szerintem meg akkor is a betét miatt megvan szorulva az alsó munkahenger...........szedd szét a dugatyukat,nyomd ki a munkahengerből és óvatosan csiszold meg 1 kis vizpapirral,ha a gumigyürük jók,akkor told vissza uj betéttel és lás csodát
Betét cserére azért nem gondoltam volna, mert ismerős 2000res ZX6R-jén kb 1 miliméternyi betét van, és mégis egyből kicsit is behúzva fog mint a barom...
Régen gyári fékcsővel enyém is ilyen volt. Rákerült fémfékcső, egy darabig jobb lett, de mostanában már nagyon nem akarja a megerőltetni magát. A drz-n két ujjal fékezhetek. Itt ha két újjal húzom, ráhúzom a többi ujjamra a fékkart, hogy ha meg akarok állni.
Tehát fékezzek 4 ujjal mi?
Na jobban nekiesek a témának, aztán kiderítem, hogy mi a baja
Szép Napot kawaszeki és persze mindenki másnak is!
Rég jártam már erre, hiszen a jó kis ZX9R-et fájó szívvel kellett eladnom tavaly ősszel, mélyen a piaci ára alatt ... de csak nem bírtam ki .
Bár nagyon sokáig keresgéltem az utolsó szériás ZX9R-t, de a hazai piac nem kínált ár-érték arányban megfelelőt a télen.
S mivel látom, hogy milyen motort linkeltél be, hát megírom, hogy ugyanilyen szépség tulaja lettem .
Rövid összehasonlító teszt : a kényelme és a futómű biztonsága sokkal jobb a sólyomnak szerintem, de a fékek a Ninja javára írhatóak
Megall nekem 4 ujjal is.
En nem baszakodok vele
Valamelyiknek eleg 2 ujj de valamelyik kivanja a 4-et!
Betét cserére azért nem gondoltam volna, mert ismerős 2000res ZX6R-jén kb 1 miliméternyi betét van, és mégis egyből kicsit is behúzva fog mint a barom...
Régen gyári fékcsővel enyém is ilyen volt. Rákerült fémfékcső, egy darabig jobb lett, de mostanában már nagyon nem akarja a megerőltetni magát. A drz-n két ujjal fékezhetek. Itt ha két újjal húzom, ráhúzom a többi ujjamra a fékkart, hogy ha meg akarok állni.
Tehát fékezzek 4 ujjal mi?
Na jobban nekiesek a témának, aztán kiderítem, hogy mi a baja
Rég jártam már erre, hiszen a jó kis ZX9R-et fájó szívvel kellett eladnom tavaly ősszel, mélyen a piaci ára alatt ... de csak nem bírtam ki .
Bár nagyon sokáig keresgéltem az utolsó szériás ZX9R-t, de a hazai piac nem kínált ár-érték arányban megfelelőt a télen.
S mivel látom, hogy milyen motort linkeltél be, hát megírom, hogy ugyanilyen szépség tulaja lettem .
Rövid összehasonlító teszt : a kényelme és a futómű biztonsága sokkal jobb a sólyomnak szerintem, de a fékek a Ninja javára írhatóak
Mindenkinek balesetmentes évet kívánok!
Nincs lovem