bizony felesleges olyat bele önteni ami túlteljesít, legfeljebb ha eladod akkor a számlákkal tudod igazolni hogy nem KAMAZ olaj került bele. 6000-ként csere ez a lényeg, mint írtam jimmi kidobott mol 10-50-ét is használtam pár hónap állás után, szépen letisztult és góóó! ne főzd meg és ne hajtsd olaj nélkül a kawát ez a lényeg. az hogy méék motor méék pilótával milyen olajjal hogy viselkedik egyéni ízlés dolga. nekem eddig egyikkel sem ragadt a váltó, nem melegedett, zajos volt előtte és utána is.
Kérdés...
Ha álló helyzetben 1-be teszem a váltót, akkor alap, hogy egy nagyobbat kattan. De menet közben 1-2 és 2-3 között is van egy kis kattanás (persze közel sem olyan, mint üresből 1-be, de hallani, ahogy átmegy másik fokozatba), az baj? Persze csak ha kuplunggal váltok, anélkül nincs ilyen "gond". Tapasztalat?
Ha álló helyzetben 1-be teszem a váltót, akkor alap, hogy egy nagyobbat kattan. De menet közben 1-2 és 2-3 között is van egy kis kattanás (persze közel sem olyan, mint üresből 1-be, de hallani, ahogy átmegy másik fokozatba), az baj? Persze csak ha kuplunggal váltok, anélkül nincs ilyen "gond". Tapasztalat?
Bogyó lesz szép ülésem?
Ha valakit esetleg érdekelne: link