Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én se adnám csak egy BMW-ért,talán! Legjobb!
jjja
Hirdettétek faterod gépét egy időben nem?
Hasonlót tapasztaltam én is már Fater tavaly beruházott egy ilyenbe én próbáltam ki először tavasszal.Hamar meggyőzött
Tesómnak volt ilyen '97-es,jó kis gépek már ezek!
Bár ha útközben cseréltünk és ment a 9-essel,akkor azért utána nem szeretett visszaülni rá,mert mindig azt hitte,hogy valami baja lett az övének,merthogy másképp reagált a gázadásra!
ne is mondd. Vicc
Én ezt mindig úgy nézem,hogy egy szájb@b@szott 50-es robogó új ára több mint öt kiló!(normális Japán)
Ennek ellenére nehéz még ennyiért is eladni!
De az alatt tényleg ne add,akkor inkább maradjon meg!
fejes
van benne 3fejed lézerblokkoló is sok csekktől mentett meg
szerintetek reális volna irányáron 500 körül meghirdetni? vagy kicsit felette? Hogy ha engedek az árból akkor se járjak azért annyira szarul.Mert ha kurva olcsón akarják megvenni akkor inkább el sem adom.. nem kenyérre kell a pénz
2300-2400 euróért már 2001-es,de 2003-as modellt is kapsz 18-27000 km.-ig!
Azért az nem rossz!
nem hát,,,bejött a gép nagyon!
de nem is bántad meg
a családban van egy mercedes vito 2.2 cdi :D befér 2 motor is hátra
amikor vettem a ződséget,,én is többet megnéztem itthon....
volt ott magán 2001-es,,,kereskedős 2000-es.....
egyik jobban leharcolt volt mint a másik...
így inkább az egyben lévő öregebben maradt a választás....
Ebből élnek,és nem rosszul!
Ez a magyar valóság!
Persze kivételek mindig és mindenhol vannak,de ők csak arra jók,hogy erősítsék a szabályt!
Néhány évesig többnyire hihető a km.futás,utána nagyon lutri a motoroknál,mert a leosztva kijövő évi 2-3 ezer km.cseppet sem hihető,legalábbis nekem.legalább az első években azért az ember használja is a motort,akkor meg az évi 5-6 ezer még kevés is!én az elsővel két hónap alatt mentem 8 ezret.aztán évi 10-12-t,ami az elmúlt két évben csak 3.5-4 ezer lett.de az átlag így sem évi 3000-re jön ki 9 szezonután.(48 körül van benne).
És ez a szégyen hogy a legtöbb ilyen átverős kufár mikor a szarról próbálják elmondani hogy az milyen jó.
Kereskedő megvesz egy 3 -400 ezret futott céges,itthon keresett tipust 3 -4 évesen,bagóért,mert ott tudják,hogy hamarosan rá kell majd költeni nagyon komoly összegeket,mert mindene elhasználódott.
Itthon néhány nap alatt úgy kikozmetikázzák,hogy a 120 ezerre visszatett óra simán hihető! Simán eszi a magyar
Aztán egy-két év használat után jön a fekete leves!
Pedig a legtöbben hozzáértővel mennek!
Ha nem nézet utána szakszervizben a szervizmultjának,márpedig a többség nem,akkor beszívta!
Eladás előtt apróbb dolgok cseréjével,kopások eltüntetése olcsó extrákkal,festés,fóliázás az avatott szemet is megtévesztik,mert bele ő sem lát!
Attól meg még egy motor jó,hogy van benne 60-80 ezer,de nem annyi van már hátra neki,mint egy 25-30 ezresnek.az cirka 5 - 7 év mínusz! Az pedig nem kevés.
Üdv ,nem tudom ki hogy van vele de én eddig csak drágább motorokat találtam odakint. A km óra tekerést hülyeségnek tartom mert ha hozzáértővel mész vagy te értesz hozzá akkor nem lesz gond. Az enyémben 69000 van de minden évben futástól függetlenül teljes átvizsgálás és oil + szűrők cxsere. A szerelő srác kinyomtatja az értékeket . Ezáltal nyoma is marad, és még ha veszek valamit hozzá akkor a számlákat is elteszem. Szerintem így ésszerű .
Mennyire macerás?!
Megnézed,10 perc amig megírják az adásvételit,teszed az autóra(ba) és indulsz haza.ennyi.
Ez nem kevés,de cserébe tudod min ülsz!
Ami szép és jó állapotú az nálunk is van ennyibe amire a nevedre kerül,de mérget akkor se vennék rá,hogy nem lettem a külcsinnyel megvezetve!
Bizonytalan futásteljesítményüt árulnak 5 -600-ért(+átírás),de az lutri!
Rendszeresen járok ki autokereskedőkkel,tudom mit hozunk mennyiért és mit árulnak azután.kozmetikázott átverés szinte az egész magyar használtjármű piac!
Saját autó,diesel,6 L/100 km.,utánfutó vagy zárt kisteher
2600 ft/100 km.attól függ hol laksz és honnan hozod.pl.Pestről indulva oda vissza számolj 2000 km.t,az cirka 50000. Magyar matrica 3000,osztrák 8 euró.
Ennyi az út.ragadó motorfüggő,forgalomba helyezést nem tudom pontosan.de mindez egy 98-00 évjáratú motornál szerintem kb.120-ból néven van.
Ezt mondom,hogy többnyire ez megy nálunk!
Megveszed a 25-30 ezret futott motort,és nem érted,hogy miért szembesülsz rövid időn belül 80-90 ezres(km) problémákkal!