Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sose dumáltam hogy mérnek a szarháziak , ahogy mérnek azért már pofáztam a kép amiért nyomtam egy nem tetsziket kiverte a biztit, és egyben a'la carte sipka sál bűnügyi bizonyíték a szarháziak ellen, tehát nagy B, irány a böri szarháziak, monnyuk én kötelet dobtam rájuk. ez a végleges megoldás, szerinted akadna követője.
szakadjanak meg,,itt is trafi egész nap.......
de (blokkoló)
Karburátor dugulás szerintem.
1. nálunk elkezdődött a motoros szezon, motoros rendőr,rendőrautó kamerával poroszkál 30km/h a főúton
Sziasztok motoros kollégák !Tegnap jöttem a munkából hazafelé és az utolsó kilómétereken lehörgött alattam a moci.A tank televolt de benzinpumpára gondoltam hogy megadta magát.Ma megnéztem hibátlan.Vagy trafó netán gyergya lenne a gond?Azt hogyan tudom melyik szarakodhat?Tavaly kapott új garnit.Van mikor észhez tér kipörög de utána lehörög majd megint oké de nem durrog amit hiányolok gyújtás hiba esetén.1-2 henger nem járhat mikor krakk van.Szóval ennyi a tünet úgyhogy várom a szakik tippjeit.Tavaly mértük 10-11 volt a kompreszió az összes hengerben. Üdv mindenkinek.Jó időt a holnapi motorozáshoz ..
barátok? na pipi, túlzol vagy túllőttél a célon?
megpróbálom el juttatni.
Üdv urak. Kupak téma, sima üdítős kupak is jó rá. Oil téma, nekem a kilences nem szerette a repsolt melegedett és a váltó se csípte de amióta fuchs van benne ( 15/50 racing) azóta minden ok. Szeki köcce a tanácsot minden klappol igaz a nyomást egy kompresszorral oldottuk meg (indítózáskor rányomtuk a levegőt). Mint a doksza.
Látom szeki megint gyűjtögeted a barátokat a yardos fórumba
Ne hagyd magad
jaja el küldöd?vagy el hozatod? vagy mennyek érte?
egy jó tanács. csak a kupakot vagy a kupakot és a gumi tömítést is elhagytad? a tartály beöntő nyílására kell egy gumi záró tömítés majd a kupak, ha nincs tömítés a kiegyenlítő tartály tartalma hamar kiürül.

ezeket a cikkszámokat keresd:11009-1145
11012-1084
a fékbetét meg 100 kilométerre.
Itt is száraz az út süt a nap és megyek dolgozni
jó reggelt
itt süt a nap,száraz az ut......motor meg darabokba
szevasztok
Nekem sem ette a 10W50 repsolt, viszont a váltási érzet nagyon takony volt tőle. MOL-lal és Fuchsszal mérföldekkel jobb volt.
kawazsolti,alkatrészek topic. esetleg red line motors, ők pöstiek.
Hellósztok segiteni tudna valaki, elhagytam véletlenül a zx9r (1998)-as
viztartájáról a kupakot! Valakinek nincs véletlenül egy feleslegbe?Vagy ha tudok akkor hol lehetne venni?
Most is ez van benne,5000 km.után nincs szemmel látható olajfogyás!
Igen,régen mindegyikbe az Agip 10W-60-asát tettem,aztán próbáltam MOL-t,utána ezt.
Mivel tök mindegy közútra,így most olyat veszek aminek a legjobb az ára!
Az idojarast ne is nezzetek
Jo ido akkor lesz ha kesz a vasam!
2 eve es 3 eve is igy volt!
Iden is igy lesz!
So meg minyimum 1 masfel het
Szevasztok trogerek!
Ezt úgy hívják, cumi!
repsol a haver 636-ja szereti -enni- ~65000 km-után lehet is.
te agip-ot használtál régebben az olaj szint legyen a maximumon a többi nem te dolgod.
még ki kell találni hogy 6 kilós vagy 9 kilós. de mivel kis pálya 6 kilós.