Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem bajonettzáras!
Csöcsi!

Elől a helyzetjelzőizzóhoz hogyan lehet hozzáférni. Tekerni kell, vagy csak simán kihúzni vagy mi a stájsz? Erőltetni nem akarom
mindenki büntibe?
igaz de nem jobb a papir szürö?
A papírt 6-10 ezer km után eldobhatod! A szivacsot meg kimoshatod!
olaj és szürö boltja van a haveromnak jutányos lenne az ár
Ha szivacs van benne miért akarod papírra cserélni?
Nem hallottam még ilyet!
jah az bizony!csak a kipum akartam meghallgatni igaz durrogni durrogott azt nem tudod hogy a gyári szivacs légszüröt hány micronos papirszüröre lehet cserélni?
Amikor kiveszed a gyertyát nedves a benzintől?
Tudom! Ilyenkor CR8E kellene bele!
Melegben meg CR9E!
Sor négy ennyire érzékeny! Sokan szopnak ilyennel! Többek közt én is!
a gyertya cr9e
az xt m mindig indult ezekben nincs tapasztalatom sor4 ennyire érzékeny?és az xt berugos volt
Igen egyből indúl új gyertyával ! De mivel a gyertya nem éri el az üzemmi hőfokát tehát nincs öntisztulása! Igy kormosodik! Ezért a következő hidegindításnál már a hideg benzin kicsapódik a gyertyán és zárlatos lesz!Vagy raksz bele 8 as gyertyát vagy megvárod míg plusz fokok lesznek ! Ugyanis 5 fok alatt 8 as gyertyát írnak bele!
nem futött.de ha uj gyertyát rakok be akkor egyböl indul tavaly télen csak le volt ponyvázva és simán indult még gariban sem volt
Fűtött a garázs?
megszivja magát és nem indul csak kuva nehezen gyertya ki szellöztetés vissza aztán nehezen
Akkor mi a gond vele?
jo volt az uszo beállitás is
Napot!
napot
Gyere!
SZia!

Na pl azt még meg se néztem. Van manuálom valahol, meg is lesem még ma
jó reggelt
Tomi kelenének a lomnak a papirjai ma beugrok hozzád