Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megjött Bogyesz! De ugye nem a tiedre gondoltál mert annak az ára veri a tel számomat
páldául 1 jóóóóóóóóóóó 10-est
Bocs hogy beleszólok a szerelésbe de amenyit rá költ az ember az átalakításokra annyi pénzből már egy jó motort is lehet venni.
Sajnos már a 8 betétes garn. kell bele. A Bárdinál van kedvezményem ott tudnak adni brembot, de az állítólag gyorsan kopik, az RMC-ben is az EBC-t ajánlották, azt raktam már a kilencesbe is, azzal volt a legelfogadhatóbb. Reszelte a tárcsát rendesen.
zx10R 04-05 ahogy a képeken is látszik.
A ZX10-emen is jó volt a fék, bár azzal pályán nem nemtem. Volt már rajta Brembo radiális felső munkahenger is.
Üdv Jimy papa.Te híres szerelő vagy ,egy váltó szereléshez mitszólnál?
pipi a 20 éves technikádat ne hasonlítsuk az enyémhez.
Szerintem a mostani radiális fékemre nem panaszkodtam, a 9-es fékeket mindig köpködtem, mert gyengének éreztem, pedig volt fém fékcső és több betétet is kipróbáltam.

Tudom hogy nem megy a gépem, de mégsem mertél felülni mögém

Jövőre szeretnélek látni motorozni is!
Lehet berántotta a béjemvé?
Hun van bogyó? E van tűnve mint az aranyóra.
Nem széria a motor, óra szerint 250 volt a legtöbb amikor még be tudtam venni a kanyart. Széria állapotban nem forgott le 5.-ben, most 6.-ban álltam bele a gumifalba.
Ha csal 10%-ot az órám akkor 225. Viszont akkor gondolom nektek is csal a 220-nál
Most nem jött össze a fékezés ezért gondoltam hogy picivel több volt, nem szoktam nézni az órát.
Később állítottam a féken így már nem lehet tövig behúzni. Robesszal néztük, 1-2mm volt a betéten a kopó réteg. A 9-es fórumról nem sokan jöttek velem egy csoportban, de autópályán már leírták hogy elég jól szedi a lábát. Vaderrel néha együtt gurulunk a Mátrában, nem szoktam lemaradni. A barátja viszont a narancs Z750-nel igencsak meg tudott lógni előlünk.
Jövőre kap új slick gumikat és ha lesz lehetőség mérünk időt is.
Igazad van vigyázz a gépre hogy sokáig ilyen polír állapotban legyen amúgy minden rendbe van ? Kacsód hogy van?Még mindíg jelentkezel alvás közben?
Úgy idővel megnyúlna a láncom, meg tönkremenne a kormánycsapágyam Nem kockáztatok...
Járjál úgy mint Himi akkor nem kell az első kerék
Igen ez igaz Sokat ront a sebességen amikor az elsőkerék a hűtőhöz van szorulva
Pipi a tiednél a szomszéd csacsija is gyorsabb
Na látom döglődik a topic Pedig azt hittem nagy élmény beszámolók lesznek.
Ezt pofázom én is mindenkinek de mindenki gépe gyorsabb az én (volt ) gépemnél, mert mindenki 260okról beszél ugye jimy A 9-es féktávig jó ha tud 230-at ezen kár vitatkoznia bárkinek is a 10-es egy jó pilótával esetleg csinál 260-at...
Tényleg holnap jönnek megkárszakérteni a vasamat...
250 elérni hringen..igen csak izzadni kell....és szériagép elég kevés hozzá..
Lehet a fek sem szaltt el? ,
250 nél nem állnál meg...jo az 220 nak..max
..ha nagy ra jo lesz neked
Nemtom, még csak most értek haza a mamától.
Kiscsajnak jo lett a polo?
Ugy remlik a tied is bordo
Eszi a bordokat a ZOOODEM
Nehogy ugy jarj mint Pipo!
Addig basztatott mig kenytelen voltam odaverni a bordu vasat