Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_ninja_zxr-9-4676520

No ez kene nekem.
Van 1 komplett blokkhazam
most szóltak később meek dógólni, kilencet ütött az óra eltekerek neked fazi azéé a ..............
ezér add a haccázast, ez fűt fát bogarat beszámol, még bólogató kiskutyát isz.
Ez itthon nem jo szeki!
Ez angol! ,jobb kormanyos!
fujni
Re szeretnem funi valamire a zx-9r feliratot.
Azert kene a negativ
No, mék dógozni, me így nem lesz busa vásárlás a halpiacon..........
ez szem óccó
ROSSZUL tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod tudod !
Bakker ez jobb kormányos Angol gép, asse tudom, hogy kell vezetni.
Lehet, hogy bal kéznél van agáz, és az első fék.
úgyis tudom tudom tudom tudom.............. tudom
Kérdezd meg szekibácsit, milyen volt a fékem.
Nekem bevált, ez kicsit keményít, ha nincs nagy baj a fékalkatrészekkel.
kicci pénzért ninjákos lehet, egy haccázas ótán meg főleg.
oszt ezzel mit ér el?
jimy, ezt nekedajánlom a zűd haccázas ótán.
nekem 'raktáron' csak árnyékolt zx9r felirat van
anyag beszerzés van-volt tegnap, ma 9 kor nyit a néni, én meg 9-re megyek dógozóba, ha sikerül akkor rányitok a nénire 9 kor
Jó reggelt!
Amikor nem használod a ninját egy hétig, akkor letámasztás után húzd be az első féket, és jól behúzva rögzítsd kötegelővel, vagy olyan valamivel ami nem nyúlik.
a sajátommal még semmi bajom nem volt se B se E modellnél.
egy motoros kért meg arra hogy szedjem szét a fékrendszerét, megtettem de nem kaptam elég időt rá hogy jobban megszemléljem a cuccát, neki kétszer is légtelenítettük és a fékkar kopását korrigálva ott is össze szedtünk 2mm-t, de olyan mint a sajátom nem lett, nem égtem fel vele, jobb lett de tuti nem. most újra féket kell gyártsak az ámerikás gépre mglátjuk mi forog össze, mivel a magamét szerelem így lesz időm rá hogy jobban ránézzek. és szívesen oda adtam volna a B modellt és még ezt az E-t is sedunak hogy úgy 200 környékén tapossa ki az első fékből a tudományt, lehet hogy sedu lepődött volna meg ha orral törli fel az aszfaltot. az lehetséges hogy a 98-99 kisebb 300-as tárcsái ha megfőzöd akkor utána ütnek, még az E is megfőzhető de jó fékbetéttel a féknyergek jól dolgoznak. nincs tapasztalatom de eccer rá próbálok a brembó betétekre. nekem ebc, tokico,sbs, lucas betéteim vannak ehhez a nyereghez, ha használom kiderül melyik a hunyó.
Matricakkal mi a palya szekikem?
En is lattam 1x