Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

No, megyek etünök, mint a cigány, ha dógozni köll.
Mögen motoroztam a hatharminchatossal, mosmán a gyári cuccok vannak rajta, állat egy gép.
Kormányig lelehet dönteni, és még viszonylag kényelmes is.
Egyre jobban teccik, montam a gazdájának, ha megunja átveszem.
mért mennyit mondtak a gyárira?
tudom,,irta Szeki a méreteket.....
belül is van rugó?
azt hittem csak a külső 4 oszt jóvan....
aha!
Halad a projekt
nekem a kuplungházban zörögtek a rugók de olyan árat mondtak hogy dobtam egy kamcsatkai merev terpeszt, így sufnyi tuning lett. csendesedett de azért nem az igazi. De még el megy pár ezer km-t. A lamella tartó rugókat letudod mérni súblerral, amit adtam a szerelési könyvet abban benne van minden érték. Én már cseréltem rugókat de még a lamella vastagsága jó.
Mi van szótak, hogy válság van?
remélem is,,nem szeretnék láncot cseréltetni,,az a 15000 most másra kell...
ha behuzom a kuplungot nem halkul!
Én sosem mentem olyan lassan, hogy halljam a csörgést.
ha behúzod a kuplungot és csendesedik akkor kuplung szerintem a kuplung házban a rugók de majd Szeki meg mondja a tutit. Valszeg azért hallod a vez láncot mert a blokk viszi a hangot.
értem.Nekem alapjáraton semmi,üresben 9-11 ezerig forgatva semmi de viszont menet közben én is hallok valamit
szerintem is....
nna most legyetek okosok....
alapjáraton hallatszik nagyon...
hidegen a vez. lánctól jön jobban a hang,,melegen a kuplungtól...
jelzem az enyémben 70200km van öt éve hajtom de még jó a vez lánc, ott valami más zöröghet.
fordulaton kerreg csak? vagy alapjáraton is?Menet közben halható csak?
143 paci és csodálkozik hogy valamelyik kehes
57500 óra szerint.....
az előző tulaj semmi ilyesmit nem cserélt benne..
mennyi van benne?
nem is reméltük volna hogy nem egy kerékkel indulsz a gumistól
azé az uj gumával is jön kerékre....