Vissza térve mikor nekem kifújt egy kis vizet felvonuláson Kareszék szét forgatták egész végig. Semmi baja nem volt a motorjának. Há mondom nem igaz hogy én nem is bántom oszt ez meg kifujja a vizet. De hát ami késik nem múlik.
Olyan faszság tuningolni ennyi pénzért. MInek?
Akkor venni kell egy erősebbet gyárilag aszt se nem eszik sokat nem megy szét olyan hamar mert GYÁRIIIIIII! Meg nem ment rá a gatyád. Akinek ennyi pénze van az inkább adja nekem!
az aszáz köbcenti kb 3 lovat tolt neked így simán de viszont sokal több nyomatékot ezért érzed erősebbnek
el érhető az a plusz 20 ló csak akkor a történet úgy kezdődik hogy hengerfej bedob a proptechékhez azok faszányosan meg reszelik neked plusz szerzel egy fcr 42 vagy 38 karbit ott járonk hogy kb 800 ezer a hengerel együtt plusz túrázni max a sarki kávézóig kel menni mert minimum a 15 lityis szürcsölés és is meg akartam csinálni az enyémre de el vetetem az ötletet ja és atol a karbon dobtol csak gyengébb a gép ! mivel nincs torló nyomás a gyári rendszerben
dynó tűk vannak az enyembe is, ..de az a lenyeg hogy az olasz gazdajaval elmentunk es teszteltuk a motor-t egy nagyon jol felszerelt Kawa szakszervizbe mikor ott voltam es megvettem. A sajat szememmel lattam a teszt adatokat, maskepp en sem hittem volna neki !
ha te azt gondolod hogy a karbon dob iridium gyertya, ram air tol + 20 LE-t, na meg 100mc3 akkor elég nagy hívő lehetsz, fazi motorja tud 140 LE-t 940 cm3-vel dynó tűkkel sport szűrővel vance&hines rendszerrel.
jól be fűztek azzal a 160 LE-vel.
1-et kinyirttam
kesobb derult ki hogy nem gyari
! aki ezt meg teheti annak ez egy élet érzés !
nem kell mindíg a dolgok értelmét keresni
Akkor venni kell egy erősebbet gyárilag aszt se nem eszik sokat nem megy szét olyan hamar mert GYÁRIIIIIII! Meg nem ment rá a gatyád. Akinek ennyi pénze van az inkább adja nekem!
,legalabbis mikor polgardin mertek valami oskuvulet padon
Ram air nelkul 142 lu volt
930cc es csak fullre van lebuve.
a tobbi stimmel
el érhető az a plusz 20 ló csak akkor a történet úgy kezdődik hogy hengerfej bedob a proptechékhez azok faszányosan meg reszelik neked plusz szerzel egy fcr 42 vagy 38 karbit ott járonk hogy kb 800 ezer a hengerel együtt plusz túrázni max a sarki kávézóig kel menni mert minimum a 15 lityis szürcsölés és is meg akartam csinálni az enyémre de el vetetem az ötletet ja és atol a karbon dobtol csak gyengébb a gép ! mivel nincs torló nyomás a gyári rendszerben
jól be fűztek azzal a 160 LE-vel.
ebbe már nem vastag olaj kel hanem ki kel tömni zsíral a blokot