Jó reggelt!
Amikor nem használod a ninját egy hétig, akkor letámasztás után húzd be az első féket, és jól behúzva rögzítsd kötegelővel, vagy olyan valamivel ami nem nyúlik.
a sajátommal még semmi bajom nem volt se B se E modellnél.
egy motoros kért meg arra hogy szedjem szét a fékrendszerét, megtettem de nem kaptam elég időt rá hogy jobban megszemléljem a cuccát, neki kétszer is légtelenítettük és a fékkar kopását korrigálva ott is össze szedtünk 2mm-t, de olyan mint a sajátom nem lett, nem égtem fel vele, jobb lett de tuti nem. most újra féket kell gyártsak az ámerikás gépre mglátjuk mi forog össze, mivel a magamét szerelem így lesz időm rá hogy jobban ránézzek. és szívesen oda adtam volna a B modellt és még ezt az E-t is sedunak hogy úgy 200 környékén tapossa ki az első fékből a tudományt, lehet hogy sedu lepődött volna meg ha orral törli fel az aszfaltot. az lehetséges hogy a 98-99 kisebb 300-as tárcsái ha megfőzöd akkor utána ütnek, még az E is megfőzhető de jó fékbetéttel a féknyergek jól dolgoznak. nincs tapasztalatom de eccer rá próbálok a brembó betétekre. nekem ebc, tokico,sbs, lucas betéteim vannak ehhez a nyereghez, ha használom kiderül melyik a hunyó.
Igaz van meg tobb cuccom is hoza