én nézegetem a 954-et.........álitólag jó hogy nem vettem.....szerelőknél sokat látok,és mindnek ugyan az a baja,(váltó,generátor,töltés,és szija az olajat)
eddigi számitások szerint:130-ig 4,4....városban huzigálva 5,5....huzamosabb 200 felettinél 6,2......az jó nem? ja és Gyöngyösi aszonta,alsóbb tartományban oda volt neki huzva,rángatott is a gané meg durrogott,este szépen lökte a lángocskákat
mna,az állitás óta szépen egyenletesen huz alul is,nem rángat,nad dadog,és nem akar elszaladni és fent ugyan ugy jön a BAAMMM fogyasztást ma megnézem ha visszatankoltam
egy gsxr750-nek? ami a csövön kifér! én csak eccer max 2 x nézem meg, abból lövök egy átlagot, már csak azért hogy mikor kell tankolni. a 6-os 6,5 L nyitott és nem akart kevesebbet enni. egy sport vasnak nézni a fogyasztását inkább a tempóját kell srófolni.
érdekes hidegbe kell neki a szívató, de jó időben meg fullasztja. volt hogy nyáron forróságban gáz nélkül küllőre indult majd csak utána kérte a naftát.
és néha még lő is de olyat...... azt mondták gyertya baj, de ez már a második sor benne és mégis lőőőőő. vagy a kawa titkon még fegyvert is gyárt
hát a kuplung,váltót egy az egybe cserélném belőle......viszont az eleje......hagy maga után kivetni valót........de amugy rendbe hazagurigáztam vele......csak ne esett volna
ha meg kapja a másik idomzatot akkor még átnézem, a kormány csapágy már erősebb fékezéskor kottyan, és a kiegyenlítő tartályt is át kell nézzem , a sapkánál meg cseppen. bár már lehet nem kell, ki küldték a teljesítmény adót , és augusztus végén vége lesz a szezonjának.
929 954 fotengelyes lesz mind es ez olyan biztos mint hogy ki fogy elob utobb belole a benzin