Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egy a lényeg drusza ócó benya és sok ezer balesetmentes km a többi hogy hol merre az mindegy
na máááá megint bevauuuu.....
irigy vagy vazze
tudom,te inkább a versenypályán baszod el a pénzt......
én inkább ilyesmire.....
Na,majd egyszer.
Kuláááááááááááááááááááááák
hááááát ,nemtoom mikor leszek fent legközelebb
jövö hónapban go Corse
röpke 3500 km
Szevasz kolléga! Legközelebb mehetnénk együtt is akár.
akkor csak a lóvé
ma jó idő volt
Áááá,dehogy,2-3 motorost láttam még,más nem volt,miénk volt a pálya! autó is kevés volt.
csá tesó
a mult hétvégén én is nyomtam egy Gyöngyös÷Eger távot
lehetett menni rendessen
Pirelli supercorsa dolgozott
voltak sokan?
mondjuk most hétköznap van.
A bükki szakasz kicsit kavicsos,meg néhol kátyús,de vannak jó szakaszok!A mátrába inkább a gyöngyösi oldal a jó!
hát mi majdnem igy mentünk! http://youtu.be/P1Etb_kqxnI igen[/L]
haha
mondja az aki nem ázott xarrá
de úgy fogtuk fel hogy esőben is tudni kell menni
de a hideg nem hiányzott!
és mijen volt,tiszta?
kitakaritottam a karbikat,belöttem a benzinszintet,
hát ez nem 1-szerü mutatvány
kellene 1 karbiszinkron,vagy is inkább 1 műszer mert én akarom csinálni.
Szeva földi!
Én ma voltam egy Bükk-Mátra túrán a haverral,faxa volt nagyon!
most ithon vagyok,várok
szombaton felmentünk a bükkbe eger oda vissza,jó volt nagyon csak visszafelé jött az eső meg a hideg
xarrá áztunk meg fagytunk
mi 3-an egerfelé,szemben velünk eger felöl 3-an ennyien voltunk
vagy az idö miatt,vagy a lóvé?
azt 2hét után ott hagytam,nem úgy volt a km meg a pénz ahogy azt igérték.
ahogy mondod
de ez 8e után bebizsereg és rátol még 1lapáttal
úgy át fujja a katalizátort mint huzat.
kis fordolaton meg úgy duruzsol mintha valami 1400-es lenne.
a 10-en sokkal másabb volt kis fordulaton a hangja.
a mostani "új" helyed is gázos? már mint a rudi ótáni?
az szép nem vágom milyen a hangja, de kis fordulaton nincs benne exup motor így végig üvölti a ford.skálát.
az hogy egy full nyitott dobot cseréltél fojtottra azt eredményezi hogy kb 8 000 fordulatig visszakaptad a gőzmozdonnyi nyomatékot, nagy fordulaton visz nem tud elöblíteni emiatt ott kevesebbnek érzed a kraftot.újra érzékenyebben válaszol majd a gázreakciókra, és hirtelen fog gyorsítani míg a nyitott dobbal ezt nem érzed.
amelyik a fejidomon hesszel?
köszönöm basi! lett egy ámerikás vázam, lehet újra kulcsolni.
Szeki figyelj!
Csak neked csak most!
ZX-9R alvázszámok!
UK
'98--C1 JKAZX900CCA000001-től 026000-ig
'99--C2 JKAZX900CCA026001-től
'00--E1 JKAZX900CEA000001-től

US

'98--C1 JKAZX2C1/VA000001-től 026000-ig
'99--C2 JKAZX2C1/VA026001-től
'00--E1 JKAZX2E1/YA000001-től
Majd megmondod ,hogy Pipohoz mesz es csak hetfon kezdesz!
Vagy lehet obb ha nem emlited a nevet!Akkor tuti elzavarnak a faszba