Cápa az az igazság ddt indulása előtt raktam a betétekhez neki egy kis alufóliát Izgalmasabbá akartam neki tenni a pályát , mert a szokásos dolgok olyan egyhangúak
És úgy gondolom ez sikerült
Később is visszamehettél, gondolom nem porszívóznak ott óránként. A fő gondolatmenet inkább az, lehetett-e úgy, ahogy írtam. Predi azt mondta ezek a felolvadó rétegek szemmel is láthatóak és a tárcsa teljes felületére ráéghetnek. Ha így van elvileg viszonylag nagy morzsák is lehetségesek.
"a kettes kanyar féktávja után nem engedett vissza fék"
Az eleve nagy hőtágulástól talán nem szorulhat be a betét. Inkább alá ment egy darabka abból a vékony felkenődött anyagrétegből, ami néha leválik.
Tehát így:
Cél végén nagy fék, felolvad rá az anyag. 1-es kanyar után kicsi egyenes ott le is hűl, az anyag rögtön elkezd leválni. 2-es kanyarnál megint fék, ezúttal még fog, de a leváló lemezke bemegy a fékbetét mellé. Elengeded a féket, de a betét beszorul. 3-as kanyarban meg is csúszik kicsit emiatt, mert szorul a kerék. Az egyenesben "csak" 218-ra gyorsul a motor (nem tudom mennyi lenne reális, de szerintem több) és a Mansell előtt már forr az olaj. Ott rányúlsz megint és jön a bugi...
A becsapódási helyen nem találtál leesve apró égett lemezkéket, vagy hasoló törmléket?
Nem.
Az a teória, hogy a kettes kanyar féktávja után nem engedett vissza fék. A mansellig fogott bizonyos mértékben (azért is éreztem megcsúszást a 3-as kanyarban) és emiatt felforrt a fékfolyadék.
A kar gyakorlatilag ellenállás nélkül beesett. A falig végig pumpáltam de semmi nem történt. Az esés után miután letoltuk a gépet kb. 2 perccel jött vissza a fék. Onnantól kb. olyan volt mint ha mi se történt volna.
Tehát fék nyomást éreztél, csak nem fogott? Nem fogott eléggé, vagy nem fogott egyáltalán? Célvégén volt utoljára nagy fék, ott elmelegedett, Mansellig kihűlt és úgy már nem fogott. Ez volna a teória?
Gyorshajtás.
Nem tudom mennyivel mentem,mert nincs emlékem.
Azt tudom,hogy aznap nem száguldoztam.
Meg azt gondolom,hogy ha az ütközés 70 környékén történik,akkor azt én nem úszom meg ennyivel egy farmerba és egy pólóba,valamint a motoron nem csak a műanyagok törtek volna,hanem kap a váz és eléri a blokkot is.
Az biztos,hogx az elindulási pontom és ütközés helye között 74 métert haladtam.
És nem gyorsítottam valószínűleg mint egy versenyen!
Én csak egyet tudok elképzelni az pedig az,hogy a csávó lendületből hirtelen fordult be,ezért volt elkerülhetetlen az ütközés,és ezért csapódtam a B oszlop környékén.
Egyikünk sem sérült meg különösebben. A motorral lábon mentem vissza. Letört a fékkar, meg eltört a fejidom. Én azt hittem másnap alig tudok majd lábra állni de csak ilyen izomláz, rándulás jellegű fájdalmaim voltak. Becsapódáskor nem árt ha az ember nem 100kg.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zx-9r_ninja_zx900r
-7161860
És úgy gondolom ez sikerült
"a kettes kanyar féktávja után nem engedett vissza fék"
Az eleve nagy hőtágulástól talán nem szorulhat be a betét. Inkább alá ment egy darabka abból a vékony felkenődött anyagrétegből, ami néha leválik.
Tehát így:
Cél végén nagy fék, felolvad rá az anyag. 1-es kanyar után kicsi egyenes ott le is hűl, az anyag rögtön elkezd leválni. 2-es kanyarnál megint fék, ezúttal még fog, de a leváló lemezke bemegy a fékbetét mellé. Elengeded a féket, de a betét beszorul. 3-as kanyarban meg is csúszik kicsit emiatt, mert szorul a kerék. Az egyenesben "csak" 218-ra gyorsul a motor (nem tudom mennyi lenne reális, de szerintem több) és a Mansell előtt már forr az olaj. Ott rányúlsz megint és jön a bugi...
A becsapódási helyen nem találtál leesve apró égett lemezkéket, vagy hasoló törmléket?
Az a teória, hogy a kettes kanyar féktávja után nem engedett vissza fék. A mansellig fogott bizonyos mértékben (azért is éreztem megcsúszást a 3-as kanyarban) és emiatt felforrt a fékfolyadék.
A kar gyakorlatilag ellenállás nélkül beesett. A falig végig pumpáltam de semmi nem történt. Az esés után miután letoltuk a gépet kb. 2 perccel jött vissza a fék. Onnantól kb. olyan volt mint ha mi se történt volna.
Megosztották a felelőséget
Mindenki nyelte a saját baját
Remélem a kgfb fizet majd
Nem tudom mennyivel mentem,mert nincs emlékem.
Azt tudom,hogy aznap nem száguldoztam.
Meg azt gondolom,hogy ha az ütközés 70 környékén történik,akkor azt én nem úszom meg ennyivel egy farmerba és egy pólóba,valamint a motoron nem csak a műanyagok törtek volna,hanem kap a váz és eléri a blokkot is.
Az biztos,hogx az elindulási pontom és ütközés helye között 74 métert haladtam.
És nem gyorsítottam valószínűleg mint egy versenyen!
Én csak egyet tudok elképzelni az pedig az,hogy a csávó lendületből hirtelen fordult be,ezért volt elkerülhetetlen az ütközés,és ezért csapódtam a B oszlop környékén.