Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a 02 eseknél is ott voltam ottan van a video nade nem ez a lényeg...csak leirtam szerintem hol hagysz benne kis időt.amugy látványos volt ez az átugrásod..mivel 04-05 nél elég sokat görcsöltél..aztán egyszercsak átugrottad..és azóta ez a 01-02 van..mifasz történt?valami asszonyrecept reggeli rajt előtt?
Hát a lazább köreimben. Felvezető kör ilyesmi. Nem a verseny 9-ik körében szoktam ilyeneket művelni.
Az az igazság, hogy Te mindig csak akkor látsz amikor szarul megyek. Idén eddig 1X mentem jól akkor 02-ők sorakoztak a papíron. Nem is nézegetted a valagam.
04-05-ös köröknél naná, hogy nem húzom neki rendesen. Egyébként engem nagyon zavar a felszórás főleg ha friss. És az bizony friss volt.
na,ehhez én hülye vagyok,csak a tapasztalatot tudom irni...nekem is a célegyenes végén volt marha kemény a fékem....
neked ilyenekre van időd a célegyóban? én énekelni szoktam-inkább,,aztán a 200 as tábla után imádkozni
nem is nagyon fékeztem,persze a tanulás volt az elsőőő
Ja a lényeg az volna, hogy ha a sikántól nem fékezel a lejtő végéig akkor van ideje visszahűlni a féknek. A lejtő aljából a cél végéig megint csak. Nekem a cél végén szokott a legkeményebb lenni a fékkarom. Néha ráteszem a kezem a célegyenesben és érzem ahogy finoman jön ki a kar ahogy a 200km/ó szél hűti.
hát neked ezé nem melegszik el..azt értem hogy a gyors bal előtt és jobb lejtős előtt nem kell fékezni ,de a gázt huzni viszont igen szerintem ugy 1-1.5 ed megy el ott..persze csak ahogy érzed,de én ezt láttam
A 3-ik ZX-Kupa szabadedzésén úgy mentem 02-őt, hogy papírlap vastagságú volt a fékbetétem. Tudtam, hogy nem fog elmenni a fékem max. jobban bejön a kar mint szokott. Így is lett.
A dolog úgy áll, hogy összesen 6 helyen kell fékezni a ringen. Ebből 3 a durva féktáv (cél vége, sikán előtt, lejtő vége).
3 meg a lazább féktáv (2-es kanyar előtt, mansell előtt, -2 előtt). Ezek azért lazábbak mert inkább beeresztős féktávok tehát nem tudod végig satuzni mert kanyarodni is kell. Sehol másutt nem kell fékezni. Elméletileg.
bocsi,ebben én nem tudok segíteni......
aprilia
az milyen motor?mármint az sr?
Sziasztok Srácok! Tudom hogy nem ide való igazából a kérdés de muszály ide is feltennem hátha tudtok segíteni.
Az sr-emmel a következő probléma lenne.
kb 2 hónapja mentem gyaxira vele... menet közben egyszer csak elkezdett fulladozni. Ráhúztama szivatót a fulladás megszűnt. Utánna kb 2-3 km után megált.... vártam vele mert úgyvoltam hogy vagy dugulás vagy besült... amit lehetetlennek tartottam mert olajjal mindig televólt és csak a legjobbal.. :S ahogy "kihült" ment tovább. hazafele el akartam indítani már nem is tudtam beindítani szóval tréler.... (Y) Azóta kiderült hogy nissen besülve, a tankot kipucoltam a akrbival eggyütt és a gyertyát is megnéztem h ad-e szikrát. Minden oké. De valami mégsem jó vele mert elindítani eltudom bármikor, de ha eggy pici járatás után ráhúzom a gázt fulladozni kezd és megáll. Valami vélemény esetleg? Megköszönném ha tudnátok segíteni mert hülyétkapok h 2 hónapja csak áll... a pancsiringen meg nem a legjobb a helyzet úgyhogy a naggyal meg nemigazán tudok menni... jólenne legalább ezt összedobni hogy valamerre hagy tudjak hederegni legalább ezzel.
Köszi előre is a segítséget
( ja és a légszűrőt is megnéztem)
Köszi még 1x.
de jó hogy ezt nem nekem írták......
érdekes....az én fékem nem melegedett el,ugyanugy fogott a 20 perc végén mint az elején
nézd fékezni sem tudó emberke..ezt biztosan jó helyre címezted?egy körelmező 20-30 ezer forintból kijön.ez nem csóróság kérdése..inkább az a szánalmas hogy annyi eszed nincs hogy biztonságos motorral menj ki pályázni,hiszen mint irtad :tudatában voltál annak hogy 1-2 mm a fékbetéted vastagsága.először nézz körbe a sötétséges fejedben ,utána dobálózz másra sárral.de a körelemzős pénzt valóban költsd inkább fékbetétre..de szerintem inkább Aquaparkos belépőre,ugy nagyobb biztonságban lesz mindenki.jótanácsot próbáltam meg adni,nem az észt osztottam bár ahogy látom,neked felesleges,ugysem működnek a chipek amik befogadják..először magaddal versenyezz,gyakorolj, utána másokkal..ha majd kevesebbet fékezel és nem rángatod mindenhol akkor nem fog elmelegedni és megmarad a célvégén is.majd ha 1 essel kezdődő köridőt karcolsz akkor leirhatod hogy nagyszájú vagyok veled szemben,igaz akkor is csak 4 tizeddel.. teee 260
A rancaid?
nincs kedve valakinek vasalni?
akkor érdekes lánc van rajta......
de ebből nem akarok vitát.....
Nekem a gyári lánc 1 óra pályázástól is nyúlik, pedig nem is egykerekzek.
Robi ne nézzél hülyének légy szíves! Hívd fel a srácot neki is ott van a 200,000Ft-os rendszer a motorhoz. Ez a reális ára.
Nem lehet üzletelni veled, mert mindent jóval ár alatt szeretnél, és jóval fölötte adnál.
Küldd el a púpot lemásoltatom neked ha nagyon kell.
na megyek én győrfele biciglivel szevasztok
meg rendes lánc kell a motorra........