Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1
ha tudtad, hogy beleesett a blokba azt addig kellett volna keresni míg elő nem kerül
( bár lehet azt hitted melléesettvalami folytána )
Na mindegy legalább szerelgettél egy jót ez is a hobby része fogd fel úgy
916sps
Azért fele ennyiért még mindig megvenném. Kicsit olyan mint az olasz sportmotorok, ha megy akkor nagyon jó, ha beszarik a motor, akkor jön a sírás
Szerintem én szarabbul jártam. Első útja a guzzinak -idén- 50km után a szívó szeleptányér leszakadt, darált mindent. Hengerfej, szelepek, dugó KO. Hozzá való motor nincs, egy 750-es blokkot tudtam venni, az meg csak messziről hasonlított rá. Bő egy hete tart a reszelés szombaton már tudtam kompressziót mérni. Mivel kevés volt még tovább reszeltem, holnap jön meg a tömítés, remélem össze tudom már végre rakni.
Ennek a szarnak olyan a dugója, mintha turbós motorba gyártották volna, természetesen vágni kellett a szoknyából is, mert elsőre nem fordult át
Nem az erejére céloztam, a tartósságára.
Az ereje más kérdés, van akinek a turbós busa is kicsi és van akinek meg egy 125 zümmögő is erős...
5 évig volt meg a 636-om, sztem azzal is meghalhattam volna (nem egy lassú jármű az sem... )
Meg egyébként is hány évesen vegyek 10 es gépet 50?
De ezt csak arra írom hogyha a korai kifejezéseddel erre gondoltál.
Vadász vadász, te az erdőbe szopni jársz.
Meséljem az egész viccet vagy elég a poénja?

Korai 10R -ről több ember tudna élményeket mesélni, itt a topikban is volt már téma....
Sziasztok. Ezt esetleg ismeri valaki?
link
Ja és az ürömben az öröm ,kiderült hogy valami spéci tuning vezérlő tárcsám van fent nem a gyári . De baszhatom.
korai volt az orom debrecenben, szolnokon orrom elott ment el a szar. egy oratvarhatok :)
Ha kosaraznék akkor azt mondanám hogy csont nélkül három pontos. Hogy az a szar kis darab pont oda pottyant bele. Na ezt nevezik szerencsétlenségnek.
Na jól van de csak azért hogy jót nevessetek a bajomon hogy milyen béna voltam. És a házi barkácsolók az én bajomon tanulhatnak. Elhoztam a szerelőtől és csak baszta a csőröm az a vezérműlánc zörgés. Szóval szakmai tovább képzés előbb telón. Amit köszönök . De én balga amikor az alsó vezérlő tárcsát leakartam csavarozni akkor a szívótorok felőli veztengejt megakasztottam a végén lévő horonyba egy lemez darabbal. Utána jött ,na most lecsavarozom . De a horony mellől egy kis darab kb 3x 1 mm es letört és eltünt. A kép illusztrálja. átnéztem mindent a szívótoroktól kezdve a szelepekig de nem találtam. lényeg hogy lánc csere meg volt minden a helyén . Jött az össze szerelés. Megvolt. Na akkor indítsunk. Motor küllőre indul vezlánc hang semmi hurrá. Kb indítás után 10 mp el kerepelés. Gyors leállás átvizsgálás. De semmi. Ideg előnt . Nincs mit tenni hengerfej le ,de ez csak a blokk kiszedéssel. ( nem gond a hatoson becsukott szemmel ment. Ez megvolt. Hengerfej lent és abba a szaros kettes hengerbe ,ráragadva a tetejére ott a kis darab ami letört. Vagyis amikor leszedtem a karbisort az kb harminc centire volt a tengelytől és a kettes henger szívó részébe pottyant ( na abba nem néztem bele én marha ). Indításkor meg kellet pár mp mire szépen beszívta. Úgy hogy most kap egy szép motor generált . Legalább láttam hogy még nem válas a henger és nsm lötyögnek a dugók. Rövid történetemen lehet rötyögni. Hál istennek nem lett baja se a dugónak se a hengerfejnek
elolunk titkolod? :)
Má megint szétkaptad?
akkó hijjá? érdekel.
kawazsolti, vagy a basi
Hengerfejtömítést honnan lehet a le gyorsabban venni ?
Majd elmondom telón ,jót fogsz röhögni bár én inkább kínomban
Khi k408 gyari dobod van? Nem a hetese, enyem gyari :-)
na mi lett zozo? látom széjjelebb jött?
Húúúú ha gecisbugyi!
Ja a képek.
Na kedvet kaptam én is a tavaszi nagytakarításra és csak lecserélem a vezérmű láncomat. de csak alaposan