Én a GSX-R-re nagyon vigyáztam, sose mentem 270 fölött vele
A 9-esen volt úgy hogy leakasztottam a gázt 6.-ikban és azt kapta, amíg volt benne benzin, de bírta Aztán megtankoltam és kezdtem elölről amíg el nem fogyott a pénzem...
Hát most más a helyzet.Egyszerűen nem lehet találni szép állapotú 9-est a neten.Még agyon vágottat sem.Amik voltak 600-650 körül mind elkapkodták.Itt nálunk 3 -at is vettek és mind 600 fölött volt de szépek is.
Csúszott és böszörményi, én ha magamnak kellene 450-480-at adnék érte, de csak azért mert most magasak az árak. 500 fölé biztosan nem mennék el, pedig szerintem ez a legjobb évjárat.
A haverom múlt évben a 99-es 9-esét 400-ért se tudta eladni, visszaadta az előző gazdájának.
Szerintem minden ilyen típusú motor megkapja a magáét,mert azért vesszük őket,arra vannak!
Ha az olajat időben cserélik benne,akkor bírják ezek!
Közúton egyszerűen nincs rá lehetőség,hogy állandóan ölve legyen.A többit meg bírnia kell!(valameddig!)
Azok pro-bolt csavarok? Megéri beruházni? A sima színezett alu jó, vagy inkább érdemesebb a drágább acél vagy titánium felé mozdulni? Bár utóbbi szerintem rablás kategória
A legolcsóbbat ha még lehet vele motorozni mindig elviszik, sokszor még a töröttekért kapkodnak a legjobban. Az R1-et piaci áron adtam el, de az összes többi motoromat olcsóbban, volt amit most is többért visszavennék, mint amennyiért elvitték.
A 9-esen volt úgy hogy leakasztottam a gázt 6.-ikban és azt kapta, amíg volt benne benzin, de bírta Aztán megtankoltam és kezdtem elölről amíg el nem fogyott a pénzem...
Ez annyira le van áttételezve,hogy belehalna egy kisebb túrába is vele!
A haverom múlt évben a 99-es 9-esét 400-ért se tudta eladni, visszaadta az előző gazdájának.
Ha az olajat időben cserélik benne,akkor bírják ezek!
Közúton egyszerűen nincs rá lehetőség,hogy állandóan ölve legyen.A többit meg bírnia kell!(valameddig!)
Ez már lassan egy robogó ár!
Újat meg nem adnak ennyiért!
Az ára már kezd közelíteni a reális felé.