Hát ahogy a gyári dobbal szólni tud...mondjuk nem olyan villanymotor, mint a mostaniak. Ha tolom neki szól, ezt is hallani ha jövök. Nem vagyok hangos kipufogó fan.
Az eredmény 137 lóerő volt...van is egy fényképem vhol a görbéről, de annyira homályos szar mobilos kép...
Hehehe, most hogy mondod, nekem is volt. Az előző tulaj nem pesti volt és neki sem volt soha baja, de amikor hazahoztam és elkezdtem vele a dugóban araszolni ugyanezt csinálta. Csavard ki a gombát (hűtő bal oldalán van, látható az idom kivágásnál) és nézd meg minden oké-e vele és takarítsd meg a csatlakozókat (a gombán meg a csatlakozóban is). Valószínűleg kábelezési gond van, nekem legalább is az volt, a gomba nem kapcsolta a ventilátort. Ja, ha kitekered akkor jön a víz is, szóval engedd le a rendszert::) Esetleg mosd át belül és kívül, abból nem lehet baj és töltsd fel újból friss anyaggal. Nekem azóta tökéletes. Négy vonalig megy fel általában és az 5. vonalnál kapcsol (nem azonnal, hanem mielőtt 6-ra felugrana)...és csak a hatodik után jön még a sárga és piros jelzés.
nekem csíkokban jelzi neked meg már digitálisan.Nekem kigyullad a piros fény és a csíkok elkezdenek villogni.Vasárnap voltam Pesten és erre lettem figyelmes.Be is paráztam hogy megfőzöm.
Nekem tavaly június óta van meg.Megvagyok vele elégedve nagyon.Mondjuk a hűtésével nem vagyok megelégedve.Nem tudom mikor kapcsol a venti.Neked mikor kapcsol be?
Az eredmény 137 lóerő volt...van is egy fényképem vhol a görbéről, de annyira homályos szar mobilos kép...
dyno