Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van egy kézi gumi leszedőm+2 gumi szerelő vas. Itt a sportmotoron vettem 5000-ért. Csinálok róla képet. A pneumatikus gépet már eladtam.
A felrakáshoz nem kell szerszám. Kirakod a gumit a napra 1-2 órát, szappanos vízzel bekened a gumi és a felni peremét, szinte magától felmegy.
Én leszarom ki hogy huzza meg a gyertyát.
Meg azt is ki milyet rak bele.
Én csak NGK-t használok.
Hamissal még nem találkoztam pedig nem itthon veszem.
Feleslegesen osztod az észt itt hogy mekkora nyomatékkal kell meghuzni.
Senkit nem érdekel.!
Én soha a büdös életben nem használtam nyomatekkulcsot a gyertya meghuzashoz.
Soha egyet sem szakitottam bele.
Azért megnezném hány markaszervizben hasznalnak nyomatekkulcsot a gyertya meghuzashoz es hany maszek szerelő.
Felesleges ennyire a szőrszálhasogatás.
Az a baj hogy az elmélet nem ugyanaz a gyakorlattal.
inkább arra válaszolj te mivel szerelsz gumit, még nem írtad, pedig kérdeztem :)
Ha kell valakinek nyomaték kulcs van nálam 2 eladó.
Arra nem is gondolsz, hogy ott nem határesetre méretezték esetleg?
Meg ha a Densot túlhúztad lemérted maradandó alakváltozással nyúlt e a gyertya valamit?
Én mondjuk az NGK t az elektroda kialakítás miatt utálom, jóval több futást megy el biztos szikrával a Denso meg a másik a Denso olcsóbb és a pénzt rohadtúl szeretem :D
Erről tud a Kawasaki is? Meg az NGK is?
Nézd csak meg mit írnak technologiát a 6000km futás utáni ellenörzéshez...
mee későn vettelek észre meg forgalom volt,,,,
Himi lehet nála a tizes videa.hu/videok/vicces/ursula-m.-vetkozo-buvesz-humor-vRxiF3RkXHuGLDuO
Ha nem törik bele akkor meg cserélhetsz rajta alátétet.
Ha már annyira "profi" vagy.
te ozt nagyon hianyoztal faszopo gyerek ! erdekes a pipihez nem jotel arcoskodni !
ismerős a dolog.
Azt mondod akkor nem létezik hamis gyertya. Mind fasza, csak nyomatékkulcsal kell meghúzni. De vàrj ahogy visszaemlékszem egy Denso gyertyat nem halottam volna hogy szakìtgattàk volna orba szàjba bele a hengerfejbe. Biztos azert mert nyomatékkulcsal huztak meg. NGK kat meg szaggassàk....
Mutass egyet is ami előírt nyomatékra szakad bele hibátlan menetbe!
Utána elismerem a gyertya a szar!
10x1 menet és vékony falvastagság az épp elég.
Meg ha régen ennyi nem volt, most lehet más anyagból készül a gyertya és eddig inkább nyúlt, most meg törik a túlhúzásra...

De egyszerű a történet, kell csinálni egy 10x furatot valami álámániumba és vásárláskor az eladó előtt nyomatékkulcsal(ami hitelesitve is van!) meghúzni 13Nm re, ha eltört adjon másikat....

A szar ngk dumát meg akkor veszem be, ha végre egy olyan gyertya szakad bele ami hiteles 13Nm re volt meghúzva hibátlan menetbe pormentes felületen!
Erre még nem volt példa, mindig kiderült ami beleszakadt kézzel tépték bele...
És igen írtam régen én is téptem bele gyertyát hengerfejbe...
Sőt talán általános iskolás voltam mikor pajszerral feszegettem le kuplungot MZ n és szidtam mikor később lepörgött utólag vissza gondolva
Mert a mostaniak szarok bazzzzzd!
Regen nem arultak nyomatékkulcsot a zöldségesnél is màr lassan. Még sem volt ennyi gyertya törés. Azért ez érdekes, nem?
Nézd végig a fórumot, kapásból tudok sorolni 4-5topikot ahol "dikmá de kigyó beleszakadt a gyertya...."
Jó neked.
Ifjú és mohó koromban, mikor pinát csak VHS -n láttam akkor sikerült gyertyát beleszakítanom.
Mindenki szokott hibázni csak van aki tanul a hibákból legyen az saját vagy más hibája és van aki meg nem
én sem szoktam nyomatékulcsal cserélni a gyertyát..........még nem szakitottam egyet sem lehet gyenge vagyok
ez erős volt kawabiker
Mint a gyári villahidak, egyeseknel az is kettétörik a csavar meghuzasakor....
Tenyleg az ngk a hulye, mert nem nyomatekkulcssal egyutt arulja a gyertyakat a marhaknak