tudod egy éve még én is pippelgettem és próbáltam minél jobban gyári állapot felé kanyarítani a vasat, amitől nem is volt messze.
Nekem is a legnagyobb gondjaim a gyári idomcsavarok voltak, mert minden más szinte fasza volt
Így utólag visszagondolva, milyen kicsinyesek ezek a dolgok.
Elég egy rosszul sikerült reggel és minden beleölt lelkesedésed az enyészeté...
én a naphpz tudtam volna menni fűtőnek, nekem semmi melóm nem volt, elfoglaltam magam. a szórógitt hetekig a kezemen volt és lassan kopott, én sem festeném, de nix lovetta, ha lenne stex én is csak azt kérdezném hogy hol kell ezt kifizetni?
Én bármit megjavítok a motoromon.... bármit megcsinálok... a festéshez is hozzákezdetm... két hónapig minden szabadidőm annak szenteltem, hogy lefessem magamnak... mikor úgy gondoltam, hogy festésre kész, elhívtam egy hozzáértő havert, hogy nézze meg... csak annyit mondott, hogy SZAR.... nincs hozzá érzékem... megpróbáltam, de nem ment és elvittem fényezőhöz, mert szart nem akarok.... sokáig meg szeretném tartani, sztem soha nem lesz eladva...:-)
a sárvádőt is javitani kell van rajta kettő 3centis repedés és a tank is horpatt de azt meg oldják mert vas
Nekem is a legnagyobb gondjaim a gyári idomcsavarok voltak, mert minden más szinte fasza volt
Így utólag visszagondolva, milyen kicsinyesek ezek a dolgok.
Elég egy rosszul sikerült reggel és minden beleölt lelkesedésed az enyészeté...
én sem tervezetem eladni, mégis elkelt