Mert bíztam a szerelőmben, most persze széttárja a karját, hogy Ő ezt nem érti, pedig ez egy szuper olaj...na mindegy, most hozzáértőkhöz fordultam a személyetekben...köszi a segítséget mindenkinek
99 es 9-esbe mennyi motor oloajat öntsek?
Ír a rajtalévő tráblácska olyat hogy filternélkül 3.1 L filterrel 3.3 L.
Szárazon meg 3.8 L....
Igazából engem annyira nem szokot érdekelni mert felöntöm felső határig oszt jó van. CSak most érdekel hogy mégis mennyi az annyi.
Jó reggelt
Van egy fura jelenség a váltóban, ami olajcsere után jött elő és nem tudom, hogy ez az olajtól van, vagy mechanikai probléma?
Nos, lecserélt olaj egy Repsol Sintetico 10w50 racing volt, semmi gond vele, most Motul 5100 10w50 került bele, jelenség a csattanó váltás, ez idáig nem volt, csak egyesbe, de most szinte minden sebesség váltás egy rémálom, és tök mindegy, hogy felfelé, vagy lefelé váltok.
Szerintetek?
Köszi
Te pipi mi a fasznak diplomázol?,ha még ezt sem tudod hogy ma van a nap forduló,tehát ma a legrövidebb az éjszaka,Így sokkal gyorsabban túlennél a bulin,ez a sok mű ninja úgy sem bírja már a meg próbáltatásokat.
inkább megiszom olyan drága volt...
Ír a rajtalévő tráblácska olyat hogy filternélkül 3.1 L filterrel 3.3 L.
Szárazon meg 3.8 L....
Igazából engem annyira nem szokot érdekelni mert felöntöm felső határig oszt jó van. CSak most érdekel hogy mégis mennyi az annyi.
a jót minek elrontani és nem egy rossz olajat cseréltél le
a motult ki ne dobd/öntsd
MOL,Fuchs,Castrol....
az ilyen Motul a ZZR-be való...
Van egy fura jelenség a váltóban, ami olajcsere után jött elő és nem tudom, hogy ez az olajtól van, vagy mechanikai probléma?
Nos, lecserélt olaj egy Repsol Sintetico 10w50 racing volt, semmi gond vele, most Motul 5100 10w50 került bele, jelenség a csattanó váltás, ez idáig nem volt, csak egyesbe, de most szinte minden sebesség váltás egy rémálom, és tök mindegy, hogy felfelé, vagy lefelé váltok.
Szerintetek?
Köszi
én visza fele is kuplung nélkül gangoltam
nem bizonyult jó bulinak
mikor lesz a fórum tali?