Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

baazzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
a törött idomok előnyt jelentenek ha a biztosító fizet.1.
a váltó gond épp jókor jön úgy is tanulnod kell a vasat, a felső fokozatokat akkora hagyod mikor már meg is tudod ülni, addig rodeó az első hónap meg seb nyalogatás2.
mire kikupálódsz a 10-es vezetési tanulmányból lesz dzsentád fössteni és váltó fogaskereket cserélni. 3.
úúúúú, ez a sedu szövege : van hozzá balos konzolom hengerfejem óccsónn 4.
vagy most a 10esről beszélsz?
jó volna látni róla pár képet azért
ITT VAAAAN!
ezt már kb sok hónapja árulják, és tuti beszámolja a 6-ost. most volt fenn huszon harmincért pályaidom garnitúra rááááááááááááá egy váz ellenőrzés és ne dobja a fokozatokat, a többi óccsón cserélhető csak kézi munka kérdése, olyan motor lehet belőle hogy .........................., rá fösteni a 2011-es 10-es fessstést, gggóóóóóóóóóó. 170 LÚ na az seggbebasz
ennek minden idomja törött volt. :D lábtartók fele is oda volt ráadásul a blokkba is bele kellene nyúlni még kb 100assal minimum
az egyben van csak húzni kell neki.

egy ismerős akinek 10r-je van bevallotta hogy kb 150 m ment úgy az első hónapban hogy a motor arra ment amerre a kormány állt. tehát egy két karc repedés oda se neki, mert lehet másnap a fél oldala hiányozni fog.
OK Mester.
nézelődök közben és találtam szépeket 98-99ből is. bár azt a 480ezreset nem látom sehol
ugyan azt kapod, és a köret cserélhető.

közben az a 250000 szép nagy dudort nyom a pénztárcádon.
hát ha ideadná a faszi 800 körül a tizest amit néztem kelebián a minap akkor elhoznám sok meló volna vele sajnos. meg én nem vagyok akkora szaki hogy házilag megcsináljam
F az az E
most a legolcsóbb C és F között 250000ft a különbség, abba belefér egy horvát szerpentinezés is és még marad suskád
mint mondtam ugyan azt kapod CE motorkód, csak a köret más hozzá.

na de a zx10R az seggbebaszós, ha olyan különbség lenne C és E között akkor igen,
de ezt a szépítést a dipla pilácsossal is meg lehet csinálni nem ?
lehet szebb a dupla lámpa miatt, de ha egy grafikus kezébe kerülne a 98-99 fotója kitudna hozni belőle olyat hogy győznél pilácsolni, lásd stricikanegér 636-át, mekkorát dob rajta
a műhelyben ahol a dobot összerakták volt egy matt fekete 02" R1, épp egy two brothers dobot szegeltek rá, mondja a mester hogy így feketében úgy néz ki mint egy roncs és tényleg tök MATT feketében egy fos volt de ha pár színnel megvadítanák minnyá jobban kéne, nah ugyan ez a helyzet a 98-99 zx9-el pár dologban eltér a 00-tól,de az alap CE motorkód ugyan az 143 Lú igy is úgy is.
Az alá ne is menj!
De én ajánlanám inkább az F modellt!
Bocsánat mindenkitől aki most meg akar lincselni kijelentésem miatt,nem beszólás volt!
oksa várok :)
megnézem. Amúgy van a családban egy mercedes vito. az se kajál sokat :) befér a motor is kényelmesen. amúgy jó volna egy legalább 2000es évjáratú 9es
ma válaszolok, de annyi a meló amit nem tudok hét közben elintézni hogy ilyenkor hétvégén kell mindent összehoznom.

öööö az a 480-as nyíradonyi, vagy a 400-as használtótós jó vétel lehet. hátha van az ismeretségi körödben egy VW lupo 3.6-4 L a fogyasztása, olcsón el jutsz mindenhová ahol a jó áru 9-est hirdetnek.

basi: este keresem a gumi harangot a tartályba.
97es zx6ot nem számolsz be a 9esbe?
pedig a 3 cucc együtt lökne a ménesen, így külön pénzkidobás
kék. jah tudom nem szép! de kapcsolgatja a parkoló autók riasztóit.