Van egy kézi gumi leszedőm+2 gumi szerelő vas. Itt a sportmotoron vettem 5000-ért. Csinálok róla képet. A pneumatikus gépet már eladtam.
A felrakáshoz nem kell szerszám. Kirakod a gumit a napra 1-2 órát, szappanos vízzel bekened a gumi és a felni peremét, szinte magától felmegy.
Én leszarom ki hogy huzza meg a gyertyát.
Meg azt is ki milyet rak bele.
Én csak NGK-t használok.
Hamissal még nem találkoztam pedig nem itthon veszem.
Feleslegesen osztod az észt itt hogy mekkora nyomatékkal kell meghuzni.
Senkit nem érdekel.!
Én soha a büdös életben nem használtam nyomatekkulcsot a gyertya meghuzashoz.
Soha egyet sem szakitottam bele.
Azért megnezném hány markaszervizben hasznalnak nyomatekkulcsot a gyertya meghuzashoz es hany maszek szerelő.
Felesleges ennyire a szőrszálhasogatás.
Az a baj hogy az elmélet nem ugyanaz a gyakorlattal.
Arra nem is gondolsz, hogy ott nem határesetre méretezték esetleg?
Meg ha a Densot túlhúztad lemérted maradandó alakváltozással nyúlt e a gyertya valamit?
Én mondjuk az NGK t az elektroda kialakítás miatt utálom, jóval több futást megy el biztos szikrával a Denso meg a másik a Denso olcsóbb és a pénzt rohadtúl szeretem :D
Azt mondod akkor nem létezik hamis gyertya. Mind fasza, csak nyomatékkulcsal kell meghúzni. De vàrj ahogy visszaemlékszem egy Denso gyertyat nem halottam volna hogy szakìtgattàk volna orba szàjba bele a hengerfejbe. Biztos azert mert nyomatékkulcsal huztak meg. NGK kat meg szaggassàk....
10x1 menet és vékony falvastagság az épp elég.
Meg ha régen ennyi nem volt, most lehet más anyagból készül a gyertya és eddig inkább nyúlt, most meg törik a túlhúzásra...
De egyszerű a történet, kell csinálni egy 10x furatot valami álámániumba és vásárláskor az eladó előtt nyomatékkulcsal(ami hitelesitve is van!) meghúzni 13Nm re, ha eltört adjon másikat....
A szar ngk dumát meg akkor veszem be, ha végre egy olyan gyertya szakad bele ami hiteles 13Nm re volt meghúzva hibátlan menetbe pormentes felületen!
Erre még nem volt példa, mindig kiderült ami beleszakadt kézzel tépték bele...
És igen írtam régen én is téptem bele gyertyát hengerfejbe...
Sőt talán általános iskolás voltam mikor pajszerral feszegettem le kuplungot MZ n és szidtam mikor később lepörgött utólag vissza gondolva
Jó neked.
Ifjú és mohó koromban, mikor pinát csak VHS -n láttam akkor sikerült gyertyát beleszakítanom.
Mindenki szokott hibázni csak van aki tanul a hibákból legyen az saját vagy más hibája és van aki meg nem
Mint a gyári villahidak, egyeseknel az is kettétörik a csavar meghuzasakor....
Tenyleg az ngk a hulye, mert nem nyomatekkulcssal egyutt arulja a gyertyakat a marhaknak
A felrakáshoz nem kell szerszám. Kirakod a gumit a napra 1-2 órát, szappanos vízzel bekened a gumi és a felni peremét, szinte magától felmegy.
Meg azt is ki milyet rak bele.
Én csak NGK-t használok.
Hamissal még nem találkoztam pedig nem itthon veszem.
Feleslegesen osztod az észt itt hogy mekkora nyomatékkal kell meghuzni.
Senkit nem érdekel.!
Én soha a büdös életben nem használtam nyomatekkulcsot a gyertya meghuzashoz.
Soha egyet sem szakitottam bele.
Azért megnezném hány markaszervizben hasznalnak nyomatekkulcsot a gyertya meghuzashoz es hany maszek szerelő.
Felesleges ennyire a szőrszálhasogatás.
Az a baj hogy az elmélet nem ugyanaz a gyakorlattal.
Meg ha a Densot túlhúztad lemérted maradandó alakváltozással nyúlt e a gyertya valamit?
Én mondjuk az NGK t az elektroda kialakítás miatt utálom, jóval több futást megy el biztos szikrával a Denso meg a másik a Denso olcsóbb és a pénzt rohadtúl szeretem :D
Nézd csak meg mit írnak technologiát a 6000km futás utáni ellenörzéshez...
Ha már annyira "profi" vagy.
Utána elismerem a gyertya a szar!
Meg ha régen ennyi nem volt, most lehet más anyagból készül a gyertya és eddig inkább nyúlt, most meg törik a túlhúzásra...
De egyszerű a történet, kell csinálni egy 10x furatot valami álámániumba és vásárláskor az eladó előtt nyomatékkulcsal(ami hitelesitve is van!) meghúzni 13Nm re, ha eltört adjon másikat....
A szar ngk dumát meg akkor veszem be, ha végre egy olyan gyertya szakad bele ami hiteles 13Nm re volt meghúzva hibátlan menetbe pormentes felületen!
Erre még nem volt példa, mindig kiderült ami beleszakadt kézzel tépték bele...
És igen írtam régen én is téptem bele gyertyát hengerfejbe...
Sőt talán általános iskolás voltam mikor pajszerral feszegettem le kuplungot MZ n és szidtam mikor később lepörgött utólag vissza gondolva
Ifjú és mohó koromban, mikor pinát csak VHS -n láttam akkor sikerült gyertyát beleszakítanom.
Mindenki szokott hibázni csak van aki tanul a hibákból legyen az saját vagy más hibája és van aki meg nem
Tenyleg az ngk a hulye, mert nem nyomatekkulcssal egyutt arulja a gyertyakat a marhaknak