Egyébként ha kicsit előfeszítem a kart, mint amikor kuplung nélkül akarnék váltani, akkor nincs hangja egyáltalán. De nem mondanám zajosnak a váltást sem magát a váltót, csak nem olyan hang nélkül történik, mintha kuplung nélkül váltanék.
Amúgy utána olvastam angol oldalakon és azt írják normális (nem csak zx9-nél...), főleg 1-ből kettőbe
Vagy csak egyszerűen rosszkor váltasz!
Előbb veszed el a gázd egy pillanattal mint kellene a kuplungolás és a váltás mozdulatánál,akkor hangos a váltás!
ne hidd, az új motoroknál a súlycsökkentés érdekében még a sasszeget is kifúrják, anyag spórolás van bennük tehát a váltó is gyengébb, csak még keveset futottak és kevés elmebeteg tulajuk volt mint a mi bogyónk.
nekem a B ben volt hangos a váltóm, sőt sebességbe téve még előre hátra pulzált is a motor. egy szétkopott lamella cseréje segített megoldani a helyzetet, de minden szevízkor megcseréltük a kuplung lamellákat és kb5-700 km-en vaj kuplungom volt.
Van pár motoros kollegga aki kuplung nélkül vált. Olvastam az új motorok kuplungrendszeréről, rendben van alá írom hogy az ÚJAKNÁL még el is viseli ha nem kuplungolsz. Én azon az elven vagyok hogy kuplungot olcsóbb cserélni mint váltót.
Az olajadról jutott eszembe. Mindig ilyen volt, amióta megvettem ilyen és nem volt vele gond. Szerelő sem mondta, hogy szar. A kuplung kiemel rendesen. Azt javasolták, hogy max próbáljak MA2 olajat, akkor kevésbé ragadnak össze a lamellák és akkor lehet h nem lesz hangja.
Amúgy utána olvastam angol oldalakon és azt írják normális (nem csak zx9-nél...), főleg 1-ből kettőbe
Előbb veszed el a gázd egy pillanattal mint kellene a kuplungolás és a váltás mozdulatánál,akkor hangos a váltás!
nekem vajpuha a váltóm, és még álló motornál is kuplungolok, mee 70-80 pénzből kerülök egy nagyot idegenben azért a kis mozdulatért.