, addig a többi pihen, restaurálja, felújítja, vagy csak virágot tart benne. Nincs mindenkinek annyira mehetnékje , mint itt oly sokaknak. Meg ha mondjuk befordul a trónörökös az utcába, nem kell mindjárt a szeretett darabot pénzé tenni, hogy kiságy, meg babkocsi , meg családi autó legyen belőle...el fér az 5-10 évet, úgy hogy közben nem bántja senki.)
Jobban szeretném már végre olvasni olyan írók cikkeit , akik motorvásárlás közben igen is igazi kincseket találnak, és elégedettem kattintják eset a garázsra a TUTO lakatot, és fénylő arccal néznek a jövőbe. "
Na Szeki erről beszéltem mikor itt voltál.
Sokalja a 84 ezer km-ert a 9-esembe, akkor vegyen egy 30 ezrest. Az biztos jobb állapotban van. Vicc némelyik vevő...
elhiheted hogy mit ér a shox , egy kalap kakit
ha teheted louis vagy hein gerike . vagy más helyről vásárolj ott mindig van akciós cucc, vagy olaszország ott is olcsó a kifutó cucc.
Áhh ne hidd, ennél elvileg azért csökkentették a héj méretét hogy éppen csak a koponyát védje. A légellenállás céljából, meg hogy ne süvítsen. Ez nagyon hightech cuc! De annyit nem ér
az enyimmel is meg szopattak annó 120ezres sisakot,meg vettem ákcióba és törzs segtörlő kártyával 85-ért............2hét mulva 65 lett .......most megint 80 ezer
Na erre a cikkre írta valaki ezt a kommentet Én gyakorlatilag erről a témáról nagyjából ezt írtam, talán kevésbé cizellált formában
"Valószínűleg a számmisztika az oka, hogy a külföldről származó használt kétkerekűek rendre 30-40 ezer kilométert futottak, míg a külhoni kocsik éppen egy százassal többet - 130-140 ezerrel az órájukban kelletik magukat a kereskedésekben. A hazánkba a behozott nagy motorok túlnyomó többsége 1995 és 2004 közötti évjáratú, s ez azt jelenti, hogy a 750-es vagy ezres gépet a tulajdonosa csak havi 1-200 kilométert használta, ami napi 3-6 kilométeres átlagot jelent."
Kár hogy csak ilyen "beragadt" cikk sikeredett ide...
Nekem zsinórban sikerült 5-6 olyan koros motort vennem, amikben előrehaladott koruk ellenére sem volt ennél több km. Azt érzem, minél többet írják le ezt az olcsó elcsépelt közhelyet, annál jobban degradálja a Magyar piacot. Nem hiszem hogy ez lenne a célravezető megoldás.
(Èn már személy szerint hányok ezektől a számoljuk vissza évre a futásteljesítményt, valószínűleg azért ez jön ki mert az írók saját magukból indulnak ki...de hogy vannak olyan tulajdonosok akik kapuzárási, vagy birtoklási vágyból betáraztak egy , de akár több motort is, és mivel nem kenyérre kellett, hát nem volt baj, ha 2 évente csak műszakira gurult el vele, vagy még arra sem. Van olyan akinek, mert több motorja, van évente csak egy, vagy két gépet állít forgalomba, addig a többi pihen, restaurálja, felújítja, vagy csak virágot tart benne. Nincs mindenkinek annyira mehetnékje , mint itt oly sokaknak. Meg ha mondjuk befordul a trónörökös az utcába, nem kell mindjárt a szeretett darabot pénzé tenni, hogy kiságy, meg babkocsi , meg családi autó legyen belőle...el fér az 5-10 évet, úgy hogy közben nem bántja senki.)
Jobban szeretném már végre olvasni olyan írók cikkeit , akik motorvásárlás közben igen is igazi kincseket találnak, és elégedettem kattintják eset a garázsra a TUTO lakatot, és fénylő arccal néznek a jövőbe. "