nem a kacatokra meg a szegelésre értetem hanem idővel itt egy karc ott egy karc ez a műanyag elrepedt a rezonanciától netán egy kicsit meg forog a vas a porba egy elnézet féktáv uttán lehet is locsolni rá utána a zsét és nem lesz rajta brembó főfékhenger hogy ne nézd be a kanyart csak megint gyári állapot
Kell egyet tartani a kávézós körökre meg kell egy borogatós pályára Mivel a zsidóknak nem akarok fizetni, ezért marad a borogatós, kávézóba meg a bringa
Te is félre értettél. Nem a pályázás ellen vagyok.
Sőt én is szívesen kipróbálnám saját motorommal is.
Itt arról van szó és ettől elkanyarodtunk, de nagyon, hogy motorvásárlásnál mint mindenki én is és ti is jobban előtérbe helyeztek egy olyan motort ami nem látott "sokat" pályát mint azt amit többnyire ott kergettek.
Nem azt vitattam hogy nem oda való egy sport motor. Sem azt hogy bűncselekmény olykor egyet pályázni.
Én motorvásárlás szemszögéből vizsgáltam most a dolgot.
Ugyan ha egy sportgépen van mindenféle nyalámság mint gyorsváltó, brembó főmunkahenger, chiptuning, állítható lábtartó és a többi és a többi ami magasan elég nagy érték önmagában is és a motor elég sokszor érezte magát otthon pályán mint túrákon. Az a motor nem ér semmit számomra egy petákkal sem mint egy jó állapotú (ám de ugyan úgy zsákbamacska) gyári állapotú típus társa. De írja ide valaki azt hogy inkább megvenné a szarrá módosított pálya kedvencet mint sem egy ugyan olyat gyári állapotban.
én pedig láttam olyan zsír gyári vfr-t amit motorostalálkozón bepiálva percekig tiltattak terhelés nélkül, pffffff nesze neked pálya motorozás
egy sport motort ha pályán használnak az szerintem normális állapot, oda találták ki. de láttam már videón s1000RR-t túra dobozzal, na az milyen?
Elárulom a pancsiringen sokkal nagyobb burzsujkodás megy...oda jár az összes osztrák...mellesleg kecsó és kakucs is több mint a semmi. Hringen elég kevés a nyílt nap, szóval kicsit övön aluli ez a pöstizés, másrészt akinek van rá pénze az máshonnan is el tud jönni a "nagy" hringre...
Sőt én is szívesen kipróbálnám saját motorommal is.
Itt arról van szó és ettől elkanyarodtunk, de nagyon, hogy motorvásárlásnál mint mindenki én is és ti is jobban előtérbe helyeztek egy olyan motort ami nem látott "sokat" pályát mint azt amit többnyire ott kergettek.
Nem azt vitattam hogy nem oda való egy sport motor. Sem azt hogy bűncselekmény olykor egyet pályázni.
Én motorvásárlás szemszögéből vizsgáltam most a dolgot.
Ugyan ha egy sportgépen van mindenféle nyalámság mint gyorsváltó, brembó főmunkahenger, chiptuning, állítható lábtartó és a többi és a többi ami magasan elég nagy érték önmagában is és a motor elég sokszor érezte magát otthon pályán mint túrákon. Az a motor nem ér semmit számomra egy petákkal sem mint egy jó állapotú (ám de ugyan úgy zsákbamacska) gyári állapotú típus társa. De írja ide valaki azt hogy inkább megvenné a szarrá módosított pálya kedvencet mint sem egy ugyan olyat gyári állapotban.
egy sport motort ha pályán használnak az szerintem normális állapot, oda találták ki. de láttam már videón s1000RR-t túra dobozzal, na az milyen?
de teny hogy pestiek tobben vannak a ringen
nem tudom mi az oka,tobb penz vagy kozelebb van
igaz pesten kicsit bajos lenne bukkos turat nyomni
Semmi diszkrimináló nem volt abban amit írtam.
Nem tudom, miért is vetted ennyire a szívedre.
altalaban daralo es nem nagyon beszelnek magyarul ott se