Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem bajonettzáras!
Csöcsi!

Elől a helyzetjelzőizzóhoz hogyan lehet hozzáférni. Tekerni kell, vagy csak simán kihúzni vagy mi a stájsz? Erőltetni nem akarom
mindenki büntibe?
igaz de nem jobb a papir szürö?
A papírt 6-10 ezer km után eldobhatod! A szivacsot meg kimoshatod!
olaj és szürö boltja van a haveromnak jutányos lenne az ár
Ha szivacs van benne miért akarod papírra cserélni?
Nem hallottam még ilyet!
jah az bizony!csak a kipum akartam meghallgatni igaz durrogni durrogott azt nem tudod hogy a gyári szivacs légszüröt hány micronos papirszüröre lehet cserélni?
Amikor kiveszed a gyertyát nedves a benzintől?
Tudom! Ilyenkor CR8E kellene bele!
Melegben meg CR9E!
Sor négy ennyire érzékeny! Sokan szopnak ilyennel! Többek közt én is!
a gyertya cr9e
az xt m mindig indult ezekben nincs tapasztalatom sor4 ennyire érzékeny?és az xt berugos volt
Igen egyből indúl új gyertyával ! De mivel a gyertya nem éri el az üzemmi hőfokát tehát nincs öntisztulása! Igy kormosodik! Ezért a következő hidegindításnál már a hideg benzin kicsapódik a gyertyán és zárlatos lesz!Vagy raksz bele 8 as gyertyát vagy megvárod míg plusz fokok lesznek ! Ugyanis 5 fok alatt 8 as gyertyát írnak bele!
nem futött.de ha uj gyertyát rakok be akkor egyböl indul tavaly télen csak le volt ponyvázva és simán indult még gariban sem volt
Fűtött a garázs?
megszivja magát és nem indul csak kuva nehezen gyertya ki szellöztetés vissza aztán nehezen
Akkor mi a gond vele?
jo volt az uszo beállitás is
Napot!
napot
Gyere!
SZia!

Na pl azt még meg se néztem. Van manuálom valahol, meg is lesem még ma