Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

elérhetőség?
Sajnos nem balos
10 a kettő
Ha balos lenne már megszabadítottalak volna tőle...(feltéve h nem utángyártott)
arra lesz kapásod.
a tükrön gondolkodom.
Van még ilyenem is
Bp. XI.
jó a neved
hol vagy helyileg?
Üdv Urak!
Jobbos tükör 3pínz
ez van
Viszont a videjó minősége 1-es
A plekót levehette volna a srác, ha mán tankrú kamerázik
ez meg alig előzött meg valakit ez nem motorozás
1
Szekikém nézd végig figyelmesen a vidit akkor láthatod, hogy a gyerek mindenkit megelőzött
tehát nem volt felesleges a 4 milla
andRis6R
[36452] június 27. 10:35
Amit első alkalommal tudtam menni az r6r-el ahhoz kellett 4 pályanap az R1-el. Azt az időt amit meg a 750-el tudtam elsőre( na jó, 2.ra) menni az tavaly szezon végére sikerült még csak megközelíteni. Pedig jobb gumi van a motoron mint akkor, és több km bennem. Mondjuk esés is sokkal több
A kigyorsítás persze hogy jobb az ezressel, ha meri az ember. Én mondjuk nem

na bogyesz
oda köll menni, és megkérdezni az eladótól hogy hol kell azt kifizetni. ennyi.
http://youtu.be/AbvwJzoRcjk ]a régebbi 10R küszködése.[/L]
zx10r utcán
na erre felesleges 4 millát kitolni a buxából.
no problem , ez is 25,5 lesz hamarosan
ok.szólok a csákónak!
vágja szét a hűtőt és illeszti a gixer 600-ra.
Jah olvasni is kéne:) Látom te is ezt írtad.
Azért elég sok bajuk van a karbon vázzal. Nem csak a tömeg a lényeg, sok múlik a váz fizikáján, a merevségén stb. A versenyzők ezt nagyon érzik...mi utcai motorosok el sem tudjuk képzelni. Ezek képesek egy teljesen új vázat fejleszteni, ha valami apróság nem klappol. Szóval a versenymotor építése valahol a váznál kezdődik. Nyilván új anyag a karbon ilyen téren, nincs vele annyi tapasztalat, idő kell neki míg kiforrja magát, ha és egyáltalán...