Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem Coyot ke
Szépen kijavitott kisebb sérülés nem probléma ilyen korú motornál!
szép kis 6-os....

hál istennek...
hát nem te miattad nyugi
te vagy a nagy focista monták melyik a csapatod......a Sehool SE
szeva! látom kihoztad a géped
nna,,megvan a tulaj is...
már utána jártam. Amit a zx9 fan srác mondott erről az annyi hogy a fékdugattyúk hogy ha nem dolgoznak rendesen akkor jött elő ez a baj néha. egyszóval nem árt rendesen karbantartani és annyi. A kanyarból kigyorsításról meg annyit tudok hogy a tulajok nem igazán érezték ezt közúton... pályán a bátrabbaknál előfordul a csapkodás de arra meg ott van a kormánygátló
kérdezzenek rá a kormányrázásra,,csapkodásra,,,,,vagy ha netán ki lehet próbálni akkor próóba!
nagy trükkölő vagy.
mégis ide firkálsz.....
ád 3 mat szombaton egyik jófej cimbi megnézi egy haverjával akinek volt pár zx9ese! Felhívtam a tagot egész jónak tűnik. Bár azt mondta hogy a fejidom tuti volt festve mert nem gyári matrica van rajta. viszont a többi helyen gyári matricák vannak meg festés
te.......ezek a kakazacsisok azt sem tudják mi az 80-tól többel nem mernek menni
min volt?
profilmélység?
eladó lesz nekem continental road attac 120/180 gumipár újszerű kb 4000 km-t futott gumipár 22 pénz a pár.
az is benne van de gázra még mindig ki jött a riszából
rábaszol megint oszt lesheted az aszfaltot közelről!
ilyet a kis geci is csinál már meg lepett párszor......főleg mikor az első kerék földet ér na akkor tud oszt riszálni.......de sosem mertem még fékezni
ilyet a kis geci is csinál már meg lepett párszor......főleg mikor az első kerék földet ér na akkor tud oszt riszálni.......de sosem mertem még fékezni
én már éreztem

azé nem akasztom le a kormánygátlót semmi pénzééééé
az durva......