kitakaritottam a karbikat,belöttem a benzinszintet,
hát ez nem 1-szerü mutatvány
kellene 1 karbiszinkron,vagy is inkább 1 műszer mert én akarom csinálni.
most ithon vagyok,várok
szombaton felmentünk a bükkbe eger oda vissza,jó volt nagyon csak visszafelé jött az eső meg a hideg
xarrá áztunk meg fagytunk
mi 3-an egerfelé,szemben velünk eger felöl 3-an ennyien voltunk
vagy az idö miatt,vagy a lóvé?
ahogy mondod
de ez 8e után bebizsereg és rátol még 1lapáttal
úgy át fujja a katalizátort mint huzat.
kis fordolaton meg úgy duruzsol mintha valami 1400-es lenne.
a 10-en sokkal másabb volt kis fordulaton a hangja.
az szép nem vágom milyen a hangja, de kis fordulaton nincs benne exup motor így végig üvölti a ford.skálát.
az hogy egy full nyitott dobot cseréltél fojtottra azt eredményezi hogy kb 8 000 fordulatig visszakaptad a gőzmozdonnyi nyomatékot, nagy fordulaton visz nem tud elöblíteni emiatt ott kevesebbnek érzed a kraftot.újra érzékenyebben válaszol majd a gázreakciókra, és hirtelen fog gyorsítani míg a nyitott dobbal ezt nem érzed.
irigy vagy vazze
tudom,te inkább a versenypályán baszod el a pénzt......
én inkább ilyesmire.....
jövö hónapban go Corse
röpke 3500 km
ma jó idő volt
a mult hétvégén én is nyomtam egy Gyöngyös÷Eger távot
lehetett menni rendessen
Pirelli supercorsa dolgozott
mondjuk most hétköznap van.
mondja az aki nem ázott xarrá
de úgy fogtuk fel hogy esőben is tudni kell menni
de a hideg nem hiányzott!
és mijen volt,tiszta?
hát ez nem 1-szerü mutatvány
kellene 1 karbiszinkron,vagy is inkább 1 műszer mert én akarom csinálni.
Én ma voltam egy Bükk-Mátra túrán a haverral,faxa volt nagyon!
szombaton felmentünk a bükkbe eger oda vissza,jó volt nagyon csak visszafelé jött az eső meg a hideg
xarrá áztunk meg fagytunk
mi 3-an egerfelé,szemben velünk eger felöl 3-an ennyien voltunk
vagy az idö miatt,vagy a lóvé?
de ez 8e után bebizsereg és rátol még 1lapáttal
úgy át fujja a katalizátort mint huzat.
kis fordolaton meg úgy duruzsol mintha valami 1400-es lenne.
a 10-en sokkal másabb volt kis fordulaton a hangja.
az hogy egy full nyitott dobot cseréltél fojtottra azt eredményezi hogy kb 8 000 fordulatig visszakaptad a gőzmozdonnyi nyomatékot, nagy fordulaton visz nem tud elöblíteni emiatt ott kevesebbnek érzed a kraftot.újra érzékenyebben válaszol majd a gázreakciókra, és hirtelen fog gyorsítani míg a nyitott dobbal ezt nem érzed.
Csak neked csak most!
ZX-9R alvázszámok!
UK
'98--C1 JKAZX900CCA000001-től 026000-ig
'99--C2 JKAZX900CCA026001-től
'00--E1 JKAZX900CEA000001-től
US
'98--C1 JKAZX2C1/VA000001-től 026000-ig
'99--C2 JKAZX2C1/VA026001-től
'00--E1 JKAZX2E1/YA000001-től