korekt ......... köszönöm ........... nincs itt problem ... egy dolog ...........a maga idejében a 9 kibaszot jó volt ... miért ? mert kurva könyűre csinálták Le /súlyarány fasza ... de mi is volt vele a baj gyárilag ki volt hegyezve 900 motor 40 karbi késöb 3 fuvokás i stb a tuning nem lehetetlen a 9 -en vannak jó szetek hozzá .... ÉS ÉS menyit megy el ha fel huzód 170 lóra ... ? 10 000 ? 15 000 é s KUKA
egy öreg lég olajosba teszel egy 0.8 turbót a süritést vissza veszed , 8:1 re és 220 le és vigan szalad 80 000
nem egy kategoria ez biztos
én a vitát le zárom ..
Mint irtam nem tudom meg nezni mert a telo nem engedte azert irtam hogy ha szeria ! 1100gsxr elen ki alok a tobbi elen balgasag lenne k0 k3 200 tarthato nem tud odaig nagyon meg lepni utana el nyulik az utaniak egy ertelmu +40lo -30 kilo esely sincs ra
Na hahó. Akkor egy kicsit én is bő lére engedem és lassan írok hogy a gyengébb felfogásúak is meg értsék. Szóval kedves suzukisok. Ha jól emlékszem így indult a vita:sehol semmilyen körülmények közt esélye sincs egy zx9-nek,1000 gsx r-el szemben.de talán még egy 750 is odabasz neki. Ezt így irta szó szerint prezi. Na most a vita vége felé valahogy már csak az ezrest emlegeti Azt nem vitatom és gondolom más se hogy az ezres gixi tényleg gyorsabb. Csak hogy van egy két dolog itt. az az húj de elhasít egy kicsit sántít, utána jött a pályázás. Azt nem vitattam mert tényleg korszerűbb. De amint írtam az is pilóta függő. Nem kell itt a teljesítmény meg nyomaték görbével jönni. Úgy hogy már nem beszélünk a 750 es ről. Nem ismerem prezit biztos jó motoros de talán ha egyszer kikerült egy kilencest még nem kellene verni a nyálát. ( örülj neki hogy legalább valakit megelőztél) .Általában itt a fórumon és a többibe is segítünk és egészséges vitát folytatunk. De azért érdekes hogy a gixi tulajok horkannak fel a legtöbbször. Minta olyan szuper lenne a gépjük. Szerintem azért szét kell választani az utcai és a pálya motorozást. Az is tény hogy az ezres se úgy megy el mintha a másik állna. Mentem már busa, ezres, hétötvenes ellen utcán. Az első kettő tényleg elment de csak nagyobb sebesség tartományban, a hétötvenes meg lemaradt. Ez csak az én tapasztalatom de nem álltalánosítok. Ez volt az első rész. Most azoknak írok akik bele vau vau a témába. taschner nem kellene verni a mellkasod a 22 éves motoroddal amikor minden létező fórumon hirdeted hogy micsoda felújításokat csinálsz rajta. Szerelő létedre te is tudhatnád hogy bármelyik motort tönkre lehet tenni pár ezer km alatt de ha gondoskodsz róla akkor örök élet . És akkor a kedvencem, Magyarország Hári ferkója. Hozzád nem szóltunk. Mindenki tudja kicsiny hazánkba hogy össze vissza csaltok. Erre vered magad? Nem hogy örülnél hogy van egy vagon pénzed amit rá költhetsz a motorjaidra. Majd ha fúrás faragás nélkül értek el valamit akkor beszélj. Az összes létező fórumról már ki utáltak titeket. Miért nem a gyorsulási fórumon döngetsz? Részemről megpróbáltam kulturáltan lezárni a témát. Remélem ez az év mindenkinek balesetmentes és olcsó üzemanyagot hoz.
Te! Nem áll ott valahol egy traktor és annak a hangját halljuk?
Kemíííny a géép! hány 100 LE van keréken?A falu végéig elmegy hogy nem ég le róla ha odabaszol neki?
egy öreg lég olajosba teszel egy 0.8 turbót a süritést vissza veszed , 8:1 re és 220 le és vigan szalad 80 000
nem egy kategoria ez biztos
én a vitát le zárom ..
(kisgyerek)
Kemíííny a géép! hány 100 LE van keréken?A falu végéig elmegy hogy nem ég le róla ha odabaszol neki?
dobd a 200 000 és gyere ne pofázál föleg ne nekem kis gyerek
http://www.sportmotor.hu/motor...
evvel