a 02 eseknél is ott voltam ottan van a video nade nem ez a lényeg...csak leirtam szerintem hol hagysz benne kis időt.amugy látványos volt ez az átugrásod..mivel 04-05 nél elég sokat görcsöltél..aztán egyszercsak átugrottad..és azóta ez a 01-02 van..mifasz történt?valami asszonyrecept reggeli rajt előtt?
Az az igazság, hogy Te mindig csak akkor látsz amikor szarul megyek. Idén eddig 1X mentem jól akkor 02-ők sorakoztak a papíron. Nem is nézegetted a valagam.
04-05-ös köröknél naná, hogy nem húzom neki rendesen. Egyébként engem nagyon zavar a felszórás főleg ha friss. És az bizony friss volt.
Ja a lényeg az volna, hogy ha a sikántól nem fékezel a lejtő végéig akkor van ideje visszahűlni a féknek. A lejtő aljából a cél végéig megint csak. Nekem a cél végén szokott a legkeményebb lenni a fékkarom. Néha ráteszem a kezem a célegyenesben és érzem ahogy finoman jön ki a kar ahogy a 200km/ó szél hűti.
hát neked ezé nem melegszik el..azt értem hogy a gyors bal előtt és jobb lejtős előtt nem kell fékezni ,de a gázt huzni viszont igen szerintem ugy 1-1.5 ed megy el ott..persze csak ahogy érzed,de én ezt láttam
A 3-ik ZX-Kupa szabadedzésén úgy mentem 02-őt, hogy papírlap vastagságú volt a fékbetétem. Tudtam, hogy nem fog elmenni a fékem max. jobban bejön a kar mint szokott. Így is lett.
A dolog úgy áll, hogy összesen 6 helyen kell fékezni a ringen. Ebből 3 a durva féktáv (cél vége, sikán előtt, lejtő vége).
3 meg a lazább féktáv (2-es kanyar előtt, mansell előtt, -2 előtt). Ezek azért lazábbak mert inkább beeresztős féktávok tehát nem tudod végig satuzni mert kanyarodni is kell. Sehol másutt nem kell fékezni. Elméletileg.
Sziasztok Srácok! Tudom hogy nem ide való igazából a kérdés de muszály ide is feltennem hátha tudtok segíteni.
Az sr-emmel a következő probléma lenne.
kb 2 hónapja mentem gyaxira vele... menet közben egyszer csak elkezdett fulladozni. Ráhúztama szivatót a fulladás megszűnt. Utánna kb 2-3 km után megált.... vártam vele mert úgyvoltam hogy vagy dugulás vagy besült... amit lehetetlennek tartottam mert olajjal mindig televólt és csak a legjobbal.. :S ahogy "kihült" ment tovább. hazafele el akartam indítani már nem is tudtam beindítani szóval tréler.... (Y) Azóta kiderült hogy nissen besülve, a tankot kipucoltam a akrbival eggyütt és a gyertyát is megnéztem h ad-e szikrát. Minden oké. De valami mégsem jó vele mert elindítani eltudom bármikor, de ha eggy pici járatás után ráhúzom a gázt fulladozni kezd és megáll. Valami vélemény esetleg? Megköszönném ha tudnátok segíteni mert hülyétkapok h 2 hónapja csak áll... a pancsiringen meg nem a legjobb a helyzet úgyhogy a naggyal meg nemigazán tudok menni... jólenne legalább ezt összedobni hogy valamerre hagy tudjak hederegni legalább ezzel.
Köszi előre is a segítséget
( ja és a légszűrőt is megnéztem)
Köszi még 1x.
nézd fékezni sem tudó emberke..ezt biztosan jó helyre címezted?egy körelmező 20-30 ezer forintból kijön.ez nem csóróság kérdése..inkább az a szánalmas hogy annyi eszed nincs hogy biztonságos motorral menj ki pályázni,hiszen mint irtad :tudatában voltál annak hogy 1-2 mm a fékbetéted vastagsága.először nézz körbe a sötétséges fejedben ,utána dobálózz másra sárral.de a körelemzős pénzt valóban költsd inkább fékbetétre..de szerintem inkább Aquaparkos belépőre,ugy nagyobb biztonságban lesz mindenki.jótanácsot próbáltam meg adni,nem az észt osztottam bár ahogy látom,neked felesleges,ugysem működnek a chipek amik befogadják..először magaddal versenyezz,gyakorolj, utána másokkal..ha majd kevesebbet fékezel és nem rángatod mindenhol akkor nem fog elmelegedni és megmarad a célvégén is.majd ha 1 essel kezdődő köridőt karcolsz akkor leirhatod hogy nagyszájú vagyok veled szemben,igaz akkor is csak 4 tizeddel.. teee 260
Robi ne nézzél hülyének légy szíves! Hívd fel a srácot neki is ott van a 200,000Ft-os rendszer a motorhoz. Ez a reális ára.
Nem lehet üzletelni veled, mert mindent jóval ár alatt szeretnél, és jóval fölötte adnál.
Küldd el a púpot lemásoltatom neked ha nagyon kell.
04-05-ös köröknél naná, hogy nem húzom neki rendesen. Egyébként engem nagyon zavar a felszórás főleg ha friss. És az bizony friss volt.
A dolog úgy áll, hogy összesen 6 helyen kell fékezni a ringen. Ebből 3 a durva féktáv (cél vége, sikán előtt, lejtő vége).
3 meg a lazább féktáv (2-es kanyar előtt, mansell előtt, -2 előtt). Ezek azért lazábbak mert inkább beeresztős féktávok tehát nem tudod végig satuzni mert kanyarodni is kell. Sehol másutt nem kell fékezni. Elméletileg.
Az sr-emmel a következő probléma lenne.
kb 2 hónapja mentem gyaxira vele... menet közben egyszer csak elkezdett fulladozni. Ráhúztama szivatót a fulladás megszűnt. Utánna kb 2-3 km után megált.... vártam vele mert úgyvoltam hogy vagy dugulás vagy besült... amit lehetetlennek tartottam mert olajjal mindig televólt és csak a legjobbal.. :S ahogy "kihült" ment tovább. hazafele el akartam indítani már nem is tudtam beindítani szóval tréler.... (Y) Azóta kiderült hogy nissen besülve, a tankot kipucoltam a akrbival eggyütt és a gyertyát is megnéztem h ad-e szikrát. Minden oké. De valami mégsem jó vele mert elindítani eltudom bármikor, de ha eggy pici járatás után ráhúzom a gázt fulladozni kezd és megáll. Valami vélemény esetleg? Megköszönném ha tudnátok segíteni mert hülyétkapok h 2 hónapja csak áll... a pancsiringen meg nem a legjobb a helyzet úgyhogy a naggyal meg nemigazán tudok menni... jólenne legalább ezt összedobni hogy valamerre hagy tudjak hederegni legalább ezzel.
Köszi előre is a segítséget
( ja és a légszűrőt is megnéztem)
Köszi még 1x.
érdekes....az én fékem nem melegedett el,ugyanugy fogott a 20 perc végén mint az elején
de ebből nem akarok vitát.....
Nem lehet üzletelni veled, mert mindent jóval ár alatt szeretnél, és jóval fölötte adnál.
Küldd el a púpot lemásoltatom neked ha nagyon kell.