Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csá,,gyere szórakozz te is...
Ezzel akarsz te rajoskodni?
Vicc ugye?
Sztem a Pipi 9-e megy ugy mint a rozsdás szarod......(még törötten is)

sziasztok
fene a szememet..... a ZX-9 R kimaradt valamiért,,vagy csak öregszek és nem látom?
Egy kis érdekesség, akik még nem látták volna. A Suzukinak van lajstroma bőven...mert egy kiváló motorkerékpár
Pipi azt azert ted hoza hogy szaz loero allati gepeket nem tudunk le merni plusz ha tulfogyasztas van italbol akkor 200 loero az alja
a saját fórumodon remélem nem engem majmoztál le?
sziasztok!
garázs lomizás közben találtam, hogy keveredett hozzám az rejtély de ha esetleg szüksége van rá valakinek szívesen fogyasztom a kozel sört
ha lehet akkor telefonon 70 5112946
Te mindíg megröhögtetsz...
gumi bogyó szörpöt
Hány %-osat tankolt előtte
én a helyedben alapból félnék ettől az embertől
Mert nem
Ez most miért kérded?
Azért mert írtam ilyet, vagy azért mert nem
A nagy pofád ,, meg van bocsátva ! . ezzért a LE... lemérésért ..
most mért akarod hogy az is ki kacagjon?
És hol vannak a k.rvák?
5.Nos úgy van ez, mivel itt nálunk csimbi a legfiatalabb, ő is a legerősebb. Úgy szoktuk ezt csinálni, hogy 45 C fokos meleg aszfaltnál a csimbi belekapaszkodik a motor hátuljába, egy kínai gumitalpú papucsba. A pilóta elindul a lemérendő géppel és a a számítás úgy jön ki, hogy 10 métert, hány másodperc alatt tud megtenni a motorkerékpár, úgy, hogy csimbi kapaszkodik az alfelébe. Ezt az időegységet a megfelelő táblázatból összezorozva kapjuk a lóerőt, keréken mérve. A pontos tizedek számításához, le kell mérni a papucs kopás mértékét és egy másik táblázat megfelelő oszlopából összeszorozni a megadott standard értékkel. Nekünk, így jönnek ki a 9-en 210,2 stb lóerők gyári állapotú motor esetében

Persze meg van határozva, hogy előtte a mérőember hány kalóriát visz be pörköltből, és mennyi darab 5,5 % alkoholfokú sört fogyaszt el mérés előtt Ha nem megfelelő a kalóriabevitel az értékek eltérhetnek.
Szerintem meg a 4.
3.
No! Nem mindegy az okos hülyéskedik, vagy a hülye okoskodik!

1. a gyár megad egy értéket persze marketing miatt főtengőre!
2. mér az okos user egy értéket KERÉKEN, mert neki az hajcccsa a motorját(és az orrodat is tiszticccsa mondta a bíró)
Hol itt a számolás?Nem számolnak semmivel, hanem kijön egy EREDMÉNY!

Akinek meg vagizni kell a kocsmába érték, hogy jó nagy legyen és ezért a főtengőn lévő kell neki, az is MÉRI! Létezik ilyen mérési eljárás!

Ha 5-10% jön ki, akkor ez a következőket jelenti:
1. nagyon jó gép a kawa(kicsi hajtási veszteség)
2. hazudik a gyár és kevesebbet ad meg főtengőre(nem akar úgy járni, mint más márkák, ahol belefutottak saját reklám marketing HAZUGSÁGUKBA, hogy 3/4 érték se volt meg, mint a marketingben)
3. szarúl mért a két pad közül valamelyik(vagy a gyárba mért vagy a maszeknál, ahol keréken mérték le)
Az a 5-10% veszteség azért az nem helytálló! 11-15 %-al számolnak általában, de ezt is pad válogatja, de nem 5-10 % az!
Nekem mérték a Prop-Technél három éve kb. 135 ló volt keréken. De ha főtengőn lenne az sem érdekelne, elég az. Minden gyári...
Itt inkább én vagyok a korlát a 96 kilómmal