Fazikám 112szem,O gyürüs,na nem is DID,de legalább 120 lovat birjon már,520-vagy 525-ös,ha netalántán van fogaskerék is az jó lenne 17-45......árat mond
gumikészlet rosszabb időkre mikor talán lesz benga a tankban, az eső guma szett fel lesz téve kipróbálásra.
a középen gyenge mintázatú gumikon oldalt ott trombítál a kiselefánt. pályára jó lesz
Ja,és ma már még Anyámra sem hallgatnék olaj ügyben,csak amit a gyártó előír!
Ha pályára vinném( ahová nem fogom),csak akkor tennék bele 10-50,10-60-ast,egyébként soha!
Utcára az is fölösleges pénzkidobás!
Mivel a gyár 10W-40-est ír elő,én nem a 15-50 -est választanám,mert hűvös,hideg időben ha használod,nem mindegy a szivattyúzhatósága!
Nekem anno a hatos azért lett hajtókarcsapágyas,mert rámbeszélte egy szerelő,ogy a 20W-50-es Motul lesz az igazi a pörgős hatosba,azt nem fogja csípni kicsit sem!
Nem csípte,csak beállt tőle a csapágy vagy 2000 km után,mert én nem csak 20 fok felett veszem elő a motort!
Szóval szerintem ha a gyártó azt írja,hogy a motorba 10W- vel kezdődő olaj kell,akkor azt ők bizonyára tudják,hogy miért mondják!
Végre egyszer valaki kimondta!
Én is csak a fejem csóválom,amikor látom,olvasom,hogy emberek mekkora pénzeket dobnak ki az ablakon a sok hülyeségre,amiktől maga a motorozás mint olyan,egy fokkal sem lesz jobb!
Én lecserélem az olajat amikor kell,pucolom a levegőszűrőt,és járok a benzinkútra!
A motorozás kb.erről kellene,hogy szóljon,ha nem tévedek!
Nem töltök el napokat a garázsban mindenféle baromsággal,helyette inkább indítom és megyek!
http://www.ndsmondeo.hu/writin...
Oda úgy sem megy az ember csak ha tényleg jó idő van,akkor nincs semmi gond a 15- össel,az ötven meg oda kell is.
nah te hol is laxol?
vízcső..
kell nekem forró motort takarítani....
a középen gyenge mintázatú gumikon oldalt ott trombítál a kiselefánt. pályára jó lesz
na azóta más motoron szolgál az az összekötőcső és dob is.
sok szir szar,,én sose szerelem a motoromat érdekes.....csak motorozok....
ma is:Békéscsaba-Orosháza 13 perc..... jött a zuhi.....
Végre nincs az a rohadt meleg!
Ha pályára vinném( ahová nem fogom),csak akkor tennék bele 10-50,10-60-ast,egyébként soha!
Utcára az is fölösleges pénzkidobás!
Nekem anno a hatos azért lett hajtókarcsapágyas,mert rámbeszélte egy szerelő,ogy a 20W-50-es Motul lesz az igazi a pörgős hatosba,azt nem fogja csípni kicsit sem!
Nem csípte,csak beállt tőle a csapágy vagy 2000 km után,mert én nem csak 20 fok felett veszem elő a motort!
Szóval szerintem ha a gyártó azt írja,hogy a motorba 10W- vel kezdődő olaj kell,akkor azt ők bizonyára tudják,hogy miért mondják!
Én is csak a fejem csóválom,amikor látom,olvasom,hogy emberek mekkora pénzeket dobnak ki az ablakon a sok hülyeségre,amiktől maga a motorozás mint olyan,egy fokkal sem lesz jobb!
Én lecserélem az olajat amikor kell,pucolom a levegőszűrőt,és járok a benzinkútra!
A motorozás kb.erről kellene,hogy szóljon,ha nem tévedek!
Nem töltök el napokat a garázsban mindenféle baromsággal,helyette inkább indítom és megyek!