Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

itt ragadtam -e .téged nem szivatott a vodafon kinti telefonálással?
Lényegébe nektek akkor mindegy milyen úgy is olyan lesz idővel. Tehát jó a szar is olcsón alapon vesztek motort?
szeva pösti jó gyütté megint !
szeva csimbi
nem a kacatokra meg a szegelésre értetem hanem idővel itt egy karc ott egy karc ez a műanyag elrepedt a rezonanciától netán egy kicsit meg forog a vas a porba egy elnézet féktáv uttán lehet is locsolni rá utána a zsét és nem lesz rajta brembó főfékhenger hogy ne nézd be a kanyart csak megint gyári állapot
Kell egyet tartani a kávézós körökre meg kell egy borogatós pályára Mivel a zsidóknak nem akarok fizetni, ezért marad a borogatós, kávézóba meg a bringa
a legolcsóbb K8 azéééé a 600 000-réééé belefér pár kirc karc pörsenés
ezaz
Az attól függ kinél. Ha arra veszed, hogy szétszegeld akkor kár venni gyári állapotút, valóban.
én az extrák mellet döntenék mivel egy fél évnél úgy se bírna többet gyári állapotba
Te is félre értettél. Nem a pályázás ellen vagyok.
Sőt én is szívesen kipróbálnám saját motorommal is.
Itt arról van szó és ettől elkanyarodtunk, de nagyon, hogy motorvásárlásnál mint mindenki én is és ti is jobban előtérbe helyeztek egy olyan motort ami nem látott "sokat" pályát mint azt amit többnyire ott kergettek.

Nem azt vitattam hogy nem oda való egy sport motor. Sem azt hogy bűncselekmény olykor egyet pályázni.
Én motorvásárlás szemszögéből vizsgáltam most a dolgot.
Ugyan ha egy sportgépen van mindenféle nyalámság mint gyorsváltó, brembó főmunkahenger, chiptuning, állítható lábtartó és a többi és a többi ami magasan elég nagy érték önmagában is és a motor elég sokszor érezte magát otthon pályán mint túrákon. Az a motor nem ér semmit számomra egy petákkal sem mint egy jó állapotú (ám de ugyan úgy zsákbamacska) gyári állapotú típus társa. De írja ide valaki azt hogy inkább megvenné a szarrá módosított pálya kedvencet mint sem egy ugyan olyat gyári állapotban.
én pedig láttam olyan zsír gyári vfr-t amit motorostalálkozón bepiálva percekig tiltattak terhelés nélkül, pffffff nesze neked pálya motorozás
egy sport motort ha pályán használnak az szerintem normális állapot, oda találták ki. de láttam már videón s1000RR-t túra dobozzal, na az milyen?
bocs....lemerültem
Így van. Nincs megkülönböztetés.
motoros motoros baratja barhonnan is jott
Dehogynincs, supermotyóval is durvákat csapatnak, aki tud menni annak 600-zal is élvezet...9-es tényleg kicsit bálna oda.
Mert van elég ellentét ebben a szaros országban, pl mindig ez a Pest vs. "vidék"...csak nem szeretném, ha ez itt is elterjedne.

de teny hogy pestiek tobben vannak a ringen
nem tudom mi az oka,tobb penz vagy kozelebb van
igaz pesten kicsit bajos lenne bukkos turat nyomni
kakucson 125- max 400ccm. Többinek nincs értelme fent kavarogni. Vagy aki utál váltogatni annak tökéletes.
Kicsit megakasztottalak, úgy érzem.
Semmi diszkrimináló nem volt abban amit írtam.
Nem tudom, miért is vetted ennyire a szívedre.
haverom is jar fel ha van ideje)200km)
altalaban daralo es nem nagyon beszelnek magyarul ott se
Elárulom a pancsiringen sokkal nagyobb burzsujkodás megy...oda jár az összes osztrák...mellesleg kecsó és kakucs is több mint a semmi. Hringen elég kevés a nyílt nap, szóval kicsit övön aluli ez a pöstizés, másrészt akinek van rá pénze az máshonnan is el tud jönni a "nagy" hringre...
A gixxerből egy csomó limitált változatot csináltak, simán lehet ez is gyári. Az meg, hogy pályáznak egy sportmotorral, azon nem hiszem, hogy meg kéne lepődni. Követendő példa