Pont ilyesmit kerestem, amit perecnél nem sajnálok, mert egy szép Arrow-ot odabaszni vagy bármi mást na az vétek.
Viszont meg kéne várni a fizuszezont (köv hónap eleje) ha az megfelel, mert most lenullázódtam. Amúgy a dob és a cső találkozásánál mitől olyan furi az illeszkedés?
hali! ezt neked kerestem meg. a pályára szánt 9-re készült. 3 csavaros, új palásttal töméssel perforált csővel, fix felfogatással hogy ha csúszik akkor tartson is valamelyest. 62-es kidörrentővel ha jól emléxem. hangost akartál, hát ez az, csak be mertem indítani de gázt nem mertem húzni neki mert a szomszédok csengerésznének azóta is.
15 000 ft-ot kért a kipufogós a javításért ha neked megfelel, annyiba oda adom most sem jobb áru sem jobb állapotú 3 csavarost nem tudok.
Mi a fenét csináltok ti h állandóan keresztbe állítjátok? Nekem nem szokott ilyen bajom lenni, igaz, hidegben nem is ráncigálom neki hirtelen, főleg nem kanyarban (mert akkor még melegben is keresztbe lehet tenni)
Köszi. Úgy érzem megmarad jövőre nekem. De tudod nem is bánom. Ez egy próbálkozás volt a részemről. Nagyon jó motor. Öröm lesz vele jövőre is szelni az utakat.
Tegnap már érződött hogy nincs olyan meleg. Feszt keresztbe volt kigyorsításnál.
Viszont meg kéne várni a fizuszezont (köv hónap eleje) ha az megfelel, mert most lenullázódtam. Amúgy a dob és a cső találkozásánál mitől olyan furi az illeszkedés?
NEM RÖHÖGNI
15 000 ft-ot kért a kipufogós a javításért ha neked megfelel, annyiba oda adom most sem jobb áru sem jobb állapotú 3 csavarost nem tudok.
Tegnap már érződött hogy nincs olyan meleg. Feszt keresztbe volt kigyorsításnál.