Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Titkoljuk a , de erről piszt!
kétlem
így van
pedig Hajdú megye biztos többet tesz a GDP-hez
utoljára.
Egyébként ha kicsit előfeszítem a kart, mint amikor kuplung nélkül akarnék váltani, akkor nincs hangja egyáltalán. De nem mondanám zajosnak a váltást sem magát a váltót, csak nem olyan hang nélkül történik, mintha kuplung nélkül váltanék.
Amúgy utána olvastam angol oldalakon és azt írják normális (nem csak zx9-nél...), főleg 1-ből kettőbe
Hát nem tom, mentem más motorokkal de azokra nem emléxem...azt tudom, hogy az MZ-nél nem volt ilyen Ott mindegy volt mikor mit csináltál
Vagy csak egyszerűen rosszkor váltasz!
Előbb veszed el a gázd egy pillanattal mint kellene a kuplungolás és a váltás mozdulatánál,akkor hangos a váltás!
éllitólag,meg nem barátkozóak,én is a multkor el ájultam az uccán és nem segitett senki,muszály voltam magamnak ki hivni a mentőt
Mert SZ-SZ-B az ország legszegényebb megyéje!
Eredeti? há hányor volt már ezen cserélve oszt semmi gond nem volt. Nem értem.
amugy csak szólok hogy ne lepődj meg ha az olajszürő gumikarikálya kissebb mint az eredeti
csak hogy érezze a törődést
én a bálnáddal és a kiiiiiiikeddel is kuplung nálkül motoroltam
sőt,már el jutottam arra a szintre hogy kicsi gázra is be tudom huzni az iffjuság meg kérdezte hogy automata a motor,?
ne hidd, az új motoroknál a súlycsökkentés érdekében még a sasszeget is kifúrják, anyag spórolás van bennük tehát a váltó is gyengébb, csak még keveset futottak és kevés elmebeteg tulajuk volt mint a mi bogyónk.
Jó te biztos a köridőre mész hogy kiérj a bóthoz.
én csak 1-be kuplungolok utánna minek?
nekem a B ben volt hangos a váltóm, sőt sebességbe téve még előre hátra pulzált is a motor. egy szétkopott lamella cseréje segített megoldani a helyzetet, de minden szevízkor megcseréltük a kuplung lamellákat és kb5-700 km-en vaj kuplungom volt.
Van pár motoros kollegga aki kuplung nélkül vált. Olvastam az új motorok kuplungrendszeréről, rendben van alá írom hogy az ÚJAKNÁL még el is viseli ha nem kuplungolsz. Én azon az elven vagyok hogy kuplungot olcsóbb cserélni mint váltót.
Én is kuplungolok mindig, nincs azzal baj:) A váltókar sem akad vagy ilyesmi. Tehát nem normális a jelenség?
lesz váltóm hozzá
nekem vajpuha a váltóm, és még álló motornál is kuplungolok, mee 70-80 pénzből kerülök egy nagyot idegenben azért a kis mozdulatért.
Az olajadról jutott eszembe. Mindig ilyen volt, amióta megvettem ilyen és nem volt vele gond. Szerelő sem mondta, hogy szar. A kuplung kiemel rendesen. Azt javasolták, hogy max próbáljak MA2 olajat, akkor kevésbé ragadnak össze a lamellák és akkor lehet h nem lesz hangja.
bizony felesleges olyat bele önteni ami túlteljesít, legfeljebb ha eladod akkor a számlákkal tudod igazolni hogy nem KAMAZ olaj került bele. 6000-ként csere ez a lényeg, mint írtam jimmi kidobott mol 10-50-ét is használtam pár hónap állás után, szépen letisztult és góóó! ne főzd meg és ne hajtsd olaj nélkül a kawát ez a lényeg. az hogy méék motor méék pilótával milyen olajjal hogy viselkedik egyéni ízlés dolga. nekem eddig egyikkel sem ragadt a váltó, nem melegedett, zajos volt előtte és utána is.