Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hidegben bakelit bazzzzzz!
azt onnan pöströl megmondod neki hogy milyen gumát használjon az ám a pali
sok jó gumit forgalmaznak.
estét huligánok!
nem építek fightert
Corsa SP vagy SC1 :-)


Szeki megjottek a kepek, de nekem van gyari, meg enyem p3.
nah mi ez? kell a lé az esküvöre MOLLO
megy a szerviz
az sincs kizárva hogy eladom a francba....
aaazz tuti!
Szeki tegnap beszéltünk róla és ma meg is jött a cucc!

Szerintem nehezebb mint a gyári de majd te leméred!
Holnap feladom!
majd ránézel,ha ugy jársz mint én..
beindult ám a topic.....
az az ac pumpa érintkező dolog nem hülyeség,,,,sose néztem rá,,de tavasszal megnézem...
a himbarendszer most lett zsírozva tavasszal...
a féknyereg,dugattyu tisztítást majd a szerelőm a fékolaj cserével együtt,,én ehhez már lusta vagyok...
Attol fugg mire akarod hasznalni. 2ct is jo lightosan palyazni meg turazni, de a pilot power tenyleg nem szar. En Metzeler M5 interactot tettem fel. Szuperul tapad, annyira nem fogy, esoben meg verhetetlen. Persze ezzel is el lehet csuszni, ahogy lentebb irtam.
követem a divatot amugy téleg kemény hidegbe,de be kell melegiteni
A 2CT miatt estem ebben az évben, a D211 túrázni nem való, ilyen hideg időben kőkemény. Divatgumi.
Pilot Power kell neked.
VFR van hozzá 8000-ért rugóstagom
nem rossz a power,de a sport sem.......de a legjobb a dunlop GP 211
Mindenképpen lesz szervíz! Már csak egy jó szerelőt kéne találnom tolna megyében. Mert a gép jelenleg ott állomásozik. Olyat ahol gumit is tunak normálisan cserélni hogy ne kelljen 28 helyre elvinnem. Szerintetek milyet lenne érdemes rátenni michelin pilot power 2ct milyen? van valakinek vagy jobb a road? Nem ringre lesz és nem végsebességezni még szokom a gépet.
Szarni kell a színére. Tépni kell neki, hadd szóljon Engem nem érdekelt, hogy az enyém kék. Legalább nem szaladgál belőle minden sarkon egy. Nekem tetszett, sőt tetszik a mai napig. Úgyis jól áll neki a távolság, mert ez sem eseménymentes motor, mivel pályázott vele az első tulaj (magasított fix lábtartóval vettem, felniken látszik a sűrű gumicsere). Előbb-utóbb én is el fogok vele esni, ahogy az idén majdnem megtörtént kecsón (majdnem dobtam egy highside-ot a célrarában, de éppen rajta maradtam).

Beni302: sorry, nem akartam elrontani a kedved, csak felhívtam rá a figyelmed. Ezeket nem árt tudni, hogy később ne érjen meglepetés. Amúgy nem úgy tűnik, mint ami össze lett volna zúzva, szóval no para. A többi része eredeti C2. Mindenképp alaposa n szervizeltesd le első körben, nem fogod megbánni.
K4-K5 hasszáz
ez K3 K4
Ismersz