...másik ami saját tapasztalat és vélemény, akinek UTCÁRA 100paci nem elég az olyan, mint egy nimfómán picsa akin átment a megye összes focicsapata és még dugna tovább
Egy új 6kilós v. régi 750 bőven elég.
A pálya, meg tuning most más téma, láttunk már 10-20pacis Simsonokat is
Nem hihetetlen kifaragni 150-160rwhp -t egy 9r ből szerintem ami 1literes és mindene faragott(hengerfej,karbik,gyújtás,légbeömlő,kipu leömlő, dugók, stb.)
Szériában ha abból indulunk ki, hogy a 122pacis heteseknél láttam 110-116 paci közti méréseket ami 90-95% -nak felel meg, tehát 5-10% veszteség.
146pacisnál ezt követve 131-139paci.
Saját szememmel nem láttam 9est mérve, de ha ugyan az a veszteség akkor megkell lenni a 130-140pacinak! Másik a heteshez volt GYÁRI 155pacis kit, ha a gyári race manualhoz hozzájutsz, benne a cumok tételszáma, ilyen alapon nem lehetetlen a kilencesből is kihozni a 150-160 pacit.
Ez csak pénz és idő kérdése.
Ott a te légolajosod, az is erősebb, mint a gyári a régi géped meg a mostanidnál is erősebb volt....
Gondolom, nem kell részleteznem akkor pont neked, miből áll a motorfaragás.
Tasikám te már a nagypofá"ly"ú pipifaxal nem nyomsz semmit esetleg egy hideg sört De te hozd Legalább nyolcfele lett alkatrész
a motoromból, miután oldalával belement egy Clió.
Viszont egy helyesírási szótárt lehet letöltök neked, az e-mailedre. Amikor nem a veterán motorjaidat szereled olvasgasd egy kicsit, ha másért nem a magad kedvéért.
Azt hiszem pár fórumtopikot átvizsgálva lehetne még arról vitatkozni, hogy kinek nagy a pofája.
(Arról nem is beszélve, hogy néha nem ártana tisztában lenni a nyelvtannal sem, vagy legalább annyi tiszteletet adni a másiknak - még ha utáljuk is - hogy érthetően írunk, mert amit "egyesek" - és most tudjátok kire értem - levágnak az kriminális ).
Nem kell olvasni ha bassza füled,meg a szemed.. má az is unalmas hogy nem bírtok magatokkal!Vetekedjetek a ZX10-el,az egy kategória a motorotokkal!
Most lehet okoskodni.....
Valami ZX10-es úriemberke beszólhatna má ide hogy visszább vegyen a gigszeres bagázs...
nini a szériáknál 130-140pacikat találnak keréken, a piszkáltaknál nem ritka a 150 feletti is hátsókeréken.
150-160pacival, meg itt ott lefaragva a tömegből, ha nem megy 300 felett akkor megbaszták a fizikát...
és az a belenyult gsxr hány kg volt?
Fogadni merek 40 de lehet 50kg könnyebb!
Meg hány ccm?Hengerek közti adott táv miatt a furat nem növelhető végtelenségig, a kitet azért linkeltem be, mert ugy már közelit a széria gsxr1000 hez a zx9r.Persze még a tömeg hátrányt is lekell faragni.
Ennek tudom egy szépséghibája lesz, nem széria 9r van a széria gsxr ellen ami picit tudom sántít, de nem jobban, mint két szériát összenézve az idő, ccm, tömeg, stb. közti eltérések miatt.Korábbi és nehezebb meg kisebb ccm gép a 9r így a széria hasonlítás se igazságos, de tény a belenyult 9r se igazságos.
ez eszembe sem jutott,én is megyek egyet bárkivel innen,mindegy mire,gyorsulás vég,nyomaték...faszmindegy.a gépsárkányom -úgy gondolom-ezek közül bármelyiket kiváló szinten teljesíti.
a fogadás összegét ti határozzátok meg,nehogy szavarba hozzalak titeket,de a motort felteszem meg ilyesmi nem érdekel,mert nincs szükségem betegágy múmiákra.
Szeva Feri ! ................ hihetetlen , de legolább szeretik a saját vasukat ........ és el is hiszik, hogy milyen fasza .Tavaj 3 db zx 9 javitotam nem rossz motor ............ de egy gsx r hez 0 -la ............... Amit itt ezzen a forumon nyomnak az már basza a fülem
kész az új blokom ......... egy 22 éves gigxerel......... zx 9 banda 200 000 ft teszek rá egy futamra föleg a nagy pofályu pipifaxal tolnék egyet ..Remélem Feri aszisztálsz
várom a hivásokat 06202751778 .. teszünk a vita végére egy pontot
ebben az a szomorú tény,hogy egy gsxr még mehet is 300-at,pl az enyém k7 1000 gyárilag nem óra szerint talán 294,egy végsebesség tiltó kiiktatás és kész,na nem sok kell hogy menjen annyit,míg egy zx9 az életben nem fog még a közelében sem teljesíteni...tehát ha már poén akkor ne magatokat égessétek be.már nekem kínos.
Egy új 6kilós v. régi 750 bőven elég.
A pálya, meg tuning most más téma, láttunk már 10-20pacis Simsonokat is
a szófosás..............
Szériában ha abból indulunk ki, hogy a 122pacis heteseknél láttam 110-116 paci közti méréseket ami 90-95% -nak felel meg, tehát 5-10% veszteség.
146pacisnál ezt követve 131-139paci.
Saját szememmel nem láttam 9est mérve, de ha ugyan az a veszteség akkor megkell lenni a 130-140pacinak! Másik a heteshez volt GYÁRI 155pacis kit, ha a gyári race manualhoz hozzájutsz, benne a cumok tételszáma, ilyen alapon nem lehetetlen a kilencesből is kihozni a 150-160 pacit.
Ez csak pénz és idő kérdése.
Ott a te légolajosod, az is erősebb, mint a gyári a régi géped meg a mostanidnál is erősebb volt....
Gondolom, nem kell részleteznem akkor pont neked, miből áll a motorfaragás.
Szóban szívesen versenyzek bármikor.
A te motorod az enyém ellen
a motoromból, miután oldalával belement egy Clió.
Viszont egy helyesírási szótárt lehet letöltök neked, az e-mailedre. Amikor nem a veterán motorjaidat szereled olvasgasd egy kicsit, ha másért nem a magad kedvéért.
te magad sem hiszed ? ............... 146 ló fötengelyen a zx9 r amerikai tipus ez csucs gyáriba ..... keréken ez 125 lóerő ............
(Arról nem is beszélve, hogy néha nem ártana tisztában lenni a nyelvtannal sem, vagy legalább annyi tiszteletet adni a másiknak - még ha utáljuk is - hogy érthetően írunk, mert amit "egyesek" - és most tudjátok kire értem - levágnak az kriminális ).
Most lehet okoskodni.....
Valami ZX10-es úriemberke beszólhatna má ide hogy visszább vegyen a gigszeres bagázs...
150-160pacival, meg itt ott lefaragva a tömegből, ha nem megy 300 felett akkor megbaszták a fizikát...
Fogadni merek 40 de lehet 50kg könnyebb!
Meg hány ccm?Hengerek közti adott táv miatt a furat nem növelhető végtelenségig, a kitet azért linkeltem be, mert ugy már közelit a széria gsxr1000 hez a zx9r.Persze még a tömeg hátrányt is lekell faragni.
Ennek tudom egy szépséghibája lesz, nem széria 9r van a széria gsxr ellen ami picit tudom sántít, de nem jobban, mint két szériát összenézve az idő, ccm, tömeg, stb. közti eltérések miatt.Korábbi és nehezebb meg kisebb ccm gép a 9r így a széria hasonlítás se igazságos, de tény a belenyult 9r se igazságos.
a fogadás összegét ti határozzátok meg,nehogy szavarba hozzalak titeket,de a motort felteszem meg ilyesmi nem érdekel,mert nincs szükségem betegágy múmiákra.
kész az új blokom ......... egy 22 éves gigxerel......... zx 9 banda 200 000 ft teszek rá egy futamra föleg a nagy pofályu pipifaxal tolnék egyet ..Remélem Feri aszisztálsz
várom a hivásokat 06202751778 .. teszünk a vita végére egy pontot
Tasi