Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ok thxx
Gondolom ez a legegyszerűbb fényezés totál zöld meg pár matrica enyém is ilyen volt meg van itt valakinek C-s az is így van persze attól még faintos kis összeállítás.
sosem volt 2003-as
03-as fényezés pont mint az enyém
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zx-9r_ninja-6767121
volt valami a ringen?
ilyen időben sztem bőven jó a 2 bar körüli
ok nekem most 1,9 és 2,2
akkor is ekkora nyomás amiket írtunk már jó
ja én slicket használok Metzeler M4
elöl 2,4-2,5,,,,hátul 2,5-2,7....legalább is nekem..
a gumin fel van tüntetve nem? Amúgy nyáron nekem pl a diablo supercorsa-ba volt 2.6-2.8 bar elől. hátul meg 2.5-6 körül
Kérdésem lenne ezzel még mindig bajban vok a gumi nyomásról lenne szó,mennyit a gumi abroncsokba ?
ügyes...
az egyik szervező mesélt valami gebaszról. nem tudom milyen motorról volt szó de valami hosszú olajfoltról beszélt meg hogy ki is jött a kózútkezelő felszórni
Pedig skubisztalak :XD Láttam ott egy 9 est még a tankot is leszedték javítani szerettek volna az alapjáraton,de a tulaj sem tudta hogy a baloldalon egy csavarnak kell lenni-e amin azt tudja növelni,s lám alapjárati csavar sehol xd,hogy vette meg xd.
nézted ma vagy tegnap? már a fenti lépcsőket is lepi el a víz
lassan csónak kell Szegedre nem motor...
főzni a motort mi?én is leszoktam az ilyesmiről....baromság.....
Csodálkozol ?
Hát 4ből 3 MódszterS
Bubi, Limo, Axe és egy eddig ismeretlen
nem nem igazán érdekel az ilyen. 400an voltak a számláláskor jelen. nekem az nem pálya hogy ennyien megyünk keresztül a városon 10-15 km-et aztán annyi. mi inkább motoroztunk helyete
ügyes!
mi kentük ma is. egyik kanyarba 200 nál éreztem hogy fura az eleje... mintha úszna. megálltam, látom alig van levegő a gumiba irány a benzinkút, 0.8 bar volt benne
mi van vazze? nem bírtok magatokkal?