Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bizony felesleges olyat bele önteni ami túlteljesít, legfeljebb ha eladod akkor a számlákkal tudod igazolni hogy nem KAMAZ olaj került bele. 6000-ként csere ez a lényeg, mint írtam jimmi kidobott mol 10-50-ét is használtam pár hónap állás után, szépen letisztult és góóó! ne főzd meg és ne hajtsd olaj nélkül a kawát ez a lényeg. az hogy méék motor méék pilótával milyen olajjal hogy viselkedik egyéni ízlés dolga. nekem eddig egyikkel sem ragadt a váltó, nem melegedett, zajos volt előtte és utána is.
Majd minden héten kecsegtet vele. Még nem tudom hogy lesz.
Szerintem ez normális. Új motoroknál már nem jellemző, vagy is egyre halkabb. Nekem kimondottan tetszik ha pukkan a váltó mikor váltanak.
Kérdés...
Ha álló helyzetben 1-be teszem a váltót, akkor alap, hogy egy nagyobbat kattan. De menet közben 1-2 és 2-3 között is van egy kis kattanás (persze közel sem olyan, mint üresből 1-be, de hallani, ahogy átmegy másik fokozatba), az baj? Persze csak ha kuplunggal váltok, anélkül nincs ilyen "gond". Tapasztalat?
Beszélj Lacival és gyere Tiszaföldvárra is!
Baja nem lesz tőle, csak lehet kicsit fölösleges. Az más kérdés.
Gondolkodtam sima 5100-en. Kíváncsi vagyok milyen olaj is ez a 7100.
nálatok ott nyiregyen több motor van mit itt hajdúban, és olyan verdák amiről itt csak beszélgetnek.
pedig egy sima 10w-40 megteszi, észter bázisú olaj, magasabb kenési igényeket kielégítő olaj régi motorba
tééééép, csak nincs benga motorolni, így ez is felesleges
Elírtam egy kicsit, hol is lesztek? akart lenni.
Alig várja már, hogy beléje öntsem!
Erre a sapkára nem emlékszem, biztos hatott Pipi meggybora

Bogyó lesz szép ülésem?
Gyere csak nyugodtan......
Sziasztok!
Ha valakit esetleg érdekelne: link
Tiszakécskén 1 halom elmeroggyanttal
Érdeklődés képen hol is leszek?
Még kora új vagyok köztetek!
Moka es kacagas
mi vár ránk