Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát van egy elmélet. Vagy is annál több mert mással is előfordult.
Szóval nekem kétszer egymás után Lucas Hypercarbon fékbetét volt bent. És mint kiderült a karbonos fékbetét egyfajta bevonatot képez a féktárcsán. Amit viszont az utána következő Vesrah fékbetét határozottan nem szeret. Összeég vele vagy a faszom tudja de elmelegszik a fék. Át kell(ett volna) csiszolni a tárcsát előtte.
A fék szét lett szedve és semmilyen hibát nem találtunk. Nem ereszt, minden mozog aminek kell és stabil ami nem.
Ez az ötletünk ami jövő hét csütörtökön fog tesztelés alá kerülni. Majd imádkozom a cél végén.
akkor most nem jösz korábban horgászni?
háléistennek
Bogyeszkám nekem még a most hétvége lett vóna jó, ami tuti!
De az se híminek se mixinek meg nem lett vóna az. Én nem tudok mit mondani Jelőlj ki egy hétvégét azt aki megy megy. Én már fix időpontot nem tudok mondani. Jó ha előtte tudom 1 nappal lesz-e szabad hétvégém Öszi átálás, boltnyitás, boltok karbantartása, telephelyfejlesztés ez mind hétvége a napi rutin mellett Ez van
pár napja hivtalak,csak basztál felvenni vagy téged basztak nem tudom mint tanácsadó ki akartam kérni a véleményed mikor legyen mert egy időpont sem jó senkinek sem és nincs kedvem magam ücsörögni a rém kajával és piával
Igen ott lényegesen nagyobb a túlélési mutató
Pláne úgy, hogy az egész mezőnyt jócskán magad elé engeded rögtön a start után
Egyébként halottam az esetről Tibi
Úgy tudom azóta a motor is, te is rendben vagytok
Amúgy mi lett a fékkel? Tudod már?
Nyáron Dobogókő felé az egyik hosszabb egyenesben (Csobánka és Pilisszentkereszt között) leesett a fékkar és amikor nyúltam érte nem volt ott.... Az picit meleg volt.
Na oszt buli lesz-e, mikó lesz bogyeszkám.
Ha 9363 jön akkor most nem motorral jön, hanem turbánnal
Ezért is szoktam át a versenypályára.

http://youtu.be/eqS7olkFFRs
akármit beszélsz te egy mocskos jós vagy meg szerintem cigány is én meg akkor keminy csávó ugye
Erről a pundingságról talán annyi a véleményem, hogy baromira nem ezen múlik semmi Neked is "szerencséd" volt, mert az őrangyalod baromira ott kapaszkodott mögötted
A képekből ítélve ez a becsapódás minimum 60-70 km/h lehetett.
Azt, hogy az autó hátulját kaptad el és nem az elejét arra enged következtetni, hogy ezt a lendületet még meg is fékezted rendesen Ezzel tisztába lesz a helyszínelő és ha lesz igazságügyi szakértő még szépen le is modellezi. Gyakorlatilag ma használatos 3 számítógépes szoftver bármelyike alkalmas a becsapódás mértékét 5 km/h + - pontossággal meghatározni.
Maradjunk nyugodtan annyiban, hogy egy paraszthajszálon múlt az életed Ha az a csigolya nem "csak" elreped, hanem kifordul a helyéről szakítva a gerincvelőt, akkor belőlled már csak egy emlékvideó lenne a helyi videómegosztón rosszabb esetben az egész hátralévő életedben egy négykerekű széket irányíthatnál a szádban egy dzsojsztikkal És ne legyenek illúzióid Az nem gyorsul úgy mint a kilenc
Gyakorlatilag ugyanezt a saját balesetemről is leírhattam volna. Nekem a "szerencsém" abból adódott, hogy átrepültem a motrháztető felett A kezem viszont ha kis mértékben is, de maradandó sérülést szenvedett Egy baleset kimenetele az egyénre nézve nem azon múlik ki milyen kemény csávó Az a vak szerencsén múlik.
Én egy szombat délelőtti napon kerültem a kórházba, csütörtökön már dolgoztam. A doki elmondása alapján rizsszemnyi darabokból puzzle-öszte össze a kezem. Kétszer kellet műteni, a gipsz több mint két hónapig rajtam volt. Eközben kb. 7000 km vezettem le kisteherrel, attól rettegve mikor állít meg valami fasz és vonja be a jogosítványomat. Na ez a keménység

De beszéljünk valami vidámabb dologról
Mennyiért árulod a lomot?
Hogy ez nekem miért nem jutott az eszembe?!?
1

A molnárkocsi fogantjúját kösd össze a kormánnyal, vegyél egy gézbovdent aszt kész is a gép

Az első ki kerekek miatt célszerű a nagyobb kátyúk kerülése...
Így dekkol a C vágányon!
Ma voltam csak megnézni a motort.
Hogy mit ne mondjak,kicsit elment tőle a kedvem!
Bár úgy láttam,hogy a blokk és a váz valóban nem sérült,de kell rá egy komplett idomgarnitura,egy tank,lámpa,és egy komplett első futómű,na meg egy hűtő.Plusz tükrök(megint),irányjelzők(4),bovdenek,plexi.Első felni,2 féktárcsa menthetetlen. Műszeregység talán(!) megúszta.
Csak ennyi az egész! Na jó még egy sisak,a szemüvegem,a hátizsákom és a cipőm is sérült,de más már ténxleg nem(azthiszem!).
Az kimaradt,hogy németből.
Ha nem is tűzben,de az életben!
Na ezért nem horgászok én,mert az ennyire veszélyes!
tűzben edzett férfi.
Ha holnap újra motorra ülök,azt akkor is utcai ruhában fogom megtenni,ha meleg lesz!
Engem pénteken sokan temettek,de mivel én nem pudingból vagyok,így hétfőn éjszaka autóba ültem,és tegnap este tíz után már itthon álltam meg egy Mazda MPV-vel,amit természetesen lábán hoztam!
Szóval köszönöm jól vagyok,már szinte csak ez a szar nyakmerevítő emlékeztet a péntekre!
Na most sikerült továbbfolytatnom az olvasást
9363 láttam a tv-2-őt amit basi belinkelt Nem semmi.
Pont valamelyik héten beszélgettünk a bőrruháról meg a balesetekről, vissza se merem keresni, mert valami kibaszott jósnak gondolnátok, pedig csak eshetőségekről papoltam
Az asszonyom megtíltotta innentől neked is a motorozást . Emlékezett rád Nagykállóról, mikor lejöttetek Robival amikor pecázni voltunk. Akkor a peca után egy hónapra én következtem, asszem fél évre rá Robi, most te Aki ott volt azóta mindenki szívott. Geci veszélyes ez a horgászás

Kb. most úgy nézhetsz ki mint a 3-ik képen Horn papa

Mielőbbi gyógyulást kívánunk neked
Mi ez salakmotor
Ilyen szerkezettel fúrták át a pincém falát, a csatornázáshoz
110-essel. Egy óra meló 20.000 péz
Most olvasgatok vissza 9363
Remélem maradandó nélkül megúszod.
Rendőrségi fejleményekről beszámolót kérünk