Jó reggelt zöldek és tarkák
Szeki neked legalább te köszönsz.
A többi meg baszogatni tudja egymást.
Legyen hosszú teletek addig majd kitomboljátok magatokat!
15000 dollár
nem tudom most mi az árfolyam de az legalább 3,5 milla
Te zxr Isten lássa lelkem semmi bajom veled
De te valahogy úgy elvakultál a motorodtól, hogy lehet álmodban is azt, hajtogatod, hogy zxrzxrzxrzxrzxr
Amikor ezt megalkották nem csak a kawasaki életében volt ez nagy kaland, irányt mutatott a többi márkatársnak is, hogy mostmár merre az irány ( de azóta eltelt kb. egy emberöltő 25 év) Ezeket az öskori darabokat is mint a tied már tényleg kár utcán rongálni. Be köll tolni a muzeumba, aszt húsz év mulva megmutatni a kölöknek, hogy na apád anno ilyenen motorozott, de már akkor is veteránnak számított.
Nekem is egy ilyen időssebb darab motorom volt és teljesen egyetértek veled, abban hogy a zx9-ből neked a b variáns tetszik
Nekem is az tetszik és ki merem jelenteni az összes utánna gyártott típusnak nincs meg az a formatervezése szépsége mint a b-nek. ( ezzel nem azt mondom, hogy azok csúnyák, de nekem a b jobban tetszik. De ez szubjektív mert mindenkinek más a szép
Van itt a fórumon akinek még van zxr-je, ha néha napján beindul meg is örvendeztet bennünket egy asztalfelborítos fekete pamaccsal(ugye mixi ) de nincs úgy kinyulva rá, hogy számára más nem is létezik.
Kezelhetőségről meg ne is nyissunk vitát. Egy B 9-es egy teljesen nyers, kifinomulatlan, darabosan kezelhető, nehezen dönthető, városi forgalomban határozottan kellemetlen viselkedésű motor. Ami valószínüleg a korabeli márkatársakra is nagy többségben jellemző lehet. Ezeket az özönvíz előtti motorokat már nem kell és nem is lehet összehasonlítani a technika korszerű vivmányaival
Talán egyszer neked is érdemes volna ráülni egy egy tiednél lényegesen nagyobb teljesítményű és lényegesen kisebb tömegű motorra, majd talán utánna már nem csak a zxr-rel álmodnál.
1
Jaj sedu ez a bmw link viccnek vis rossz.
A szorógitt máőr látszik. bökj majd fel egy képet ha kész a mustang.
Azt se bánom ha szólsz amikor kész egy ilyet kiprobálnék föleg egy 300 lovas motorral.
DZSSSÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ
Rosszul tudod. Attól hogy a feleségem jól keresett -többet mint én- attól még én se panaszkodtam, nem az ő pénzéből vettem a 2 milliós motorokat.
18 év munka után eljutottam odáig hogy nincs főnököm nem függök senkitől.
Himi kezdte a fikázást, aztán behúzta fülét farkát amikor ki kellett volna állni a faszsága mellett.
Ez ránézésre tuti 1500km, nem óratekergetős buli!
Új ára se 2Ft volt és azóta eltelt 22év, valaki őrizte, vigyázott rá, babusgatta...
9esből lenne ilyen állapotú zx900b, hmmmm és ha még hozzá egy tartalék hengerfej is :)
B az még kellő hosszú és motorozhatóbb szerintem, valahogy az ilyen 2000utáni gépek meg főleg a napjaink kihegyezett ezres gépei nem egy kellemes darabok se formára se kezelhetőségre.
Aztán lehet csak én születtem bele ebbe a korai 90es korszakba a 30évemmel de na érted
Egymás mellett lenne az összes 9R 0km állapotban és az árcédula nem számít egyből a B modellre böknék!
hu bazz te mindet komolyan veszel
én csak a szép állapot és az ár miatt tettem be ide
ritka a szép retró motor, amivel egy jó pilóta kifújja egy két nagy mellényű rider orrát
1992 Kawasaki ZX-7R K2 Ninja, 800 miles. I've owned the bike since 2007, bought it from a Kawasaki dealer's personal collection. The bike is completely stock except for the following; the carb needles are shimmed .040" to help the rideability, and the tires were new in 2007 (Dunlop Sportmax Qualifiers - 8 miles on them total). Although I've only put 8 miles on the bike since I've owned it, I start it 2 to 3 times each summer and let it warm up to keep things lubricated. This bike is one of 7 older sportbikes that I own - none of them are getting a lot of miles on them. All the necessary things are there to distinguish it from the standard ZX-7; aluminum tank, flatslide carbs, close ratio gearbox, etc... I have 2 original keys, owners manual, service manual, complete toolkit and sales brochure.
There is nothing forcing the sale of this bike, but I'll let it go for the right price. Buyer is responsible for pick up or shipping of the bike.
1992 Kawasaki ZX-7R Ninja K2, 800 mérföld. Már a tulajdonában lévő motor 2007 óta vettem egy Kawasaki kereskedő személyes gyűjteménye. A kerékpár teljes állomány, kivéve a következő, a szénhidrát tűk alátétekkel 0,040 ", hogy segítsen a motorozhatóságot, és a gumik voltak az új, 2007-ben (Dunlop Sportmax selejtező - 8 mérföld rájuk összesen). Bár én még csak fel 8 mérföld a motor, mert én már birtokolta, elkezdek: 2-3-szor minden nyáron, és járassa a dolgokat kenni. Ez a motor az egyik 7 régi motorkerékpárral, hogy a saját - egyik sem kapok sok mérföld rájuk. minden szükséges dolgot azért vannak, hogy megkülönböztessék a hagyományos ZX-7, alumínium tartály, flatslide szénhidrát, szoros arány sebességváltó stb .. Nekem van 2 eredeti kulcsok, kezelési útmutató, szervizkönyv, teljes eszközkészlet és értékesítési prospektus .
Nincs semmi kényszerértékesítésére ez a motor, de majd hagyjuk, hogy a megfelelő áron. Vevő felelős az vegye fel, vagy hajózás a kerékpár.
Szeki neked legalább te köszönsz.
A többi meg baszogatni tudja egymást.
Legyen hosszú teletek addig majd kitomboljátok magatokat!
nem tudom most mi az árfolyam de az legalább 3,5 milla
Te zxr Isten lássa lelkem semmi bajom veled
De te valahogy úgy elvakultál a motorodtól, hogy lehet álmodban is azt, hajtogatod, hogy zxrzxrzxrzxrzxr
Amikor ezt megalkották nem csak a kawasaki életében volt ez nagy kaland, irányt mutatott a többi márkatársnak is, hogy mostmár merre az irány ( de azóta eltelt kb. egy emberöltő 25 év) Ezeket az öskori darabokat is mint a tied már tényleg kár utcán rongálni. Be köll tolni a muzeumba, aszt húsz év mulva megmutatni a kölöknek, hogy na apád anno ilyenen motorozott, de már akkor is veteránnak számított.
Nekem is egy ilyen időssebb darab motorom volt és teljesen egyetértek veled, abban hogy a zx9-ből neked a b variáns tetszik
Nekem is az tetszik és ki merem jelenteni az összes utánna gyártott típusnak nincs meg az a formatervezése szépsége mint a b-nek. ( ezzel nem azt mondom, hogy azok csúnyák, de nekem a b jobban tetszik. De ez szubjektív mert mindenkinek más a szép
Van itt a fórumon akinek még van zxr-je, ha néha napján beindul meg is örvendeztet bennünket egy asztalfelborítos fekete pamaccsal(ugye mixi ) de nincs úgy kinyulva rá, hogy számára más nem is létezik.
Kezelhetőségről meg ne is nyissunk vitát. Egy B 9-es egy teljesen nyers, kifinomulatlan, darabosan kezelhető, nehezen dönthető, városi forgalomban határozottan kellemetlen viselkedésű motor. Ami valószínüleg a korabeli márkatársakra is nagy többségben jellemző lehet. Ezeket az özönvíz előtti motorokat már nem kell és nem is lehet összehasonlítani a technika korszerű vivmányaival
Talán egyszer neked is érdemes volna ráülni egy egy tiednél lényegesen nagyobb teljesítményű és lényegesen kisebb tömegű motorra, majd talán utánna már nem csak a zxr-rel álmodnál.
Jaj sedu ez a bmw link viccnek vis rossz.
A szorógitt máőr látszik. bökj majd fel egy képet ha kész a mustang.
Azt se bánom ha szólsz amikor kész egy ilyet kiprobálnék föleg egy 300 lovas motorral.
DZSSSÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ
18 év munka után eljutottam odáig hogy nincs főnököm nem függök senkitől.
Himi kezdte a fikázást, aztán behúzta fülét farkát amikor ki kellett volna állni a faszsága mellett.
majd hívlak ma
macau GP
fronius cmt
ennyi pénzem volna vennék inkább egy ilyen űrtechnikás hegelő gépet
Új ára se 2Ft volt és azóta eltelt 22év, valaki őrizte, vigyázott rá, babusgatta...
9esből lenne ilyen állapotú zx900b, hmmmm és ha még hozzá egy tartalék hengerfej is :)
B az még kellő hosszú és motorozhatóbb szerintem, valahogy az ilyen 2000utáni gépek meg főleg a napjaink kihegyezett ezres gépei nem egy kellemes darabok se formára se kezelhetőségre.
Aztán lehet csak én születtem bele ebbe a korai 90es korszakba a 30évemmel de na érted
Egymás mellett lenne az összes 9R 0km állapotban és az árcédula nem számít egyből a B modellre böknék!
hu bazz te mindet komolyan veszel
én csak a szép állapot és az ár miatt tettem be ide
ritka a szép retró motor, amivel egy jó pilóta kifújja egy két nagy mellényű rider orrát
There is nothing forcing the sale of this bike, but I'll let it go for the right price. Buyer is responsible for pick up or shipping of the bike.
Ezt dobta!
Nincs semmi kényszerértékesítésére ez a motor, de majd hagyjuk, hogy a megfelelő áron. Vevő felelős az vegye fel, vagy hajózás a kerékpár.
"buba maró"