Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha, üresben megrángatod kicsit a gázkart, kb. 8-10 ezerig pörgetve, utána hirtelen elveszed a gázt, akkor gyorsan vissza kell esnie a fordulatnak.
Ha kicsit gondolkodik, vagy nem elég gyorsan ejti a fordulatot, akkor karbiszinkron.
Fel a fejjel bogyesz minden napra jut egy! link
enyém is ezt csinálja....
kit érdekel,,,,,,
kevés lenne az oldal
Szia nem most cseréltem dobot még szinkron előtt a ram air beömlők is befolyásolják akkor azt megnézem köszi.
Azzal semmit! De nem hiszem hogy ez lehet a baja, az nagyon öreg motoroknál jelentkezik. Vagy olyanokon amiket majd minden nap hajtank tehát van használva rendesen. Halottam már olyat ilyen esetben megoldotta a dolgot valamiféle perselyezéssel. Pontosan nem emlékszem, macerás volt. Itt szerintem más a gond, ha ezt nagyobb gondnak lehet nevezni.
ha most cseréltél dobot, nagy valószínűséggel igen! Ramair rendszer ha nincs jól összedugva (falsozik) akkor az is tud jó mókákat. De ez az ingadozás szerintem nem egy eget verő nagy hiba. Láttam már olyat akinek nyitott rendszerrel az alapjárat csak úgy cikázott.
Értem s annak valamit lehet ártani ? egyébként kiprobáltam a 2012-es kawasaki zzr 1400-ast teszt napon az is ingadozott ,,de azon volt 1 pár Raptor dob.
az hogy ez egy kawa

majd ha tisztán jár akkor fogd a fejed

de valószínű hogy karbiban a pillangó szelep tengelye már némileg kopott
Sziasztok kérdés kérdés miért van az hogy ha bemelegszik a 9-s em akkor az alapjárat ingadozik 1000 és1100 között ingázik mi lehet a baj esetleg a nyitott dob ?
Akkor meg venném alkatrészekként, kezdjünk egy 10.000ft tétellel,a következő darabot 1hét múlva.Remélem te is így gondoltad.
Na mért vagy szomorú?
Hú de szabályos a mókus.
jah tényleg!
1.csá.
akkor ez lett volna a felállás
Tiszta ghosztrider!

a pilóta marad a kaptafánál.
Az a sukár csávó is hozzá van?
eladó a lom, vagy vihetők az alkatrészei.