""
#24 01_gabi
Szegény kawa nem ezt érdemelte volna!
Ha jól emlékszem itt láttam a 92es VFR750 kiképzést is de azt nem tudták ki nyírni! Azt azért összerakták nem úgy mint a kawát ezek szerit! ""
NA szóval. Mondtam hogy ráz a 9-esemnek az eleje. Mondta a gumis kölök hogy vegyem le a centírsúlyt azzal nem vesztek semmit és próbáljam meg úgy. Mert ugye vagy gumira gyanakodtam vagy csapágyra.
Levettem a súlyt ma mert most kivételesen nem felejtettem el.
Azt kipróbáltam, eddig 140 felett rázott. Most ez megszűnt.
tehát csapágy ki van zárva. Ami biztos hogy szarul volt meg centírozva de szerintem az első gumi is szar. Majd csere... de legalább már tudom mi volt a baja.
a cbr 600 RR előtt tiszteletem
15 percet kellett elmenni a próbapadon tiltáson, ha nem állta ki a próbát vissza a tervező asztalra
profi motor lett belőle
az enyémnek meg lett minden darabja, csak nagyon genyó módon lehetett összerakni. Ha nem forgatják túl a gyári tiltáson állítólag nem robban szét a generátorja
Létezik még bontóban 900rr főtengely, cbx750 hengerfej, cbx550 öninditó?
Netalán komplett működő vf750 valahol?