már utána jártam. Amit a zx9 fan srác mondott erről az annyi hogy a fékdugattyúk hogy ha nem dolgoznak rendesen akkor jött elő ez a baj néha. egyszóval nem árt rendesen karbantartani és annyi. A kanyarból kigyorsításról meg annyit tudok hogy a tulajok nem igazán érezték ezt közúton... pályán a bátrabbaknál előfordul a csapkodás de arra meg ott van a kormánygátló
ád 3 mat szombaton egyik jófej cimbi megnézi egy haverjával akinek volt pár zx9ese! Felhívtam a tagot egész jónak tűnik. Bár azt mondta hogy a fejidom tuti volt festve mert nem gyári matrica van rajta. viszont a többi helyen gyári matricák vannak meg festés
ilyet a kis geci is csinál már meg lepett párszor......főleg mikor az első kerék földet ér na akkor tud oszt riszálni.......de sosem mertem még fékezni
ilyet a kis geci is csinál már meg lepett párszor......főleg mikor az első kerék földet ér na akkor tud oszt riszálni.......de sosem mertem még fékezni
hál istennek...
profilmélység?
Valahogy így?
azé nem akasztom le a kormánygátlót semmi pénzééééé